M
MusicBear
Gjest
Amerikaneres favorittlim, det der. Kjøpte med til svigerfar, fra USA hvert år, inntil jeg oppdaget at det er en importør av det i Stavanger
Feil postet?Amerikaneres favorittlim, det der. Kjøpte med til svigerfar, fra USA hvert år, inntil jeg oppdaget at det er en importør av det i Stavanger
Nope, limet du nevnte; TitebondFeil postet?
Titebond lover her også. Du har trolig rett i at vi har europeiske produsenter som vet hva de gjør med kjemien. Men den brede tuten og lukkemekanismen på flasken gjør det for meg alene verd å kaste penger på denne amerikaneren.Titebond 1 er et standard PVA lim... det er ingen grunn til å tro at feks Casco er dårligere... gammelt lim er en annen skål...
Jeg hadde samme behovet til 2x15" JBL + kompdriver, og ville ha alt i en kabel. Fant Elephant SPM4025 fra Sommer Cable, som har 4x4mm + 2x2.5mm i samme strømpe. 8-pols Speakon for kobling. Så er det nevnt, i tilfelle noen andre skulle ha samme behov.Har også bestilt nye høyttaler kabler fra Klotz. 4 kvadrat til bass og 2,5 kvadrat til m.tone og diskant. 2,5 var billigere en 1,5 som jeg hadde tenkt å bruke til diskant.
Siden det blir 3 høyttaler kabler pr side, har jeg tenkt å bruke en samlestrømpe til disse.
Har planlagt å bruke Neutrik Speakon som koblinger mellom kabel og høyttaler.
Var ikke klar over at disse kablene var tilgjengelig. sånn er det når man ikke har oversikt over hva bransjen har å tilby.Stemmer også for elephant sommercable. Relativt rimelig , fleksibel og solid.. Har selv varianten med 8 stk 4mm2 i samme strømpe, så har jeg muligheten til å kunne kjøre 4-veis fra samme kabel
Velger å legge til at jeg blir direkte sur på denne mannens vegne, dersom han ikke mottar personlig julehilsen påskrevet ordene PERFEKSJONIST fra alu-leverandøren, samt ønsker om benyttelse av hans bilder i deres neste brosjyre under kapittel "hva alu-profiler kan benyttes til"Klotzmajor (åtte bare, Hare..) Skikkelig tøft pluggoppsett.
Hvilke jobber vil du anse at den blir for liten eller svak til? Kan man klare seg med kun en slik om man bare pusler sammen noen middels høyttalerkasser nå og da?Blir mer og mer glad i Bosch sin lette og enkle 12V overfres. Til slike småjobber gjør den nytten.