Denne tråden handler om øl.Torja skrev:For å feire den tidlige våren...litt SOL
Man promoterer ikke mp3 i vinylhjørnet ?
Denne tråden handler om øl.Torja skrev:For å feire den tidlige våren...litt SOL
Øl er øl,Trane skrev:Denne tråden handler om øl.Torja skrev:For å feire den tidlige våren...litt SOL
Man promoterer ikke mp3 i vinylhjørnet ?
så du hadde en porter med på NM: er det lov å spørre om resultatet?Brasse skrev:Rundt 17 liter stout tappa på flasker, andre batch som er flasketapp (forrige var Porteren til NM). Står til flaskekarbonering, klar over påske. Oppskrifta var basert på Guiness, litt avvik i prosessen, smakar digg allereie (litt bitter ift. originalen).
Kan vel supe en slik en, da jeg var tidlig ute & skaffet meg et par KEF 207/2 til NOK. 10.000.- ;D ;D.65finger skrev:den store påskeølsmakstesten starter med denne. fiffin, god fylde og mye smak men fortsatt frisk
Den er god. Digger bananettersmakenHar fått totalt digga på denne i sommer:
Weihenstephaner Hefe Weissbier.
Avsindig god spør du meg.
går en del av den i sommer varmen ja! ser jag er tom for dem nå, må huske slenge med noen senere idagHar fått totalt digga på denne i sommer:
Definitivt den beste hefewiessen man får på polet. Har alltid noen flasker kjølig i kjellerboden.går en del av den i sommer varmen ja! ser jag er tom for dem nå, må huske slenge med noen senere idagHar fått totalt digga på denne i sommer:
Hvor kjøper du denne moroa da?Har fått totalt digga på denne i sommer:
Helt seriøst ja! Egentlig ingen stor overraskelseSeriøst? Det var jo skitbillig...Eller 20spenn her i Swe
Vel vel, Townes er jo som kjent en ensom og fattig cowboy, så han har handlet kveldens øl på REMA 1000... (unntatt den beste da)
Er det bare jeg som savner Alshus her eller?
Kom på at eg aldri har smakt denne før, og vips, no får eg ikkje nok! Diggersen.Den er god. Digger bananettersmakenHar fått totalt digga på denne i sommer:
Drakk en fenomenal lakrisstout på Mikkellers Bar i København i fjor; ikke Mikkellers egen, men én som het Stillwater Black Ice. Har dessverre ikke funnet den siden, men Stillwater er såvidt jeg vet et mikrobryggeri i USA som bl.a. samarbeider litt med Mikkeller.Akkurat nå nyder jeg en slik. Lakrissmaken er der , men kun i ettersmaken som en litt tørr, brent, lakrisaktig karakter. Behagelig. Ikke så veldig kraftig stout, men så er den bare 5,7 prosent også.