RC30
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 14.06.2005
- Antall liker
- 272
Takk for det! Innkjøpt på det lokale polet i dag, smaker fortreffelig Germanerne er ikke så aller værst, bodde rett nord for Frankfurt a.M. i fire år i første halvdel av 90-tallet. Ble sjokkert første gang en kamerat brukte øl til å dempe flammene på grillen, lærte selv etter hvertpåtraff det første gang i bamberg for noen år siden på en roadtrip bøant germanerne. fin avveksling, og godt. en får bestilt det på polet, men system er billigere…
god helse!
Sletts ikke så dum!I kveld en IPA fra Nøgne Ø. Mye godt fra den kanten.
Tilbehør: Snackspølse med hjort og villsvin og kabanosy med jalapeno.
Vis vedlegget 823065
En ny referanse på IPA, men som for noen blir litt for søt.
Er lenge siden jeg prøvde bokkøl, men fikk for noen år siden servert en i besøk som leske til dessert bestående av en vellagret gruyere-ost, akkompagnert av noen druer og valnøtter. En meget vellykket kosekombo for min gane.Vis vedlegget 840422
Måtte rydde litt i et kjøleskap her i kveld for å få plass til noen liter multesyltetøy som fruen hadde laget. Og da kom jeg over denne flasken.
Noen her inne med erfaring? Kosedrikk eller øl til mat??
Angievelig deltok Kjetil Jikiun i NM i hjemmebrygging for ørten år siden med den Porteren. Ble slakt siden den ikke smakte som en vanlig øl, altså en pils. Det påstås at oppskriften den har blit brygget etter i lang, lang tid nå er eksakt den samme som han deltok med den gang da.Det beste med høsten er at det passer bedre med mørke øltyper.
Nyter dagens platekjøp med en fin porter fra Nøgne Ø.
Er vel det samme med Espen Lothe, var med i NM i hjemmebrygging, tror han gjorde det bra. Startet senere Kinn Bryggeri som gjør det rimelig bra. Sitter med hans nyeste kreasjon, Kinn Imperiet engelsk indiaøl i glasset. God knall.Angievelig deltok Kjetil Jikiun i NM i hjemmebrygging for ørten år siden med den Porteren. Ble slakt siden den ikke smakte som en vanlig øl, altså en pils. Det påstås at oppskriften den har blit brygget etter i lang, lang tid nå er eksakt den samme som han deltok med den gang da.