Sport, sykkel og trening OL i Sotsji 2014

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Balle Clorin

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Antall liker
    10.269
    Torget vurderinger
    2
    den jævla mobilen er så avansert at den ikke vekker på lørdag og søndag.... lå våken en god stund før jag ante fadesen... og så stormet jeg inn i stua og fikk med meg startnummer 23, Jansrud hadde 21,,,,,

J

Jim.I.Hendriksen

Gjest
    Ser at Aukland og meg er helt enige....

Men til noe som er viktigere; SG for menn er fremskyndet til 0700 i morgen tidlig. Bare et tips slik at man slipper å gå på en smell i morgen tidlig. Aksel har start no. 16 og Kjetil No. 21, Kilde no. 24. Fransk løypesetter. Spent på Jansrud i morgen. Tar med meg dette rennet før det blir en god tur i snøen. Herrestafetten går i fred for meg.
    takker, er så gammel at jeg vokner 610 uansett, denne gangen får jeg ta tekoppen inn i stua
    :) Ikke gammal nok...

kasol

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Antall liker
    4.086
    Torget vurderinger
    4
    Knall med gull!
    Nå tar vi stafetten også! Skia blir bra, alle gutta leverer på de tre første etappene og så avgjør Petter spurten!

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.669
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    herlig at jeg endelig vant et gull.
    eller, vi.
    eller, jansrud.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.669
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    deilig var det uansett, og nå skal jeg vinne enda flere

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.669
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    når begynner herrestafetten?

heia pokerspiller northug.
    den eneste friske mannen i en verden av syke sjeler i sunne legemer.

JD

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.02.2002
    Antall liker
    56
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    1
    den jævla mobilen er så avansert at den ikke vekker på lørdag og søndag.... lå våken en god stund før jag ante fadesen... og så stormet jeg inn i stua og fikk med meg startnummer 23, Jansrud hadde 21,,,,,
    PVR...

Balle Clorin

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Antall liker
    10.269
    Torget vurderinger
    2
    Ser at Aukland og meg er helt enige....

Men til noe som er viktigere; SG for menn er fremskyndet til 0700 i morgen tidlig. Bare et tips slik at man slipper å gå på en smell i morgen tidlig. Aksel har start no. 16 og Kjetil No. 21, Kilde no. 24. Fransk løypesetter. Spent på Jansrud i morgen. Tar med meg dette rennet før det blir en god tur i snøen. Herrestafetten går i fred for meg.
    takker, er så gammel at jeg vokner 610 uansett, denne gangen får jeg ta tekoppen inn i stua
    :) Ikke gammal nok...

ja det er da noe positivt,,,,, men whiskyen var i går også god..

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    29.399
    Sted
    Oslo/Grebbestad

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.029
    Torget vurderinger
    0
    - er det virkelig ikke noen som ikke vil ha OL til Kollen....:eek:
    Det mest positive med Norges "dårlige" medaljehøst er at stadig flere kommer fram til at de IKKE vil ha et OL i Oslo!;)

Og godt hjulpet av Heiberg og andre IOC pampers mangel på "fingerspitzgefühl" ser det ut til at et så stort flertall av det norsk folket får dette gigantOLmaniet så langt opp i halsen at selv Høyre ( i følge kvalifiserte rykter har dessverre Høyre allerede bestemt seg - på bakrommet - for å støtte en OL søknad!! ) ikke vil ta sjansen på å gå for OL i Oslo!

Dette kan jo knapt bli bedre!;)

Balle Clorin

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Antall liker
    10.269
    Torget vurderinger
    2
    tja Eldar fikk en luke ned bakken men var igjen den første til å stake , og de andre gled lett in på flata...hmmm ikke overbevist...

C

Cyber

Gjest
    tja Eldar fikk en luke ned bakken men var igjen den første til å stake , og de andre gled lett in på flata...hmmm ikke overbevist...
    Ja, jeg så det nå på stadion. Vi satser på å ha gode fristil-ski. Sundby i toppslag kan få til mye rart, men skiene må nok også være såpass.

