Ingen årsak!
Mange vet jeg ikke, men jeg tenker at noen er såpass skarpe av seg at de ser den syrligheten jeg ymter frempå - skjult av et passende sitat av en av bransjens aller fremste - og synes det var passende frekt, men sant og dermed morsomt.
Men jeg har ikke allverdens humor.
.
Mine bidrag til kabeldebatter er enkel. Dersom man kan måle forskjeller kan det kanskje også hende at man kan høre forskjeller, da er det bare å prøve. Kan man ikke måle forskjeller så kan man heller ikke høre forskjeller.
Tror man det, så tror man feil. Enkelt og greit og veldig lett beviselig.
I bund og grund et det mig personlig likegyldig om nogen kun ønsker at invistere en hundrelapp på hobbyen deres, det må jo være helt op til dem.
Det som for mig synes trettende, er at nogen av disse gnidere gang på gang ser ut til at få ondt et vis sted over vi som velger at bruge en lidt større andel av midlerne vores, og at disse personer ser ut til at ha en isme og behov for at forsørge at latterlig gøre de av os som falder utenfor deres personlige oppfattelser.
Jeg er revnende likegyldig til hvordan folk bruker pengene sine. Jeg er derimot ikke likegyldig til kvakksalveri, bevisst eller ubevisst.
Men indeher har vil vel plass til annerledes tenkende, eller hva Coolio?
Noen har det, men jeg synes ikke du utviser voldsom toleranse for annerledes tenkende når du anklager andre for å være gniere og derfor går inn for å plage andre når de motsier deg i debatt.
Sannheten er at noen folk blir sinte når de blir konfrontert med motstridende opplysninger mens andre bare modifiserer verdenssynet sitt.