Oppsett av platespiller

Petrucci

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
98
Antall liker
186
Hei godtfolk, er det noen som vet om noen kyndige folk som setter opp platespillere korrekt? Jeg har akkurat kjøpt en Nottingham ace spacedeck med heavy kit, og vurderer en origin live arm med Hana SL som jeg tenker det er fint om noen med peil setter opp skikkelig.
Tenkte i stor-Oslo området.
 

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.755
Antall liker
1.890
Torget vurderinger
1
Analog Lab i Asker er en plass, men mange kompetente på Sentralen.
 

vim01

Gjenganger
Ble medlem
19.06.2003
Innlegg
1.937
Antall liker
7.099
Sted
Gjettum
Torget vurderinger
7
Gratulerer med nydelig spiller!
Håper noen som kjenner armen kan by inn. Ellers er NA armene slett ikke dårlige, dersom man kan leve med industridesignet. Elsker min 12´´Anna på Hyperspace!
Jeg setter opp min selv, men kjenner ikke armen din, så det finnes nok flinkere folk her inne. Hvor bor du?
 

Petrucci

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
98
Antall liker
186
Gratulerer med nydelig spiller!
Håper noen som kjenner armen kan by inn. Ellers er NA armene slett ikke dårlige, dersom man kan leve med industridesignet. Elsker min 12´´Anna på Hyperspace!
Jeg setter opp min selv, men kjenner ikke armen din, så det finnes nok flinkere folk her inne. Hvor bor du?
Takk! Vurderer en Origin Live Illustrious, skal visstnok være helt kompatibel med spilleren. Jeg bor i Fetsund.
 

Salmacis

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
28.03.2002
Innlegg
339
Antall liker
248
Sted
Viken
Torget vurderinger
5
Jeg har god erfaring med Rajendran Varadaraj (holder til i Moss). Han satte opp min Elac Miracord 90 og det ble veldig bra. Tror ikke det spiller noen stor rolle hvilken spiller det dreier seg om. Gjallarhorn bruker ham til oppsett av platespillere. Ikke avskrekkende dyrt heller 👍 Kan sende deg epost adressen på PM om det er aktuelt.
 

Petrucci

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
98
Antall liker
186
Jeg har god erfaring med Rajendran Varadaraj (holder til i Moss). Han satte opp min Elac Miracord 90 og det ble veldig bra. Tror ikke det spiller noen stor rolle hvilken spiller det dreier seg om. Gjallarhorn bruker ham til oppsett av platespillere. Ikke avskrekkende dyrt heller 👍 Kan sende deg epost adressen på PM om det er aktuelt.
Gjerne!
 
Topp Bunn