gismo
Æresmedlem
Woow, det må jeg si, bærre lekkert OU812
Grattis, dette ble meget bra vil jeg tro.
gismo
Grattis, dette ble meget bra vil jeg tro.
gismo
Takker for det sandeckersandecker skrev:Gratulerer med ny forsterker OU812 !
Den gjorde seg godt i racket ;D
Sumikoen er kun spilt på 4-5 timer så det er litt tidlig å si enda, men den er nok ikke i samme liga som Benzen. Skulle vel egentlig bare mangle da den koster knappe 1/3 av prisen. Så langt så kan jeg si at den virker homogen og ikke gjør noe feil. Så får tiden vise....Ekorrefaen skrev:Hvordan er intrykket av sumikoen kontra benzen?
Er veldig mye eieglede med den 330en , får litt racerbilfølelsen samtidig som den er diskret.
Liker denEkorrefaen skrev:Hvordan er intrykket av sumikoen kontra benzen?
Er veldig mye eieglede med den 330en , får litt racerbilfølelsen samtidig som den er diskret.
Takker for det Brian. Sumikoen er en "vente pickup" mens Benz Ref 3 er på reperasjon. Forbreder meg på en lang ventetid :-\Brian7500 skrev:Ser godt ud med den nye forstærker.
Hvad med Sumiko? Er den kommet for at blive eller er det en "vente pick-up" mens Benzen bliver repareret?
;D med griller ala Audi så mangler bare spoiler før man kan kjøre race ;Dsandecker skrev:Liker denEkorrefaen skrev:Hvordan er intrykket av sumikoen kontra benzen?
Nå har Sumikoen fått noen flere timer og begynner å friskne til. Var litt skeptisk de første timene og tenkte at dette ikke blir all verden, men nå høres alt mye bedre ut. Av de pickupene jeg har hatt så er det kanskje denne som har forandret seg mest (etter hva jeg kan huske). Får bare spille mer og høre om det blir enda litt bedreEkorrefaen skrev:Hvordan er intrykket av sumikoen kontra benzen?
Flott oppsett du har F.B. Akkurat som om jeg skulle ha valgt selv ;Dfull blown skrev:Meget nydeligt setup, den 330´er en fryd for øjet og lyder samtidig rigtig godt. 8)
Synes du at oppo´en spiller lige op med din gamle B400xs?. Jeg spiller selv på B330,B250 og B400xs
Mvh F.B
Lekkert, ser helt klart fordelen med å skjule endel av boksene bak noen dørerou812rh skrev:Slik oppsettet ser ut i dag.
Mvh
Takker for det grandis Det er iverfall paktisk å skjule noen bokser da madamen ikke synes det er like stas med alle boksene fremme!johnnygrandis skrev:Lekkert, ser helt klart fordelen med å skjule endel av boksene bak noen dørerou812rh skrev:Slik oppsettet ser ut i dag.
Mvh
Ja det er live 2011 versjonen jeg mente låt dårlig. Det orginale studioalbumet låter aldeles glimrende ;D Har heldigvis live versjonen på tre formater LP, FLAC og Blu-Ray. Lydkvaliteten er også stignede i samme rekkefølge samt at Blu-rayen har god bildekvalitetLagga skrev:Pussig med Rush / Moving Pictures, det var en av skivene vi spilte
"før i væla", for å kose oss med lyden i tillegg til musikken.
- edit; ble for nysgjerrig; hører på den nå.......
- og ble så nysgjerrig at jeg fant fram CDn og, her har jeg dog bare en remaster.
Det umiddelbare inntrykket er at LPen er best her, det spiller friere og med god snert.
CDn er til sammenligning litt mer lukket i lyden.
Synd hvis det er slik at nyutgivelsen ikke holder gammel standard,
skjønt unikt ville det vel ikke vært.....
3dje edit; ser nå at du skriver om et helt annet album..... :-\
Vennlig hilsen
Morten - trøtt på morran......
Originalen er det trøkk i ja, når får jeg æren av et besøk neste gang?ou812rh skrev:Ja det er live 2011 versjonen jeg mente låt dårlig. Det orginale studioalbumet låter aldeles glimrende ;D Har heldigvis live versjonen på tre formater LP, FLAC og Blu-Ray. Lydkvaliteten er også stignede i samme rekkefølge samt at Blu-rayen har god bildekvalitetLagga skrev:Pussig med Rush / Moving Pictures, det var en av skivene vi spilte
- og ble så nysgjerrig at jeg fant fram CDn og, her har jeg dog bare en remaster.
Det umiddelbare inntrykket er at LPen er best her, det spiller friere og med god snert.
Vennlig hilsen
Mvh
Mener dette er samme opptaket da begge er ifra Cleveland 2011 og Moving Pictures spilles i sin helhet på Blu-rayen.Lagga skrev:Akkurat, den live'n har jeg ikke i det hele tatt - det har jo blitt sluppet n o e n liveDVD'er
fra den kanten....
Men BluRay'en er god altså, det er notert......
/ Morten
Vi må prøve å få til en kveld med musikk Skink. De to neste uke ser litt fylt opp allerede, men etter det så er ting mer åpent. Alltid hyggelig med besøkSkink_123 skrev:Originalen er det trøkk i ja, når får jeg æren av et besøk neste gang?ou812rh skrev:Ja det er live 2011 versjonen jeg mente låt dårlig. Det orginale studioalbumet låter aldeles glimrende ;D Har heldigvis live versjonen på tre formater LP, FLAC og Blu-Ray. Lydkvaliteten er også stignede i samme rekkefølge samt at Blu-rayen har god bildekvalitetLagga skrev:Pussig med Rush / Moving Pictures, det var en av skivene vi spilte
Vennlig hilsen
Mvh
Kom med en datoou812rh skrev:Vi må prøve å få til en kveld med musikk Skink. De to neste uke ser litt fylt opp allerede, men etter det så er ting mer åpent. Alltid hyggelig med besøkSkink_123 skrev:Originalen er det trøkk i ja, når får jeg æren av et besøk neste gang?ou812rh skrev:Ja det er live 2011 versjonen jeg mente låt dårlig. Det orginale studioalbumet låter aldeles glimrende ;D Har heldigvis live versjonen på tre formater LP, FLAC og Blu-Ray. Lydkvaliteten er også stignede i samme rekkefølge samt at Blu-rayen har god bildekvalitetLagga skrev:Pussig med Rush / Moving Pictures, det var en av skivene vi spilte
Vennlig hilsen
Mvh
Mvh
Kjekt å vite, Time Machine er på innkjøpslista....ou812rh skrev:Mener dette er samme opptaket da begge er ifra Cleveland 2011 og Moving Pictures spilles i sin helhet på Blu-rayen.Lagga skrev:Akkurat, den live'n har jeg ikke i det hele tatt - det har jo blitt sluppet n o e n liveDVD'er
fra den kanten....
Men BluRay'en er god altså, det er notert......
/ Morten
Oi oi, morsomt! Hvordan ordnet du dette praktisk? Har en PU selv, som sårt trenger kirurgi....ou812rh skrev:Da er min Benz Ref. 3. klar for avreisen til Sveits for en reparasjon.
Hei MortenLagga skrev:Oi oi, morsomt! Hvordan ordnet du dette praktisk? Har en PU selv, som sårt trenger kirurgi....ou812rh skrev:Da er min Benz Ref. 3. klar for avreisen til Sveits for en reparasjon.
/ Morten
DittoLagga skrev:Glimrende, du har PM, - som det heter...... ;D
/ Morten