Balle Clorin

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Antall liker
    10.269
    Torget vurderinger
    2
    tja Eldar fikk en luke ned bakken men var igjen den første til å stake , og de andre gled lett in på flata...hmmm ikke overbevist... han faller av igjemn og synes å måtte ta mer i oppover...uten å få igjen for det..smørebom igjen....

C

Cyber

Gjest
    Svenskene er dopa!!!!

Neida, Nelson har gått bra før OL også. Gøy at det klaffer for dem når det lugger for oss.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    som er jævlig lett å gripe som en förklaring. sofaeksperter med falkeblikk og tung kompetanse på smøring er det mange av er inne

Balle Clorin

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Antall liker
    10.269
    Torget vurderinger
    2
    FOR MYE PENGER ,FOR MANGE SJEFER, =FOR MYE INTRIGER,,,så glemmer man at det er kompetansen og erfaringen til enkeltpersoner som TELLER,,,er de riktige folkene med i smøreteamet??

ps : er det selve skivalget og sålestrukturen som kan være feil???

V

vredensgnag

Gjest
    Det går nok bra, til slutt. Trenger sikkert en større smørebuss.

"Norrmännen hälsar knappt på mig"
    Samtidigt som det svenska vallateamet hyllas dag efter dag är situationen den motsatta i Norge. Speciellt en ny variant av norsk slipning är nu kraftigt ifrågasatt.
    Och Lorentz Söderhielm verkar inte vara alltför imponerad av sina norska kolleger.
    – De är så många. Har så mycket pengar. Här nere har de fyra slipare och fyra maskiner.
    Söderhielm fortsätter:
    – De går omkring här med näsan i vädret. Hälsar knappt på mig. Tycker att de är så jävla bra.
    Söderhielm skakar på huvudet.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    HeHe smøreteamet meg her og manglende smørekompetanse meg der. jeg ville brukt en blanding av rød og gul swix. Dette er sofaHFSers arena.

Balle Clorin

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Antall liker
    10.269
    Torget vurderinger
    2
    Det går nok bra, til slutt. Trenger sikkert en større smørebuss.

"Norrmännen hälsar knappt på mig"
    Samtidigt som det svenska vallateamet hyllas dag efter dag är situationen den motsatta i Norge. Speciellt en ny variant av norsk slipning är nu kraftigt ifrågasatt.
    Och Lorentz Söderhielm verkar inte vara alltför imponerad av sina norska kolleger.
    – De är så många. Har så mycket pengar. Här nere har de fyra slipare och fyra maskiner.
    Söderhielm fortsätter:
    – De går omkring här med näsan i vädret. Hälsar knappt på mig. Tycker att de är så jävla bra.
    Söderhielm skakar på huvudet.
    Speciellt en ny variant av norsk slipning är nu kraftigt ifrågasatt.

nettopp

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Hvis smøring så til de grader er avgjørende må noe gjøres. hva med smørefrie ski? Norske landslaget har snesvis av smørere. de tabber seg ikke ut hver dag. lite sansynelig. utøverene som svikter

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.12.2008
    Antall liker
    4.151
    Sted
    I en blokk
    Torget vurderinger
    17
    At de bommer på smøringen hver dag er vel nøyaktig like sannsynlig som å treffe på smøringen hver dag.

Balle Clorin

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Antall liker
    10.269
    Torget vurderinger
    2
    med gal struktur på skiene så fun er vel ikke smøringen uansett???

Balle Clorin

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Antall liker
    10.269
    Torget vurderinger
    2
    med gal struktur på skiene så fun er vel ikke smøringen uansett???

Med smørbom hver dag må det være noe grunnleggende feil,fks nye maskiner, og en dum ide...?

• Liker
    Reaksjoner: KW

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.669
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    dette holder ikke.

la det ikke herske tvil om at vi må bruke mer penger på smøringslaboratorium, snøeksperter, temperaturmålere og fuktighetsprofessorer til neste ol

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn