Oppgradert Respons signalkabler

U

utgatt25555

Gjest
Argumenter eller ikke betyr nada, nothing, inget, ingenting...enten hörer man det eller ikke! og betaler for det om man finner det verdt det! Mycket ord och lite värken, synes va melodien från vissa....

mvh

Geiren

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.03.2005
Antall liker
1.448
Sted
Foten av Jotunheimen
Torget vurderinger
1
OlavE
I innlegget tråstarter startet står det att. Jeg annbefaler dei som har disse kablene og oppgradere.... Ikke noe mer
Om noen vil kjøpe disse kablene må hver og enkelt bestemme selv :)

Olav2

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.04.2014
Antall liker
2.665
Torget vurderinger
1
OlavE
I innlegget tråstarter startet står det att. Jeg annbefaler dei som har disse kablene og oppgradere.... Ikke noe mer
Om noen vil kjøpe disse kablene må hver og enkelt bestemme selv :)
Ok, skjønner, Geiren :)

Geiren

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.03.2005
Antall liker
1.448
Sted
Foten av Jotunheimen
Torget vurderinger
1
Jeg har streamet denne fra Tidal mange ganger. Før jeg oppgraderte kablene hadde jeg ikke mulighet til å høre biler kjøre forbi på noen innspillinger, som kommer med på opptakene, liten test ;). Hvor mangen melodier har bildur i opptaket ?

image.jpg

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.012
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Hadde du hatt dine "gamle" kabler igjen og switchet tilbake så hadde nok bilduren vært der skal du se :)

Har selv vært på den galeien og så lytteglad at jeg la merke til en hel del ved komponentskifter som ikke var der tidligere...
Men jaggu - ved bytting tilbake så var lydene der. Like klare. Var egentlig en liten nedtur men lærerik sådan.

Geiren

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.03.2005
Antall liker
1.448
Sted
Foten av Jotunheimen
Torget vurderinger
1
Hadde du hatt dine "gamle" kabler igjen og switchet tilbake så hadde nok bilduren vært der skal du se :)

Har selv vært på den galeien og så lytteglad at jeg la merke til en hel del ved komponentskifter som ikke var der tidligere...
Men jaggu - ved bytting tilbake så var lydene der. Like klare. Var egentlig en liten nedtur men lærerik sådan.
Synd at du fikk deg en nedtur Bambadoo, hørest ut som om du har kommet deg;) Jeg får også en nedtur når jeg prøver dei gamle 110ohm kablene mine. Jeg switchet tilbake til dei nye jeg. Det var og lærerikt sådan ;)

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Antall liker
13.205
Sted
Ytterst i havgapet...
110 ohms kabler? Mener du digital EBU kabler brukt som analogkabler? I så fall betyr ikke 110 ohm noenting. De er ikke 110 ohm for audio analog signaler...

Geiren

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.03.2005
Antall liker
1.448
Sted
Foten av Jotunheimen
Torget vurderinger
1
Det rare med lyd, er at når en får veldig god lyd i et anlegg vil en også ha tilsvarende forbedring i anlegg2. Jeg måtte bare til slutt bite i det sure eplet og kjøpe signalkabler fra Respons til det anlegget også. Nå strømmer det ut tilsvarende godlyd i stuen.
Kona sa. Jeg merket at du tok ut godlydkablene i annlegget. ;) Nå skal hun vel være fornøyd, fått sine egne kabler:cool:

6ECC27F0-6FEA-46DA-84E1-28B85CEEFC05.jpg

Sist redigert:
Topp Bunn