V
vinyl-jønki
Gjest
Hva passer vel bedre på et vintage anlegg.
Vinyl -63, her i mono. De ble visst populære?
Hei RockCreedence spilte jeg mye før.
Er vel en av de største grupper når det gjelder å få ut hitlåter på relativt kort tid.
Har nesten alt av dem i vinyl foruten noen få live utgivelser som jeg i ettertid har kjøpt som cd.
De første 2 - 3 album hadde noen langdrygende melodier - som kunne vare i fra 20 til nærmere 30 minutter.
Senere kom noen heller korte hitlåter.
CCR står heller ikke tilbake når det gjelder guitar riff - Pagan baby er ett eksempel på dèt.
Yaqin heter den
Takk for rettelsen Ove.Yaqin heter den
O
Hei.
Har hatt en slik sak stående i årevis i mitt anlegg.
Har hatt diverse rør på den, men Mullard fungerte best hos meg.
Jeg har koblet min mellom pre og effekt...fungerer strålende
Jeg kjøpte min ny, og på lappen som var med i eska stod det "Grant Fidelity B-283 Tube Buffer" men den er helt lik din.
Knallfint Sansui-anlegg du har der
Hei RockerHei.
Har hatt en slik sak stående i årevis i mitt anlegg.
Har hatt diverse rør på den, men Mullard fungerte best hos meg.
Jeg har koblet min mellom pre og effekt...fungerer strålende
Jeg kjøpte min ny, og på lappen som var med i eska stod det "Grant Fidelity B-283 Tube Buffer" men den er helt lik din.
Knallfint Sansui-anlegg du har der
Takk for det, opplever at den hjelper ja.
Er hekta på vintage og er veldig fornøyd med det.
Har stor glede av det, trenger ikke koste skjorta for
å få god lyd.
Mvh
Racker,n
Oct@ Takk,spiller litt musikk her, han fisker,n fra distriktene@ "Racker´n": Usedvanlig vakkert.
mvh
@ "Racker´n": Kikker inom jeg og. Noen grunn til at du legger ut musikk her istedet for i lyttetråden?
mvh
Det tror jeg jaggu du har rett i, da blir det en fin kveld allikevelBra det her Racker,n.
Og da tror jeg jaggu sola skinner over Øyeren også.
Kanaris@ Det er en forsterker mellom pre og main.Lurte bare på hva det der kinatsasjet du har i anlegget er for noe. Phonotrinn ?