Det var nok ikke kjerringa! Mr Cap la bare inn kjerringtastaturet.
Her føler jeg ingen trang til å spekulere i noen rettninger. Men spent på løsningen er jeg 8)Jøgga skrev:Spennende med påskegåte og 1.april på en gang. Cappuccino har avslørt betydelige investeringer i hifi gjennom flere måneder, så alt her kan ikke være tull. Finansene kan være mer solide enn de fleste av oss er vant med.
Det skal altså finnes en sammenheng i tråden, en "catch" og cappuccino ber om et svar -Jeg finner ikke engang spørsmålet, jeg.
Tror nok du er inne på noe her.Jøgga skrev:Spennende med påskegåte og 1.april på en gang. Cappuccino har avslørt betydelige investeringer i hifi gjennom flere måneder, så alt her kan ikke være tull. Finansene kan være mer solide enn de fleste av oss er vant med.
Det skal altså finnes en sammenheng i tråden, en "catch" og cappuccino ber om et svar -Jeg finner ikke engang spørsmålet, jeg.
Men du lar deg ikke lure orsoorso skrev:Noe av det mest fascinerende med tråden har vært folks begeistring over dyrt og eksotisk utstyr og troen på at det automatisk gir lyd i førsteklasse. En spennende hovedoppgave for mange studenter i ulike fag. ;D
Cappuccino skrev:mente BYTTE forsterker...KW skrev:Dessuten så kan det virke som Cappucino har levd i den villfarelse at Karan er switcing amps, så langt jeg leser/tolker et av hans svar i diskusjon på Audiogon
...
my interest for switcing amps just dropped ...
Jeg tror heller din evne til å overbevise deg selv om feilaktigheter du vet så lite om hadde vært av større interesse.orso skrev:Noe av det mest fascinerende med tråden har vært folks begeistring over dyrt og eksotisk utstyr og troen på at det automatisk gir lyd i førsteklasse. En spennende hovedoppgave for mange studenter i ulike fag. ;D
JapanJøgga skrev:Cappuccino på vei til Asia? Med fisk?
... flyttet, og bygger lytterom og kjøpt Wavac monoblokker?Cappuccino skrev:Roysen lurte på om jeg hadde flyttet til USA...? Nei, men... Men hva?
Kona du liksom! Noen nøkler her?Cappuccino skrev:Hei gutta! For det er vel ingen damer her vel ? Det er madamen her. mannen min lot visst macen stå på ser jeg. jasså det er her han tilbringer all tiden da antar jeg.har vel vært innom og sett disse sidene så vidt før mener jeg å huske. Er dere alle like gærne eller. Sitte på sånn hifi diskusjonsforum i påsken, jaja det er vek mye annet som er værre enn det. mannen min har ikke tenkt særlig mye på påskekyllinger heller. nå står de på hodet uti der og vil ikke bli forstyrra. prater om å ta bilder og greier. det er vel ikke sånn skrytefora det her håper jeg. Så at det var noen som hadde lagt ut bilde av stor båt, hva har det med hifi å gjøre da. dere legger vel ut bilder av biler også da. Åisann, det er noen andre nettdiser her også, engelsk ser jeg, står noe om fish, nei nå må sjekke hva han driver med. Det er jo jeg som håndterer det som har med fish å gjøre her i gården! Fyda! Hade gutter. Håper han ikke blir sur på meg nå
Vi får håpe Tony kommer sterkere tilbake i løpet av påsken. Jeg sitter her med min venn Svante som er helt enig.mutz skrev:Etter nærmere ettertanke stemmer jeg Tony inn igjen. Han virket til å være en klassisk mellommann. En slik som strategisk trekker i trådene, umerkelig, på selvfølgelig vis, får eventer til å skje. At han synger karaoke, er heller ikke utenkelig. Fivefish karaokemaskinen er herved stemmt inn, sammen med Tony som mellommann.
Ikke sikkert veldig mange ser den store helheten her enda, men desto større grunn til å la denne tråden leve! Bare en time igjen av konkurransen er det jo også. Cappucino, hvor er du? Ikke kast inn årene nå da...Høvdingen skrev:Jeg sendte en pm til Cappucino med ønske om en forklaring på hva han holder på med. Det er godt mulig dette er en morsom aprilspøk, men jeg skjønte det ikke, og jeg synes tråden har kommet veldig utenfor tema, men kanskje jeg ikke ser den store helheten her.
Utrolig og langt det går ann å dra strikken nå til dags.Høvdingen skrev:Jeg sendte en pm til Cappucino med ønske om en forklaring på hva han holder på med. Det er godt mulig dette er en morsom aprilspøk, men jeg skjønte det ikke, og jeg synes tråden har kommet veldig utenfor tema, men kanskje jeg ikke ser den store helheten her.
Dette hotellet har jeg lest meg til at har en særs mangelfull akustikk. Man burde kanskje her på HFS ta rev i seilene, og sende ned vår residerene og mest prominente akustikk "ekspert" med bøker, artikler, surroundreciever og det hele. Burde være en smal sak for en slik kapasitet å få orden på slike bagatellerGriffenfeldt skrev:![]()
Burj-al-arab hotellet i Dubai.
Spinnaker seilet
det er sikkert. Glimrende forslagdonnerwetter skrev:Dette hotellet har jeg lest meg til at har en særs mangelfull akustikk. Man burde kanskje her på HFS ta rev i seilene, og sende ned vår residerene og mest prominente akustikk "ekspert" med bøker, artikler, surroundreciever og det hele. Burde være en smal sak for en slik kapasitet å få orden på slike bagatellerGriffenfeldt skrev:Burj-al-arab hotellet i Dubai.
Spinnaker seiletDet burde i alle fall ikke stå på hardwarekvaliteten der nede
![]()
Er jo kjekt å komme til om noe skulle skje/byttespøkelse eller om du bare skal ta en tur med eco3 ;DRojoh skrev:Kanskje vel så greit å legge kablene i plastkanaler som da erstatter f.eks. gulvlister?Cappuccino skrev:Jeg får behov for å trekke Odin kabler i vegg og også Transparent Opus med de svære nettverksboksene. Sistnevnte skal til subber. Det gir meg litt utfordringer, kan vel ikke bruke trekkerør fra Clas Ohlsson akkurat og rulle Odin ht-kablene sammen som en pen sigar... Hva hadde Lars C. i Nordost sagt til det??Må vel fore ut veggene litt mer enn vanlig og lage til noe. Byggmesteren her hadde ikke hørt om Odin før og hevet litt på øyenbrynene da jeg viste ham noen bilder av høyttalerkablene
![]()
Mvh. Johan