Kremt.. Det er fredag i dag, og klokken er snart 1345. Dette til orientering.Nå er det stengt
Dette er ikke riktig tidspunkt å dra på harrytur.
@TT. ,s melding forklarer alt. Ble usikker et øyeblikk. Er det et generelt inntrykk av meg som noe tørst?Nå er det stengt
Dette er ikke riktig tidspunkt å dra på harrytur.
HFS er et funn! Lærer noe nytt hver dag. Rare svensker.Det er helg i Sverige i dag. Midtsommarafton
Til opplysningEllers har man vært en tur på trelasten. Nå er det kun en kaffekopp så får man hive seg I tøyet.
Vis vedlegget 1033712
Se nærmere på bildet så forstår du hvorfor.Til opplysning
Ren plankekjøringSe nærmere på bildet så forstår du hvorfor.
Slik skal det gjøres
Vis vedlegget 1033724 Vis vedlegget 1033725 Vis vedlegget 1033726 Vis vedlegget 1033727
Her er det ikke noe som detter av.
Gratulerer, du er herved kvalifisert til NM i kjerringknute! Konkurransen går av stabelen på Kjerringøy 15. juli, vel møtt! Ta med lastestropper og godt humør.Se nærmere på bildet så forstår du hvorfor.
Slik skal det gjøres
Vis vedlegget 1033724 Vis vedlegget 1033725 Vis vedlegget 1033726 Vis vedlegget 1033727
Her er det ikke noe som detter av.
Her har unge @ragwo misforstått.Gratulerer, du er herved kvalifisert til NM i kjerringknute! Konkurransen går av stabelen på Kjerringøy 15. juli, vel møtt! Ta med lastestropper og godt humør.
Øøøh... Altså.. først trelasten og alskens surring av last, deretter iføre seg klær?Ellers har man vært en tur på trelasten. Nå er det kun en kaffekopp så får man hive seg I tøyet.
Eneste måten å få raaaabat påØøøh... Altså.. først trelasten og alskens surring av last, deretter iføre seg klær?
Her er det mer enn hengerlasten som er seriøst surret
Tusen takk for hyggelig melding, det samme til deg. Endelig litt tid foran anlegget.Så er Helga kommet atter en gang, ser du kosser deg med god musikk og noe i glasset . Håper du får en strålende fin helg sammen med din kjære.
Takk @ragwo , god helg.Gammelt japansk ordtak.
God helg!
Akkurat denne har jeg ikke hørt, må en tur på tuben. Takk for tips.Jeg er generelt ikke glad i pompøs, svulstig musikk, men denne har jeg likforbanna brukt en del tid på, symfoniorkester eller ei
Kan det muuligens ha noe med låtskrivinga å gjøre?
Jeg tror ikke engang selverkjent Reginafan @bluesbreaker ytra seg om denne
Vis vedlegget 1033910
Mente du "Spektakulære"???Noen synes disse utgivelsene er spekulative.
Vis vedlegget 1033940
Nei, men jeg er enig.Mente du "Spektakulære"???
Du skulle jo på jobb....... gå å legg deg da
Ikke nok med at kona passer på, @HasseBasse ,s mas kan en velge bort, verre med kona, men kaffe på senga, det klarer ikke Hasse gutten....Du skulle jo på jobb....... gå å legg deg da
Den har jeg faktisk ikke kjøpt, og heller ikke hørt.Jeg er generelt ikke glad i pompøs, svulstig musikk, men denne har jeg likforbanna brukt en del tid på, symfoniorkester eller ei
Kan det muuligens ha noe med låtskrivinga å gjøre?
Jeg tror ikke engang selverkjent Reginafan @bluesbreaker ytra seg om denne
Vis vedlegget 1033910
Du har vel husket Akryl i skjøteneTror dette kan bli greit.
Vis vedlegget 1034049
Først lim også akryl hvis nødvendig, akryl, en snekkers beste vennDu har vel husket Akryl i skjøtene