Leikis Lyd
Hi-Fi freak
Bare MiniDSP som ikke er himelaga her nå
Skam! Ræva i gir nå. Har du ikke grublet lenge nok?Uff, det slår meg at akkurat nå så spiller jeg faktisk uten en eneste komponent som er DIY.....
Eneste som er diy er DSP programering, et par påmontert L-Pader og to beskyttelseskondiser... hmmmm...
Takker!Jeg synes du skal foredle 2360 prosjektet ditt. JBL2226 låter ekstremt bra opp til 600Hz og 2360 like bra oppover. For å gjøre ting enkelt dropp sub. Så kan du evt kjøpe matchende diskant fra JBL men som Johoo sier, kjør toveis i lang tid helt til du er fortrolig med dsp, det er altfor lett å skifte system fordi DSPn ikke er justert rett. Akkilleshælene dine er 1) måle- og DSP erfaring 2) bassforsterker, JBL basser elsker watt 3) AD converteren i MiniDSP 2x4.
2360 spiller vesentlig mindre forvrengt i toppen enn FE108. Det er sikkertHar kikket litt på spredningsmønsteret til 2360 og dette er jo riktig bra
http://www.jblpro.com/pub/obsolete/23606566.pdf
Hadde vi vært naboer skulle vi ha slengt på mine 2446 med beryllium på horna dine.
Hos OBBBBBBB så hørte jeg de med JBL diskanter men jeg tviler ikke på at de gjør en hederlig jobb hele veien opp alene, har ikke fått med meg det, så stryk mine diskant anbefalinger inntil videre. Ikkje bra at folk uttaler seg om ting de ikke har greie på på sentralen he he.
det der ser bra ut
TEC7? Aaaaalt for dyrt!! Føler meg like rik som Rimi Hagen når jeg bruker TEC7 på båtenTrøst deg med at det gjør proffgutta også. Inkl. kirurger som både teiper og bruker stiftemaskin. Pluss LIM!!! Regn med at en viss mann har vært innom
Helse SørNordØstVest og falbydd Tec7
Pokkern!!Da vil du gå sulten og miserabel gjennom et langt liv....