Den Nøgne Ø
Du må ha gjort en dagsjobb på kjøkkenet ;D
Porter til honninglasert kylling har jeg ikke tenkt på, er selv glad i IPA eller Bitter til kylling i honning&rosmarin, men Porter skal prøves ved høvelig anledning.
Prøvde Ø sin Porter fra fat på Bar&Cigar i kveld. Dessverre en trist affære. Tam og død uten antydning til skum. Uverdig kvalitet både for stedet og bryggeriet. IPA'en fra fat som de hadde i sommer var noe helt annet.
Gledelig å høre, pedal !pedal skrev:Denne gangen hadde jeg gjort hjemmeleksa mi, etter oppskrift fra HFSens øl-hunder. Akkompagnert av 'Trane plays Cole Porter' satte jeg til livs en honninglasert kylling, karamellpudding og bløtekake. Ingen skal si at ikke ølet denne gangen fikk et mykt leie i min buk.
-Absolutt smakelig øl dette! Meeeget mektig og mettende på smak, passe bittert og en smule søtt. (Beklager den korte, ukyndige beskrivelsen).
Du må ha gjort en dagsjobb på kjøkkenet ;D
Porter til honninglasert kylling har jeg ikke tenkt på, er selv glad i IPA eller Bitter til kylling i honning&rosmarin, men Porter skal prøves ved høvelig anledning.
Prøvde Ø sin Porter fra fat på Bar&Cigar i kveld. Dessverre en trist affære. Tam og død uten antydning til skum. Uverdig kvalitet både for stedet og bryggeriet. IPA'en fra fat som de hadde i sommer var noe helt annet.