Tåler vel en MARIA i dag også.
En kjapp en på hotellsenga:
Fra TV i Nederland 1995.
|
Meget bra! Maria synger gammel Woody Guthrie.Tåler vel en MARIA i dag også.
Fra TV i Nederland 1995.
Nei ikke noe for meg.
Har kjøpt denne til deg i dag:
![]()
Cut-out / høl i coveret, men det var bare ett høl midt i plata så den var fin å spille.
Denne må alle med ca totusen ha i hylla. Obligatorisk!
Ann Wilson var drømmedama og nok en av de beste kvinnelige rockevokalister i historien (punktum)
[video=youtube;4gpNqB4dnT4]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=4gpNqB4dnT4[/video]
Er plast i denne som i vinylen. Dette er yoghurtbeger
Fantastisk Ove
Hrm, hva sa du?sansui, du handler skiver som vi andre støvsuger på en fredag.![]()
Jaja, godtar det for denne gang, du vet at dette er en vinyltråd?Platespiller- evt. pickupproblemer, så vi spiller fra harddisk:
Vis vedlegget 264667
Ingenting i veien med musikken....
mvh
Det røk en armkabel i dag. Jeg bare kikket hardt på den, så var den av. Det er noe helvetes plunder å lodde på kontakten igjen. Har mest lyst til å sende hele kostebinderiet til SME og få det gjort der.Jaja, godtar det for denne gang, du vet at dette er en vinyltråd?Platespiller- evt. pickupproblemer, så vi spiller fra harddisk:
Vis vedlegget 264667
mvh
Har den på vinyl, spiller den for lite, Cornelius W. kan alldri bli feil.
Fortsatt mye bra køntri hos Ringstrøm Tkr, bare så du vet det
God Helg
mvh
![]()
Har en Micro Seiki RX 1500 stående. Mangler arm......Må ha backupspiller stående![]()
Kan vanskelig bli penere enn dette? For noen linjer, sjanse for noen close-up,s?
Ingen fare for det Tkr, spill hva du vilDet røk en armkabel i dag. Jeg bare kikket hardt på den, så var den av. Det er noe helvetes plunder å lodde på kontakten igjen. Har mest lyst til å sende hele kostebinderiet til SME og få det gjort der.Jaja, godtar det for denne gang, du vet at dette er en vinyltråd?Platespiller- evt. pickupproblemer, så vi spiller fra harddisk:
Vis vedlegget 264667
mvh
Har den på vinyl, spiller den for lite, Cornelius W. kan alldri bli feil.
Fortsatt mye bra køntri hos Ringstrøm Tkr, bare så du vet det
God Helg
mvh
![]()
0- NULL- vinyl i tkr Towers i nærmeste fremtid.Du får heller hive meg ut av tråden.
mvh
På tide jaVis vedlegget 264660
Har snurret denne noen ganger nå.
Fin plate, og jeg merker at det er flinke musikere som deltar.
Liker det jeg hører, og dette må sjekkes nærmere. Bra lånt.
Har egentlig aldri hørt noe særlig på Blues, og det må jeg begynne med.
Jeg får vel bidra med denne også.
Vis vedlegget 264661
Ja,den er braPå tide jaVis vedlegget 264660
Har snurret denne noen ganger nå.
Fin plate, og jeg merker at det er flinke musikere som deltar.
Liker det jeg hører, og dette må sjekkes nærmere. Bra lånt.
Har egentlig aldri hørt noe særlig på Blues, og det må jeg begynne med.
Jeg får vel bidra med denne også.
Vis vedlegget 264661
Koser meg med 10000 Maniacs
Flott skive.
Ser herlig ut,ser for meg å våkne om morran, helt blikkstille,sitte på dekkJupp, båtferie hvert år. Alltid hyggelig å komme til nye havner med denne farkosten. Skiller seg ut fra alle Bavariaene, Windyene, Fairlaine og andre serieproduserte båter. Kun denne i hele verden
Vis vedlegget 264715
Vis vedlegget 264717
Ser herlig ut,ser for meg å våkne om morran, helt blikkstille,sitte på dekkJupp, båtferie hvert år. Alltid hyggelig å komme til nye havner med denne farkosten. Skiller seg ut fra alle Bavariaene, Windyene, Fairlaine og andre serieproduserte båter. Kun denne i hele verden
Vis vedlegget 264715
Vis vedlegget 264717
alene med kaffe mens dagen nærmer seg.Kan det være lykke, tror det.
![]()
God tur Tkr,må du gjøre alt det gærne en mann i din alder kan finne påKveldens (og pinsehelgens) siste. Flyet til Berlin går kl. 0700 i morgen. Mike_the_Mechanic flytter inn i tkr Towers og passer kattene:
Vis vedlegget 264735
GOD PINSE TIL ALLE!
mvh
Små flsker Blueser,n små fnasker, husk detSkal du ha alle de alene?
Snart hører du ikke forskjell på foran og bak.
Fine båtbilder her.
Apropos pene ting:
Trordette er den fineste Technics`n jeg har sett.
SP 10mkII (ørlite modda)
![]()
Høres ut som du har en plan
God morgen KanarisFlere som er oppe om morgenen ser jeg. God morgen
Den vokser den skiva der.God morgen KanarisFlere som er oppe om morgenen ser jeg. God morgen
Har allltid vært en morgenfugl i helgene.
Sitter å koser meg med denne, skal bli vanskelig å levere tilbake
Vis vedlegget 264787