Ikke i den blokka der jeg bodde for mange år siden. Naboene ville ha sendt klage til styret selv om man satt med hodetelefoner!Rosevin går fint på verandaen i en blokk, gjerne med Vivaldi på stereoen
|
Ikke i den blokka der jeg bodde for mange år siden. Naboene ville ha sendt klage til styret selv om man satt med hodetelefoner!Rosevin går fint på verandaen i en blokk, gjerne med Vivaldi på stereoen
- Vi skal åpne byen ut mot sjøen....![]()
![]()
![]()
Og ett vannvittig forbruk av materialer, dette er noe jeg selv ser på våres store projekter, ikke noe tid for gjenbruk kjøpe inn nytt trelast og allt går i container etter brukHelt forkastelig slik de bygger nå om dagen. Stenger bakenforliggende bygninger helt inne bak en barriere![]()
Stemmer, men det jo en reel nedgang fra 2022 til nå i antall syklister målt over de 41 punktene.Med tanke på at bakgrunnen for at dei ynskjer fleire syklistar er at dei vil ha mindre biltrafikkk, so har vel utviklinga gått i riktig retning?
Ja, ho får nok å gjøre framover om det er målet som ønskes, det var vel heller ikke ment som en komisk sak. Makan.![]()
Vil ha færre innflyttere fra distriktet i Oslo
Sunniva Tillson mener at de som blir født i Oslo blir presset ut av Oslo på grunn av at innflytterne gjør det for dyrt å bo i byen. Hun vil redusere antall innflyttere fra distriktet til Oslo. Sunniva Tillson er kjent for sin komiske karakter StSunniva på blant annet TikTok og VGTV. Dette mener...www.nrk.no
God blå/blå politikk. Skjær alt ned til beinet slik at eiendomsskatten kan fjernes.Siden levekår og fritidsaktiviteter og idrett for unge ikke har noe med "svenske tilstander" å gjøre, så legges tilbud for barn og unge ned på Holmlia.
Bare politiet får tilført nok ressurser så ordner det seg nok.
– Fremskrittspartiet mente alvor da vi i fjor høst sa at et nytt flertall måtte bety at folk skulle merke en forskjell. Høyrebyrådet har vist liten vilje til å komme Fremskrittspartiet i møte. Det hjelper ikke bytte politikere om man ikke bytter politikk.
Den vil de fleste av innflytterne fra bøgda sikkert være enig i, de ønsker egentlig heller ikke å komme til oslo, hverken for å leie eller noe annet. Det er et resultat av samfunnsutviklingen.
Måtte de bare ha baller til å stå løpet ut, ikke at det gjør noen forskjell da resten av gjengen er fast bestemt på å kaste 10miliarder i dass når de går for co2 fangst på Klemetsrud, kunne blitt mange fritidsklubber av det….![]()
Drama i Oslo-politikken: Frp har brutt budsjettforhandlingene
Problemene tårner seg opp for det borgerlige byrådet i Oslo. Onsdag kan det være over.www.vg.no
Heldigvis er det helt frivillig å velge å høre på dem, men jeg vet at akkurat det kan være en utfordring selvsagt.Du store min som jed grugleder meg til regjeringsforhandlinger mellom Sylvi og Erna. Catfight!