K
Kaare G. Opsahl
Gjest
synd han bedrev systematisk dopingBra motor på Eric Heiden.
synd han bedrev systematisk dopingBra motor på Eric Heiden.
Blev han fälld någon gång och avstängd?synd han bedrev systematisk dopingBra motor på Eric Heiden.
Har du noe belegg for det?synd han bedrev systematisk dopingBra motor på Eric Heiden.
He he, du er deg selv lik, fingernNope, etter nærmere undersøkelser er det bare spekulasjoner. sorry!
en drøy påstand uten det minste belegg. ganske flautHe he, du er deg selv lik, fingernNope, etter nærmere undersøkelser er det bare spekulasjoner. sorry!
Hårreisende! Også her inne daen drøy påstand uten det minste belegg. ganske flautHe he, du er deg selv lik, fingernNope, etter nærmere undersøkelser er det bare spekulasjoner. sorry!
Snåsamannen tok feil, gitt. Kanskje han har mistet evnene sine?Snåsamannen har talt: Snåsamannen spår seks norske OL-gull - TV2.no
Det hadde nesten godtet meg litt om syt-trønderen i egen person hadde degradert seg selv til sølv på den siste slomsete meteren.....og han holdt på å rote seg BORT på mållinja !
It ain't over till it's over !
Haha, du trur visst at de bruker skia til å skyte med også, du.Han har vunnet 2 gull i OL før rennet i dag, mange WC seiere tidligere i år og når han ikke vinner i dag så må det være noe galt og da er det nærliggende å tro at det skia, det kan ikke være noe annet all den tid han er i toppform.
Haha, du trur visst at de bruker skia til å skyte med også, du.Han har vunnet 2 gull i OL før rennet i dag, mange WC seiere tidligere i år og når han ikke vinner i dag så må det være noe galt og da er det nærliggende å tro at det skia, det kan ikke være noe annet all den tid han er i toppform.
Ikke peiling eller bare lyst til å provosere?
FYI, Fourcade fikk en strafferunde og gikk følgelig raskere enn Svendsen i dag også. I tillegg følte han seg dårlig i starten, tapte ca 10 sek første sløyfa. Normalt har de to relativt lik kapasitet i sporet (det vet alle som har bittelitt peil), men Svendsen er kjappere i en spurt.
Det eneste man kan spekulere på etter dette løpet er om franskmannen hadde bedre ski eller bedre form.
Tror han hadde bare en dårlig ski...Han franskmannen må ha hatt dårlige ski. Men det er en del av gamet så tøff sjitt.
Gratulerer med 3. plass på lagsprinten.Kanske 4X5km passer Nordmenn bedre
Du tok nok ikke feil KWJa, jeg unner Hattestad OL.medalje på sprinten, men det blir det neppe uansett.
Her burde Martin Johnsrud Sundby ha vært valget............kan vanskelig skjønne noe annet, men kan jo håpe jeg tar feil
Nei, men jeg ble likevel overrasket over at vi fikk 4 plass, jeg hadde heller ikke trodd det etter semin.Du tok nok ikke feil KWJa, jeg unner Hattestad OL.medalje på sprinten, men det blir det neppe uansett.
Her burde Martin Johnsrud Sundby ha vært valget............kan vanskelig skjønne noe annet, men kan jo håpe jeg tar feil
gismo