Immortal
Medlem
Jeg har bare meget gode erfaringer med OHC, selv lenge før jeg ble en god kunde der.
Første gangen jeg var innom butikken opplevde jeg meget god service.
Jeg nevnte med en gang at jeg ikke skulle kjøpe noe, men bare var innom for å se og evt lytte litt.
Besøket var på over en time, og fikk hørt flere anlegg og snakket mye med selger.
Ble veldig overasket at de hadde såpass god tid til meg.
Dette har gjort at jeg i senere tid at det har blitt noen timer i butikken deres. Og resultert i at jeg har blitt en god kunde der.
Har aldri vært noe problem med hjemlån, men har blitt så fornøyd med produktene at ingen ting er returnert til nå.
Har blitt veldig mange mail framm og tilbake, og min erfaring er at jeg alltid for raskt svar.
Noen (mange) timer i tlf har det også blitt, da jeg ikke bor i Oslo.
Dette har mye og bety for min del.
Noe av det første jeg også la merke til var hvor opptatt de var av ren strøm.
Dette var jeg meget skeptisk til, helt til jeg fikk testet dette ut hjemme.
Sjønner nå hvorfor de var så opptatt av dette, og det hadde meget god effekt hjemme hos meg.
Skal nevnes at det er Øystein ( Skink her på forumet) jeg har forholdet meg til.
Men har pratet med flere av de ansatte, og opplever alltid meget god service.
Første gangen jeg var innom butikken opplevde jeg meget god service.
Jeg nevnte med en gang at jeg ikke skulle kjøpe noe, men bare var innom for å se og evt lytte litt.
Besøket var på over en time, og fikk hørt flere anlegg og snakket mye med selger.
Ble veldig overasket at de hadde såpass god tid til meg.
Dette har gjort at jeg i senere tid at det har blitt noen timer i butikken deres. Og resultert i at jeg har blitt en god kunde der.
Har aldri vært noe problem med hjemlån, men har blitt så fornøyd med produktene at ingen ting er returnert til nå.
Har blitt veldig mange mail framm og tilbake, og min erfaring er at jeg alltid for raskt svar.
Noen (mange) timer i tlf har det også blitt, da jeg ikke bor i Oslo.
Dette har mye og bety for min del.
Noe av det første jeg også la merke til var hvor opptatt de var av ren strøm.
Dette var jeg meget skeptisk til, helt til jeg fikk testet dette ut hjemme.
Sjønner nå hvorfor de var så opptatt av dette, og det hadde meget god effekt hjemme hos meg.
Skal nevnes at det er Øystein ( Skink her på forumet) jeg har forholdet meg til.
Men har pratet med flere av de ansatte, og opplever alltid meget god service.