Terje Berg
Hi-Fi freak
Både flott anlegg og mye morro lesestoff!
Har stjålet litt musikk eksempler, jeg sier takk
Takker for det TerjeB Bare å låne musikkeksempler. Musikk er jo det viktigste!TerjeB skrev:Både flott anlegg og mye morro lesestoff!
Vel talt Morten! Hifi og musikktips er gull verdt. Så er det mange fine anlegg å se i denne tråden samt at man til og med kan stifte nye bekjentskaperLagga skrev:Kanskje den største velsignelsen med HFS, alle musikktips en har plukket opp...
Vennlig hilsen
Morten
Ser at det har blitt byttet litt utstyr og at du har tatt hintet om ny og større TVberjor skrev:Fett oppsett! Regner med at dette spiller rimelig dynamisk ;D Hva med tv`en? Ser den har levd en stund. Kanskje neste oppgradering?
Stå på! Virker som om du har en tolmodig samboer så da ligger alle muligheter åpene. He, he!
Denne er ukjent for meg, men skal sjekkes utTerjeB skrev:Hørte denne et par ganger ekstra idag: All your love (Turned To Passion)
Ja det var på tide med ny TV ;Dberjor skrev:Ser at det har blitt byttet litt utstyr og at du har tatt hintet om ny og større TVberjor skrev:Fett oppsett! Regner med at dette spiller rimelig dynamisk ;D Hva med tv`en? Ser den har levd en stund. Kanskje neste oppgradering?
Stå på! Virker som om du har en tolmodig samboer så da ligger alle muligheter åpene. He, he!
berjor
Sikringskost er nødvendig vettu ;Dou812rh skrev:Da sitter det endelig en slik liten rakker i min MI 14 riaa. Har tatt lang tid da de var utsolgt hos Analogue Seduction, men nå er den på plass Sammen med ny nettbrønn og monteringsarbeid så er dette en oppgradering på rundt 1k. Skal skrive litt om mine erfaringer når alt har gått seg til!
Mvh
;Dgismo skrev:Sikringskost er nødvendig vettu ;Dou812rh skrev:Da sitter det endelig en slik liten rakker i min MI 14 riaa. Har tatt lang tid da de var utsolgt hos Analogue Seduction, men nå er den på plass Sammen med ny nettbrønn og monteringsarbeid så er dette en oppgradering på rundt 1k. Skal skrive litt om mine erfaringer når alt har gått seg til!
Mvh
gismo
En liten søt sak som sweeten up the soundLagga skrev:Du store, det var da en søt liten sak!
Morten
Kort oppsummert så låter MI 14 enda mer ryddig og oppløst nå. Vokal og instrumenter har får mer rom rundt seg, men størst forskjell er det på oppløsningen til cymbaler og hi-hat. Byttet tilbake til standard sikring etter noen dager og registrerte straks at det låt litt mer uryddig og "grått". Har også sjekket det med retningen på sikringen, men det blir veldig sært.....Da sitter det endelig en slik liten rakker i min MI 14 riaa. Har tatt lang tid da de var utsolgt hos Analogue Seduction, men nå er den på plass Sammen med ny nettbrønn og monteringsarbeid så er dette en oppgradering på rundt 1k. Skal skrive litt om mine erfaringer når alt har gått seg til!
Mvh
Denne saken her kan jeg ha tro på etter selv å hatt et EPS eksternt power (påkostet sak) til mine Audionet burkerKunne jo ha tenkt meg en DNRG til min B-250
Vis vedlegget 135126
Bilde lånt fra OHC sin FB side.
Mvh
Påkostet er de ja. Koster nesten like mye som forfrosterkeren i seg selvDenne saken her kan jeg ha tro på etter selv å hatt et EPS eksternt power (påkostet sak) til mine Audionet burker
Den hadde meget god effekt på min tidligere ART G2 cd spiller f.eks.
gismo
Ja hør der du, skar`n væra kar så skar`n væra karPåkostet er de ja. Koster nesten like mye som forfrosterkeren i seg selv
Mvh
1/3 av denne fungerer bra på B-150'n. Det er ikke noe å lure på....Kunne jo ha tenkt meg en DNRG til min B-250
Vis vedlegget 135126
Mvh
Kunne jo testet med 2 stk 1/3 engang Da må jeg må jeg ha tre strømkabler kun til forforsterkeren1/3 av denne fungerer bra på B-150'n. Det er ikke noe å lure på....
Stupid me! Dette er jo selvfølgelig Densens Oxygen 40 streamer og ikke en DNRG. Oxygen kommer også i 20 utagave med annen dac og mindre strømforsyning.Kunne jo ha tenkt meg en DNRG til min B-250
Vis vedlegget 135126
Mvh
Forhånds grattisDa har vi fått endelig beskjed om at den ny leiligheten på Torshov er ferdig til overtagelse 24. august. Ny vegg å komponere og jobbe med. Bør kanskje tenke på en innflyttingspresang også Hva kan man ønske seg
Mvh
Gratulerer!Forhånds grattis
Hva med en Densen.....
gismo
He he, vi får se hvor mange Frognertiere som er igjen når alt er betalt i den nye leilighetenGratulerer!
Støtter forslaget og ser at Oxygen 40 er priset ;-)
Takker for det kjoenik! Alabama Shakers er en herlig blanding rock, blues, soul og en liten dose gospel i en herlig sørstatsblandingGrattis med ny bolig!
Takk for tips om Alabama Shakers. Høres på spotify nå. Veldig tøft ja. Får assosiasjoner til Pj Harvey, Janis Joplin, Jack White, Black Keys ol.
Da har vi fått endelig beskjed om at den ny leiligheten på Torshov er ferdig til overtagelse 24. august. Ny vegg å komponere og jobbe med. Bør kanskje tenke på en innflyttingspresang også Hva kan man ønske seg
Mvh
Takker for det Skink Skal drive litt hygiene på Strømsgodset jeg også etterhvert!Grattis! Strøm er viktig! Viktigere enn en tenker! Nå om dagen oppgraderer jeg kun på Strømsiden! Du har jo ekstern power på nesten alt nå jo?