Den så flott ut Frykter at den veier litt så det flytende opphenget på Gyroen ikke kommer til å trives med den! Får bli når jeg kjøper spiller nr.2
Blir ikke tur på lørdag, men tur på søndag for min del Kommer hjem fra München på lørd.Viss du sleit med og henge på da gikk det hardt før sig idag merket tendenser forrige helg att det fantes kjørestyrke oppover i den gjengen vad blir det neste Lørdag grus eller landevei?
På hovedmessenAlsyVox på hovedmessen eller er de fremdeles Hifi deluxe?
Det ble noen runder til, men ikke på Hofbräuhaus. Etter en stund med ompa musikk og mengder av så må en forflytte seg til litt roligere omgivelser. Fant frem til The Boilerman Bar hvor de serverte noen meget gode drinker, bl.a en whisky sour som jeg rater høyt Boilerman anbefales hvis en ønsker en litt rolig bar med god atmosfæreSå ut som en fin plass å tilbringe litt tid kos dere og ta en runde til
mvh
Noterade lite långa sockor på några deltagare, det skulle inte vara populärt hos Anders Adamsson på Eurosport Sverige, inte en vita.Styrkedrikk etter litt trim er god restitusjon har jeg hørt Fin tur nord for Oslo i dag med en fin gjeng
Vis vedlegget 823301
I dagens proff felt er sokkene høye og buksene lange selv syns jeg bukselengden til Thomas Vockler er riktigNoterade lite långa sockor på några deltagare, det skulle inte vara populärt hos Anders Adamsson på Eurosport Sverige, inte en vita.
Av alle ting så hadde jeg ikke trodd at vi skulle diskutere lengde på sokker i denne tråden Her er hva Cycling Weekly skriver:Noterade lite långa sockor på några deltagare, det skulle inte vara populärt hos Anders Adamsson på Eurosport Sverige, inte en vita.
Ser att du har proffsgrejer till vasken, Ettore?Vindusvask og terrasseanlegg montert for sommeren Fortjent en øl akkompagnert av The Mountain før Ruud klasker til i French Open finalen
Vis vedlegget 823474
Stödstrumpor?Vi fortsetter diskusjonen om riktig sokke lengde syns CVK lengde var helt riktig og en fin sommer sokk
Vis vedlegget 823499
Vis vedlegget 823504
AeroStödstrumpor?
Har null peiling på vindusvask utstyr, men det ble blanke vinduerSer att du har proffsgrejer till vasken, Ettore?
Er vel strengt tatt ikke lov å sykle med aero sokker hvis du ikke sykler temporitt, men snygga var dom Får for mye fordeler i forhold til vindmotstand
Ser att Bioracer skriver til Tempo/Fellesstart?Er vel strengt tatt ikke lov å sykle med aero sokker hvis du ikke sykler temporitt, men snygga var dom Får for mye fordeler i forhold til vindmotstand
Tettsittende lycra, barberte ben og knestrømper, whats not to likeDere syklopater er jaggu de værste prylbøgene som tenkes kan.....