morbid
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 24.08.2018
- Antall liker
- 2.957
Utenfor pall
Selvsagt er det trist med denne krangelen, men det er jo ikke slik at han ikke har levert etter bruddet våren 2022. Han hadde jo en enorm sesong i 2022.Konflikten med faren har nok og tappet han mer enn han vil innrømme - trist hele greia. Bare se på brødrene som har falt helt igjennom.
Det er alarm! På vegne av vanvittig mange!Konflikten med faren har nok og tappet han mer enn han vil innrømme - trist hele greia. Bare se på brødrene som har falt helt igjennom.
Det er jo fort, men ikke spesielt relevant. Hva sluttiden i slike finaler blir styres i stor grad av hvilket løpsopplegg som velges. Det er jo ingen av de som løper for å vinne som bryr seg om hvilken tid de faktisk vinner på, så lenge de vinner.Så hvor stor fiasko er det å løpe OL på 3.28.24. Den samme tiden hadde vunnet VM i 2022, 2023 og er bedre enn tiden han vant OL på i 2021.
Og det er jo litt av utfordringen til Jakob - det var flere i feltet som hadde slått ham i spurt. Jeg vil tro at for Jakob er gull det eneste som betyr noe og da måtte han ta en risiko for å få gull. I en konkurranse kan man bare kontrollere sin egen prestasjon, og når man da leverer et løp som hadde gitt gull i samtlige mesterskap de siste 3 årene - så synes jeg det er rart å kalle det fiasko.Det er jo fort, men ikke spesielt relevant. Hva sluttiden i slike finaler blir styres i stor grad av hvilket løpsopplegg som velges. Det er jo ingen av de som løper for å vinne som bryr seg om hvilken tid de faktisk vinner på, så lenge de vinner.
Ja, enig! Veldig imponert over innsatsen og forandringenKjempespurt av Narve.
Nå kjenner ikke jeg saken noeKonflikten med faren har nok og tappet han mer enn han vil innrømme - trist hele greia. Bare se på brødrene som har falt helt igjennom.
Ikke fiasko i det hele tatt.Selvsagt er det trist med denne krangelen, men det er jo ikke slik at han ikke har levert etter bruddet våren 2022. Han hadde jo en enorm sesong i 2022.
Så tok han Sølv på 1500 og Gull på 5000 i VM i 2023
Så har han jo allerede 2 gull fra EM I friidrett i Roma tidligere i år hvor han vant 1500 med tiden 3.31.95.
Så hvor stor fiasko er det å løpe OL på 3.28.24. Den samme tiden hadde vunnet VM i 2022, 2023 og er bedre enn tiden han vant OL på i 2021.
Sverige er vel garantert en medalje valør, syns synd på Mol/Sørum. Svenske håndball damene vek ner sig siste 10min og gav bort en finale plassMedaljchans för både Sverige och Norge i beachvolleyboll.
Oh, glad jeg slipper kvalifisere meg til OL for et legebesøkAnarchoNinaAnalyzes
@AnarchoNinaAnalyzes@treehouse.systems
Literally the *only* story I'm going to share about the goddamn Olympics:
U.S. Rugby player Ariana Ramsey found out athletes get free healthcare in the Olympic Village and immediately booked a bunch of appointments for routine services many Americans living under our dystopian private healthcare regime simply can't afford:
https://www.si.com/olympics/american-athletes-taking-full-advantage-of-free-healthcare-olympic-village-france
"Like, what?” she said in a post on TikTok describing her new discovery: The Olympic Village offers free healthcare.
The United States, of course, does not. So in the days following her victory, Ramsey made appointments with the Village gynecologist, dentist and ophthalmologist. According to the Paris 2024 organizing committee, the Village also offers cardiology, orthopedics, physiotherapy, psychology, podiatry and, of course, sports medicine—all at no cost to the athletes. (Paralympic athletes will also have access to dermatology.)"
The best part of the story is that Ramsey not only convinced a bunch of other U.S. Athletes to take advantage of the program, but after realizing how beneficial having access to free healthcare is, she's decided to become an advocate for Universal Healthcare in America.
