Juleøl smaker som regel bedre året etter. Denne julebokken rakk å bli 4 år gammel, uten at det var noe nevneverdig forringelse i kullsyre eller smak.Det er også min erfaring at mørkt og sterkt øl meget vel tåler lang lagring så fremt det står i en fornuftig temperatur og mørkt.
Kinn lagrer vel Tomasmesse i minst 2 år før de selger det fordi de oppdaget at de de hadde igjen fra året før var bedre enn det ny bryggete.Juleøl smaker som regel bedre året etter. Denne julebokken rakk å bli 4 år gammel, uten at det var noe nevneverdig forringelse i kullsyre eller smak.
Godt valg av snus og
Near field?Litt munngodt mens dagens leveranse spilles. Slettes ikke helt feil. Smakfull og potente 9%
Vis vedlegget 925209
Litt usikker hva du mener men svaret er JANear field?
Nu måste du ha fått med något avloppsproblem.Siste utsalget jeg var på, var disse tett på å gå ut på dato, så fikk med meg 24 stk. til 5,- kr. stykket
Vis vedlegget 929864
Om det er meg, du mener.... så inget problemNu måste du ha fått med något avloppsproblem.
Hvor fikk du tak i den?
Jeg kjøpte den på mitt lokale pol på Brekstad. Vil tro ditt er behjelpelig med å bestilleHvor fikk du tak i den?