Nytt lytterom og nytt high-end anlegg !!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Lieng

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    94
    Tror det alltid vil være enkelte tråder som noen ikke liker, men det er veldig enkelt å styre unna! Så kan jeg og noen til lese denne tråden;)

FAB skrev:
    Det må jo finnes en mellomting.
    Noe det absolutt ikke er i denne tråden.
    Helt vill, og uten noen form for tilbakeholding.
    Ikke noe henger på greip, og bilder fra andres hjem brukes :p
    En til de grader kvalmene tråd med ditto oppgulp og missleding,
    og uten et snev av realisme. Odin kabler til bakhøytalere
    ødelagt av snekkeren, my ass. Ambassadører og privat-jet.
    Skjønte fort at dette var oppspinn. Derfor kritisk.
    Håper ikke dette er den nye trenden.
    Da skal det bli fint her inne.
    Greit at det skal være takhøyde,
    men det finnes grenser. Er enig med høvdingen her.
    Slike fantasi-tråder har ikke noe å gjøre på dette forumet.

R

Roysen

Gjest
    At medlemene er kritiske til modereringen må moderatorene leve med og det er helt klart ikke en sak mellom de to personene som var involvert alene.

Når det er sagt kan alarmen avblåses nå. Jeg kan ikke se tvilsom moderering i dette.

Mvh
    Roysen

KW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    390
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Obs. Forandret/slettet over (mvh:KW)

Mvh.KW
    Jeg sletter/forandrer mitt opprinnelige innlegg (det over Mvh.KW, bortsett fra det som står under (her) edit.
    Edit; Jeg leste ikke de tre/fire innleggene føre mitt før jeg la inn, og dette er ingen neg. kritikk av moderering, bare et ønske om en form for avslutning på historien.
    Men kanskje er det kun Cappu sitt ansvar når jeg tenker meg om ::)

Nytt nå:
    Cappucino er jo selv den som har svaret , han er ikke utestengt, tråden er fortsatt åpen............så............ ::)

KW

mesc

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.08.2008
    Antall liker
    7
    Sted
    Rogaland
    Noen som har sett en film som heter: The Man From Earth ?
    Denne tråden fikk meg til å tenke på den.

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    johnnygrandis skrev:
    Og noen ønsker ikke betale noe og drømmer om at billig utsyr er like bra som dyrt og gjør alt de kan for å overbevise seg om at det stemmer.- Ubetalelig.
    Siden denne tråden allerede har sklidd ut...
    Ja hvem er disse tullingene som hevder at man kan få high-end til slikk og ingenting. Slikt kan vi ikke ha noe av, det er jo villfarelse. :eek: Et godt lytterom med god akustikk koster da vitterlig en god del!

gormj

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.12.2008
    Antall liker
    315
    Sted
    Trondheim
    audiolyd skrev:
    Noen som har sett en film som heter: The Man From Earth ?
    Denne tråden fikk meg til å tenke på den.
    Nei, dessverre. Hvordan slutter den? ;D

Mbare

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Antall liker
    11
    Tråden er i ferd med å bli stengt fordi den er way-of-topic (i den grad den noensinne hadde et topic) og er på vei cirka ingen steder. Hvis noen vil si noen siste bevingede ord, gjør det nå. Husk at kommentarer om moderering o.a. IKKE skal gjøres i tråden hvor det er moderert.

Mbare - moderator

SannaX

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2007
    Antall liker
    204
    Torget vurderinger
    1
    Da synes jeg rett og slett du burde opprette en "Mitt annlegg tråd" og komme med utfyllende informasjon der? Det er såpass mange som har fulgt denne tråden, og nå synes det er "som å bli frarøvet godteposen", at dette fortjener en avslutning. Jeg tror kanskje Chief ble tatt litt på senga (som resten av oss), med denne litt spesielle vinklingen til en tråd, men kan vi ikke alle være åpne for konstruktive tilbakemeldinger, kanskje innrømme at vi har misforstått, eller overreagert, isteden for å stå på noen prinsipper, som uansett ikke betyr mye i det store og det hele? Vi trenger vel ikke alltid være så hårsåre og seriøse?

Jeg skjønner at regelverket sier ditt og datt, og at dette ikke kan bli "gjengs" for trådene her inne, men er det ikke bare for Chief å flytte den til Off-topic, hvis han mener det ikke passer? Det blir jo unødvendig mye spekulasjon når noen medlemmer har lest innlegg som er moderert, mens andre ikke har fått helt med seg hva som er moderert og diskuterer videre?
    Jeg har digget denne tråden, og må ærlig si at jeg driter i hva som er bløff eller fakta. Jeg tror deg C når du sier at mye også er fakta! Tråden har engasjert en masse medlemmer her inne i flere dager, og har vært en topp påskeunderholdning :)

Edit: ser at jeg har skrevet mens du har moderert Mbare...mine ord er bare velmenende og ingen spesiell kritikk til noen.

C

Cappuccino

Gjest
    Det har jeg allerede skrevet noe om, men jeg har måttet poste mine sluttkommentarer annet sted pga forum-regler. Du finner de under Bruk av forumet > Kommentarer og hjelp til forumet.

link

Jens

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.06.2003
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Har lest litt på tråden i ny og ne og vil slutte meg til at dette for det meste er tull og tøys og selv om trådstarter inni seg sikkert har en mening med det hele er det ikke mulig for folk flest å se at dette er noen fornuftig i det hele ::)
    Vil allikevel stemme for at tråden flyttes til "off-topic" i stedet for å stenges og tråden kan så fortsette i evigheter ( man skal jo ha påskekrim de neste årene også...... ) uten strenge krav til hvordan den uttarter seg ( eller hva den egentlig dreier seg om).

S

Stereo_Mono

Gjest
    Jens skrev:
    Har lest litt på tråden i ny og ne og vil slutte meg til at dette for det meste er tull og tøys og selv om trådstarter inni seg sikkert har en mening med det hele er det ikke mulig for folk flest å se at dette er noen fornuftig i det hele ::)
    Vil allikevel stemme for at tråden flyttes til "off-topic" i stedet for å stenges og tråden kan så fortsette i evigheter ( man skal jo ha påskekrim de neste årene også...... ) uten strenge krav til hvordan den uttarter seg ( eller hva den egentlig dreier seg om).
    Føler det samme selv. Blir for mye tullball inne på HiFi generelt dette.
    Ønsker helst at det som blir skrevet er sant på denne delen av vårt forum.
    Men i Off-Topic er det jo bare å kjøre på :D Men jeg er uansett litt usikker hva hensikten er med bare oppspinn? Jeg personlig får i hvertfall et troverdighets problem i forhold til slike medlemmer.

Mbare

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Antall liker
    11
    ...og der ble det emnet stengt. Føl dere fri til å starte en lignende tråd under off-topic.

Mbare - moderator

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn