Balle Clorin
Æresmedlem
den jævla mobilen er så avansert at den ikke vekker på lørdag og søndag.... lå våken en god stund før jag ante fadesen... og så stormet jeg inn i stua og fikk med meg startnummer 23, Jansrud hadde 21,,,,,
Ikke gammal nok...takker, er så gammel at jeg vokner 610 uansett, denne gangen får jeg ta tekoppen inn i stuaSer at Aukland og meg er helt enige....
Men til noe som er viktigere; SG for menn er fremskyndet til 0700 i morgen tidlig. Bare et tips slik at man slipper å gå på en smell i morgen tidlig. Aksel har start no. 16 og Kjetil No. 21, Kilde no. 24. Fransk løypesetter. Spent på Jansrud i morgen. Tar med meg dette rennet før det blir en god tur i snøen. Herrestafetten går i fred for meg.
Grattis med at du vant gull, eller vi. faen var det Jansrudherlig at jeg endelig vant et gull.
eller, vi.
eller, jansrud.
PVR...den jævla mobilen er så avansert at den ikke vekker på lørdag og søndag.... lå våken en god stund før jag ante fadesen... og så stormet jeg inn i stua og fikk med meg startnummer 23, Jansrud hadde 21,,,,,
He he, herlig Mesut!herlig at jeg endelig vant et gull.
eller, vi.
eller, jansrud.
Les om den Svenske slip nørden i sin gamle Scania lastebil
Hemlige bragdhj�lten: "Jag �r lite av en n�rd" | OS 2014 | Senaste nytt | Expressen - Allt om OS i Sotji 2014
Ikke gammal nok...takker, er så gammel at jeg vokner 610 uansett, denne gangen får jeg ta tekoppen inn i stuaSer at Aukland og meg er helt enige....
Men til noe som er viktigere; SG for menn er fremskyndet til 0700 i morgen tidlig. Bare et tips slik at man slipper å gå på en smell i morgen tidlig. Aksel har start no. 16 og Kjetil No. 21, Kilde no. 24. Fransk løypesetter. Spent på Jansrud i morgen. Tar med meg dette rennet før det blir en god tur i snøen. Herrestafetten går i fred for meg.
Er redd for det Ja! Men det blir en spennede og åpen staffet trur jeg.Les om den Svenske slip nørden i sin gamle Scania lastebil
Hemlige bragdhj�lten: "Jag �r lite av en n�rd" | OS 2014 | Senaste nytt | Expressen - Allt om OS i Sotji 2014
ikke brisk deg for mye, cash.
lord vader har brukt poker som meditasjon de siste dagene, idag slår imperiet tilbake.
Vis vedlegget 243622
Det mest positive med Norges "dårlige" medaljehøst er at stadig flere kommer fram til at de IKKE vil ha et OL i Oslo!- er det virkelig ikke noen som ikke vil ha OL til Kollen....
Ja, jeg så det nå på stadion. Vi satser på å ha gode fristil-ski. Sundby i toppslag kan få til mye rart, men skiene må nok også være såpass.tja Eldar fikk en luke ned bakken men var igjen den første til å stake , og de andre gled lett in på flata...hmmm ikke overbevist...
Ingen unnskyldning, men en årsak.smørebom er lik dårlig unnskylding
Ja, og det er jo forklaringen hvis trenden fortsetter, selv om det er gøy å kverulere litt... Vel, vel Fint vær har de ihvertfall i Sotsji.som er jævlig lett å gripe som en förklaring
Speciellt en ny variant av norsk slipning är nu kraftigt ifrågasatt.Det går nok bra, til slutt. Trenger sikkert en større smørebuss.
"Norrmännen hälsar knappt på mig"
Samtidigt som det svenska vallateamet hyllas dag efter dag är situationen den motsatta i Norge. Speciellt en ny variant av norsk slipning är nu kraftigt ifrågasatt.
Och Lorentz Söderhielm verkar inte vara alltför imponerad av sina norska kolleger.
– De är så många. Har så mycket pengar. Här nere har de fyra slipare och fyra maskiner.
Söderhielm fortsätter:
– De går omkring här med näsan i vädret. Hälsar knappt på mig. Tycker att de är så jävla bra.
Söderhielm skakar på huvudet.