OU812 sin vegg av lyd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    13.112
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Noen må få stemt det pianoet si

ou812rh

HiFi, humle, malt & sykkel
    Ble medlem
    21.03.2006
    Antall liker
    21.311
    Sted
    Der det finnes okser i Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Denne uken har jeg endelig tatt frem landeveissykkelen og det er noe egent med å kjenne farten, responsen og lyden av karbon hjul😊 Det går nesten fremover av seg selv! Det ble en fin tur i solen med frua i dag, men det var frisk vind til tider. Heldigvis så var det medvind hjemover og fra Tusenfryd så fikk vi ”free fride" da det kom en liten gruppe vi kunne ligge på halen av. Er skikkelig digg å cruise i ca 40km/t uten nesten å bruke en kalori😄 Vel hjemme så rakk jeg å ta et lite glass humlesaft på terrassen i solen🍻 Ønsker alle som titter innom en fin lørdagskveld!

IMG_7446.jpeg

DD28DAB4-EAF5-48E6-BC33-CFEE362593B6.jpeg

Barsket meg litt sammen med MC-gutta i et lyskryss🤣

att.lCOMHFtpZvzDU1m1FikCAC97glp90h0sUU3WQ7uwgkI.jpeg

ou812rh

Ble medlem
    21.03.2006
    Antall liker
    21.311
    Sted
    Torget vurderinger
    10
    Jeg fikk ut vår sykkelen idag det blev premiere med protese, beina var ikke særlig gode😛 syklet nok mest i motvinden🙄
    Vis vedlegget 1110030
    Fra og med høsten så har du jo all vedens tid til å trene deg opp til å være med i senior masters;) Du har jo en tradisjon som skal opprettholdes i CVK vet du;) NM i masters 2026 så forventes🥇🏆

ou812rh

Ble medlem
    21.03.2006
    Antall liker
    21.311
    Sted
    Torget vurderinger
    10
    I natt stilte vi klokka en time frem mot sommertid og da er det vel greit å gjøre den jobben audiofile husfedre må gjøre! Vi snakker om å ”vaske i racket" etter en lang vinter med mye digital og vinyl støy, og forurensinger💦🤣 Noen har selvfølgelig kjøpt dyre remedier for å døyve disse støy forurensningene, men dog så er det bedre å være på den trygge siden!
    IMG_7454.jpeg

Kontakter skal også få en puss✨
    IMG_7456.jpeg

Sånn, da er anlegget sommerklarert😊
    IMG_7457.jpeg

ou812rh

Ble medlem
    21.03.2006
    Antall liker
    21.311
    Sted
    Torget vurderinger
    10
    I dag fikk vi nesten en smak av sommer i Oslo og da måtte jeg ut å trille litt etter jobb:cool: Jeg var ikke den eneste som hadde den ideen da jeg møtte en rekke syklister langs gamle Mossevei.
    IMG_7468.jpeg

Vel hjemme etter å ha fortært fruas linsegryte med et par kyllingklubber ved siden av så kan jazzsyklisten tråle Tidal etter noen flere av forrige ukes utgivelser😊 Her dukker Anouar Brahem sitt siste prosjekt opp og det er jo alltid spennende hva den mannen gir ut! Anouar Brahem spiller instrumentet oud (en slags lutt på norsk) for de som ikke viste det. Dette gir hans komposisjoner et kult arabisk uttrykk og særegenhet. På noen av melodiene så spilles det også på cello og det gir litt kammer jazz følelse i mine ører. Melodiene er generelt ganske stillferdige, melodiøse og vakre. Endel vil sikkert kjenne igjen et par navn i besetningen også! Flott album(y)
    IMG_6320.jpeg

Sist redigert:

Figge

Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Antall liker
    5.855
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    Imponerande, att ut och träna efter arbetet, hög moral eller orolig inför Cash pensioneringen att han skall komma ikapp och förbi?😉🚴‍♂️😎

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn