jorwed_
Audio Arkeologen
God norsk electronica! Bergensbasert i tillegg om jeg husker rett
Knallskive, mente jeg for tjue år siden. Må ha et gjenhør for å se om jeg er enig med unge-Ragwo.Noen ganger blir jeg overrasket over eget musikkvalg.
Så nå.
Ralph Myerz & The Jack Herren Band
Your New best friends -2004
Vis vedlegget 1032082
Du kan jo spørre fastlegen!For tidlig? Maler dører I heimen.
Vis vedlegget 1032525
Stund siden jeg har plaget hanDu kan jo spørre fastlegen!
Takk for et fornuftig innlegg, er jo tross alt innenfor heimens fire veggerDet er aldri for tidlig
mvh
Hm, lenge siden?Kjøpte en pakke med Pin Up is i dag , har snudd å vent på den ikke f om det kom frem en naken dame. Snak om falsk markedsføring.
Så trøsten ble denne.
Ingen kan være alle til lags ,,,Allike vel en legende som fortjerner respektVet ikke hvorfor denne kom meg i hu: Den argentinske fotballspilleren, Maradona var en ustabil
og stuttjukk flåkjeft som steg opp fra slumkvarterene
DN 15.06.2018
Avgjort klister " . )Trått føre idag, noen anbefalinger, smøring?
Vis vedlegget 1033122
Takk for tips, nå ga det seg heldigvis like fort som det startetAvgjort klister " . )
Uten øl, har du snakket med fastlegen?Drar seg til
Vis vedlegget 1033342
Prosaisk årsak, skal hente kona i Lillestrøm senere.Uten øl, har du snakket med fastlegen?
Har gjort det noen år, men merker at jeg drar på åra.Du begynner å bli ganske så dreven med gips og sparkel, så fruen er vel ganske så fornøyd også. keep up the good work
Takk for omtanken @TT. , merker at jeg er dehydrert. En liten GT før man treffer putaUten øl, har du snakket med fastlegen?
Du er nå god, skålViktig å favne alle serru
Steike, det blir veldig bra! Er lite apropos; det ser ut til at du har glemt de innfelte takhøyttalerne igjen?Drar seg til
Vis vedlegget 1033342
Du maser fælt om disse takmonterte.Steike, det blir veldig bra! Er lite apropos; det ser ut til at du har glemt de innfelte takhøyttalerne igjen?
Kjøp deg hest.Noen kroner blir det jo, steinrik blir jeg ikke, men hva skal jeg bruke gryna på?
Kona, hus og felles prosjekt? Eller noe hifi relatert?
Kan jo reise til Sverige og kjøpe alkohol, mye kultur idet.
Hm, tøffe valg.
Måtte blitt en islending, stall på tomtaKjøp deg hest.
Opplegg for høyttalere?Kune jo bare godt til bygg maker de har opplegg for slikt de, så da vet du hvor pengene skal gå.
Er nok best i det lange løpVet du hva , du bruker pengene på felles nytelse med din kjære, du vet happy wife god life.