Hrm, hva sa du?sansui, du handler skiver som vi andre støvsuger på en fredag.![]()
Mange plater har du handlet siste året?![]()
foretrekker å "holde rent" når anledningen byr seg ja.
|
Hrm, hva sa du?sansui, du handler skiver som vi andre støvsuger på en fredag.![]()
Mange plater har du handlet siste året?![]()
Ser godt ut det der, selv sitter jeg å koser meg med en kald Tuborg
Godmorgen?
Hyggelig at du stikker innom, klassisk eller ikkeFår invadere tråden din litt, da.
Vis vedlegget 265255
Etter noen fine dager i solrike Berlin, og flyturen fra Helvete hjem igjen, noe for å roe nervene sammen med en nyinnkjøpt Bushmill`s.
Et bittelite bilde bare, for ikke å provosere altfor heftig med klassisk her.
mvh
Du kan ikke gå mye feil med f.eks. Bach, Mozart, Haydn og Vivaldi. Lett tilgjengelig, melodiøst og tildels svinger det mer enn man skulle ha ant.Hyggelig at du stikker innom, klassisk eller ikkeFår invadere tråden din litt, da.
Vis vedlegget 265255
Etter noen fine dager i solrike Berlin, og flyturen fra Helvete hjem igjen, noe for å roe nervene sammen med en nyinnkjøpt Bushmill`s.
Et bittelite bilde bare, for ikke å provosere altfor heftig med klassisk her.
mvh
Gjerne større bilder Tkr, ser dårlig serru.
At jeg ikke spiller klassisk i tråden betyr ikke at jeg ikke setter pris sjangern.
Problemet er hvor skal man begynne?
mvh
S-Mannen
At jeg ikke spiller klassisk i tråden betyr ikke at jeg ikke setter pris sjangern.
mvh
S-Mannen
Takk for bidrag Kjell, dette kan bli et langt lerret å blekeVis vedlegget 265302At jeg ikke spiller klassisk i tråden betyr ikke at jeg ikke setter pris sjangern.
mvh
S-Mannen
https://www.youtube.com/watch?v=FN-n-UzG_dg&feature=player_detailpage
M v h
![]()
Nytter ikke å sitte i båten da, du må få dratt kjølen på land ogDa må du sette opp AirPlayjeg kan fixe det for deg,kjøpe en Itv og bruke ITunes og spotify
O
Dette ser bra ut,en til og noen platemesser nå så?Sånn ble det med IKEA benken![]()
Båten står på land denNytter ikke å sitte i båten da, du må få dratt kjølen på land ogDa må du sette opp AirPlayjeg kan fixe det for deg,kjøpe en Itv og bruke ITunes og spotify
O
satt kompasskursen hitover.
mvh
S.
Må ta en runde til høsten,får noen plater av Frode sånn ca vær 14 dagDette ser bra ut,en til og noen platemesser nå så?Sånn ble det med IKEA benken![]()
![]()
Ja det var både hummer og kanari.En kjapp tur til tigerstaden får følger
Ikke så mye.
Vis vedlegget 265666
Men så var det denne da, hva kan vi vente oss nå Jack?
Vis vedlegget 265665
Litt diverse
Vis vedlegget 265667
God helg folkens, selv blir det jobbing både lørdag og søndag![]()
Litt sent med god helg, men ha en fin kveld Ove.God helg,Tor
O
Den passer veldig bra her Kanaris, en meget bra plate det der.Var en tur hos platepusher,n din idag. Tok med denne hjem.
Bra plate av Van Morrison, så bra at den lukter på en pallplass av alle platene hans imo.
Er vel på sin plass å poste den her tenker jeg.
Vis vedlegget 266206
Den står jo her,plasten er spretta men vet ikke riktig.Den Jack White plata LAZARETTO får 9/10 poeng i siste Uncut.
Hva mener du SUI?
Look:
The Lazaretto ULTRA LP - YouTube
Enig, det er del sære spor på den skiva,men en hører at det er noe på gang.Ble bare den ene derfra, og en bunt med plastcover.
Fant denne hos en annen pusher.
Vis vedlegget 266322
Fleetwood Mac - Then Play On (1969)
Noen av sporene er nok litt sære imo.
Men en del bra spor, begynt å få opp ørene for eldre Fleetwood.