On a personal level and as someone who has spent time in multiple countries that offer free healthcare to their citizens, I honestly cannot stress how much it improves not only health outcomes, but also quality of life for labor class people; from increasing your lifespan, to freeing workers from dependence on bad employers just to keep their health insurance, this is one social policy that has ripples throughout almost every aspect of the lives of everyday people. And it says a LOT about the priorities of the American ruling class that they'd do almost anything to keep you from having access to universal healthcare.
Det er i hvertfall 'all-in'Kramer körde norsktaktik på 800 m, hur gick det?
Vi får väl se hur det går för de norska jenterna!Sverige er vel garantert en medalje valør, syns synd på Mol/Sørum. Svenske håndball damene vek ner sig siste 10min og gav bort en finale plass
Godt jobbet, stor applaus herfraSvenska målet i OS uppnått – här är alla som tagit medaljer
Guld: Sarah Sjöström (100 meter frisim, 50 meter frisim, simning), Armand Duplantis (stavhopp, friidrott)
Silver: Vilma Bobeck/Rebecca Netzler (49erFX, segling), Victor Lindgren (luftgevär 10 meter, skytte), Truls Möregårdh (bordtennis)
Brons: Tara Babulfath (judo), Jenny Rissveds (mountainbike), Anton Dahlberg/Lovisa Karlsson (470 mixed, segling)
Blir nog några till.
Trist, men sant.Oh, glad jeg slipper kvalifisere meg til OL for et legebesøk
Japp, og vel fortjent De overrasket stort må jeg si...Det blir i alle fall svensk medalje i sandvolleyball.
Jeg tippet på forhånd at det skulle stå mellom Norge og Sverige, så jeg er mest overrasket over at svenskene trøblet sånn i starten.Japp, og vel fortjent De overrasket stort må jeg si...
Ni får klaga hos olympiska kommittén.Jeg tippet på forhånd at det skulle stå mellom Norge og Sverige, så jeg er mest overrasket over at svenskene trøblet sånn i starten.
Men Mol og Sørum holdt ikke sitt vanlige nivå i går. De så rett og slett ikke tilstrekkelig restituert ut. Da semifinalen startet hadde det gått 20 timer siden deres kvartfinale, mens tyskerne hadde hatt 48 timer siden sin kvartfinale. Når kampen avgjøres så marginalt som det er mulig å få det kan man undres på hvorfor forbundet ikke lar lagene konkurrere under mer like forhold.
Det samme skjedde med håndballjentene, men der var ikke lagene så jevne at det fikk avgjørende betydning. Men Hergeirsson var ikke nådig mot arrangøren.
Ja, det hjelper sikkert.Ni får klaga hos olympiska kommittén.
Grand Palais är så vackert.Denne tråden burde hete "Norske og Svenske medaljer i OL 2024 "
Mitt bidrag hører kanskje egentlig hjemme i "Vakkert Design"
Vis vedlegget 1046213
Vis vedlegget 1046215
Fekting i Grand Palais og Ryttersport på Versailles. Altså hallo.
Var Norge med?(Kina-Sverige 3-0) Hele Sverige sto stille i noen timer da de nye bordtennis-yndlingene møtte Kina i en historisk bordtennisfinale.
Det endte med tap for «söta bror» i lagkonkurransen i bordtennis.
Sverige sikret sin aller første finaleplass i lagturneringen i bordtennis etter at de slo Japan 3–2 i kamper i semifinalen på torsdag.
I lagkonkurransen er det best av fem kamper. Kina tok de tre første og dermed var det avgjort, men svenskene presset dem i alle kampene.
Kina vant den første doublekampen 3–2 i sett.
I den andre kampen møtte Sveriges nye «pingis-helt» sin overmann i singel-turneringen, Fan Zhendong. Igjen presset Truls Möregårdh den kinesiske verdenstoeren, men måtte se seg slått 3–2 i sett.
Den tredje så det ut som verdenseneren Wang Chuqin skulle ta greit over Kristian Karlsson, som er rangert som nummer 61 i verden. Han vant kjapt de to første settene, men svensken slo tilbake og tok de påfølgende to. I det avgjørende femte settet viste Wang hvorfor han er ranket som verdens beste bordtennisspiller og vant 11-2.
Med det sikret han gullet for Kina.
Kina har vunnet alle lagkonkurranser i bordtennis på både herre -og damesiden siden konkurransen kom på OL-programmet i 2008.