Sakset fra internettet: Splash var en folkmusikinflueradjazzrockgrupp från Söderhamn som var verksam 1969-79 (flera av medlemmarna hade under 1960-talet spelat tillsammans i popgruppen Why från samma stad).
Splash skapade ett alldeles eget "sound" genom att spela med udda taktarter (till exempel 7/4, 15/16) och säregna klanger. I början kännetecknades gruppen av en rad medlemsskiften, men från 1973 hade man bildat en stabil konstellation. Trots att de kommersiella framgångarna helt uteblev, fick gruppen med tiden ett betydande anseende hos sakkunniga i musikbranschen, inte bara i Sverige utan även i Belgien, i Tjeckoslovakien och i Norge, där man hade sin största publik. De startade även det egna skivbolaget Plask Records, där intäkterna gick till nya produktioner.
Trivelig når gjesten har med slike gaver, 2 Atna øl og
Lou Reed,s The Blue Mask fra 1982. Ølen skal nytes sammen
med julemat, gleder meg.
Lou Reed plata spilles nå,synes ikke den er så dårlig Bluesbreaker.
Takk for hyggelig besøk og flotte gaver.
Trivelig å treffes.
mvh
Racker,n
Det var en veldig hyggelig kveld,god mat og drikke og
trivelige mennesker.Takk for en koselig kveld Ove.
Endelig fikk jeg hørt på Klipschene dine, det var en flott opplevelse.
Fikk lyst til å teste det ut på anlegget
mvh
Tor
Spiller så flott så,merker at 717 er overhalt er litt mere sprut i den på en måte.
9900 er mere "rør" lyd i enn 717 og knall bra på det meste av musikk og overlegen på LP spilling.
må se og få kjøpt meg sansui igjen skjønner jeg,har lagt inn bud på AU-D9 på ebay håper det går bra
Takk for det Oct.
Ingen grunn til engstelse, er nok bare noe Lars-Erik har drømt
Ellers er nok kona glad for at jeg har fått ut finger,n og får oljet den siste
hylla
Takk for det Oct.
hylla
J... lekkert. lars_erik er kanskje ikke enig, men øyet som ser osv... F.ø. foretrekker solsønnenn at hans nick skrives m. små bokstaver & bindestrek i bunn.
Takk for det Oct.
hylla
J... lekkert. lars_erik er kanskje ikke enig, men øyet som ser osv... F.ø. foretrekker solsønnenn at hans nick skrives m. små bokstaver & bindestrek i bunn.
Her ser det ut som det har skjedd en del!
JBL ut og Klipch inn. De går vel ikke heeelt ut av huset JBL`ene tenker jeg.
Det er ingen som har sett det racket i din stue i virkelighetens lys som mener at fargen er feil. Dessuten vet du sjøl at den er riktig.
Ellers så synes jeg du er en tøffing som stiller deg mot DAB-strømmen med en FM-tuner!!!
Vil du bli med og lenke deg fast i NRK-masta, slik at vi får slutt på maset og innføring av DAB?
Jeg har en TIVOLI FM-radio på kjøkkenet som jeg nødig vil kvitte meg med!
Jeg kjøpte denne brukt her om dagen,-cd,men, men. Out There was a compilation album by the American band Love, released in 1988 on Big Beat Records (ACE records).
It consists of tracks from the 1969 double LP Out Here and the 1970 LP False Start.
Her ser det ut som det har skjedd en del!
JBL ut og Klipch inn. De går vel ikke heeelt ut av huset JBL`ene tenker jeg.
Det er ingen som har sett det racket i din stue i virkelighetens lys som mener at fargen er feil. Dessuten vet du sjøl at den er riktig.
Ellers så synes jeg du er en tøffing som stiller deg mot DAB-strømmen med en FM-tuner!!!
Vil du bli med og lenke deg fast i NRK-masta, slik at vi får slutt på maset og innføring av DAB?
Jeg har en TIVOLI FM-radio på kjøkkenet som jeg nødig vil kvitte meg med!
Jeg kjøpte denne brukt her om dagen,-cd,men, men. Out There was a compilation album by the American band Love, released in 1988 on Big Beat Records (ACE records).
It consists of tracks from the 1969 double LP Out Here and the 1970 LP False Start.
Tror ikke de blir solgt nei!!!
Det er som med kjerringa som må ha nye puter etter en stund
Blir med i lenkegjengen jeg, kanskje det går an å få slutt på denne
vederstyggeligheten?
Akkurat den av Love har jeg på vinyl.
mvh
Racker,n
[SIZE=-1]300W+300W (8 ohms, 20Hz - 20kHz)
300W+300W (2 ohms, 1kHz, and less than THD 0.05%)
300W+300W (4 ohms, 1kHz, and less than THD 0.05%)
300w+300W (8 ohms, 1kHz, and less than THD 0.05%) [/SIZE]
[SIZE=-1]mono operation : [/SIZE]
[SIZE=-1]600W (16 ohms, 20Hz - 20kHz)
600W (4 ohms, 1kHz, and less than THD 0.05%)
600W (8 ohms, 1kHz, and less than THD 0.05%)
600W (16 ohms, 1kHz, and less than THD 0.05%) [/SIZE]
Ikke den stiveste strømforsyningen dette akkurat når en ser utgangseffekten i de forskjellige Ohmlaster, men du verden som den fortsterkeren oser styrke likevel
Ikke den stiveste strømforsyningen dette akkurat når en ser utgangseffekten i de forskjellige Ohmlaster, men du verden som den fortsterkeren oser styrke likevel