Absolutt og det gav inspirasjon til nye turer Mange fine sykkelruter i norgeSå veldig flott ut
Tappert kämpat, 200 km på två personer .Sammen med en kamerat så ble det et par dager langs småveier og riksveier i Nummedal og Hallingdal i pinsehelgen var en fin fin opplevelse Superheldig med været så drøye 200 km og nesten 3000 høydemeter gikk forholdsvis greit Kamerat Eirik fikk et par kramper i de lengste bakkene, men så smakte ølen ekstra godt på hotellet
Vis vedlegget 824231
Vis vedlegget 824233
Bra belöning för 15 minuters arbete.Første del av ferien ble unnagjort nedover Solkysten på sykkel fordi som måtte lure For det meste godt vær, men litt mye vind og noen regnbyger innimellom.
Vis vedlegget 833493
Siste halvdel av uka besøkte jeg @sandecker i sommerhuset nedenfor Sandefjord. Der ble det konsumert mye god mat og godt drikke. Ble lurt til å ta et bad også da verten mente det måtte minst være 18 grader i vannet, men sannheten var at det var 16,5 grader
Vis vedlegget 833494
For å gjøre meg fortjent til gratis opphold så ble jeg jammen satt i arbeid den en formiddagen! 15 min. plenklipping måtte jeg slite meg gjennom, ferie kaller de det
Vis vedlegget 833495
Heldigvis var belønningen godt med mat og godt drikke
Vis vedlegget 833497
Vis vedlegget 833498
Første del av ferien ble unnagjort nedover Solkysten på sykkel fordi som måtte lure For det meste godt vær, men litt mye vind og noen regnbyger innimellom.
Siste halvdel av uka besøkte jeg @sandecker i sommerhuset nedenfor Sandefjord. Der ble det konsumert mye god mat og godt drikke. Ble lurt til å ta et bad også da verten mente det måtte minst være 18 grader i vannet, men sannheten var at det var 16,5 grader
For å gjøre meg fortjent til gratis opphold så ble jeg jammen satt i arbeid den en formiddagen! 15 min. plenklipping måtte jeg slite meg gjennom, ferie kaller de det
Om/när du och Cash kommer till Sverige blir det inte lika lätt med gräsklippningen, ingen åkgräsklippare, kuperad tomt och 300 meter väg upp till torpet. Ingen sjö att svalka sig i.Første del av ferien ble unnagjort nedover Solkysten på sykkel fordi som måtte lure For det meste godt vær, men litt mye vind og noen regnbyger innimellom.
Vis vedlegget 833493
Vis vedlegget 833494
Vis vedlegget 833495
Vis vedlegget 833497
Vis vedlegget 833498
Vi får se om se om @Cash 63 og meg får planlagt en Stocholms tur, men vi sykler ikke ned Vi får heller ta med oss sykler og ta noen turer og drikke ølOm/när du och Cash kommer till Sverige blir det inte lika lätt med gräsklippningen, ingen åkgräsklippare, kuperad tomt och 300 meter väg upp till torpet. Ingen sjö att svalka sig i.
Däremot kommer belöningen att bli likvärdig.
Glömde en sak, lite längre att cykla till.
Men ni är lika välkomna ändå.
Det er vel bare til Västerås ca du har stugan Figge? er litt kjent der, kan tenke meg det er masse fin sykling i området Västerås har bra vinyl utbud ogsåVi får se om se om @Cash 63 og meg får planlagt en Stocholms tur, men vi sykler ikke ned Vi får heller ta med oss sykler og ta noen turer og drikke øl
Ni spar drygt 10 mil.Det er vel bare til Västerås ca du har stugan Figge? er litt kjent der, kan tenke meg det er masse fin sykling i området Västerås har bra vinyl utbud også
…..syklister kan jo med rette kose seg med sykkel ølet ”radler" og så er flaskeholdere glimrende ølholdereSå ut som en fantastisk tur…….ja foruten all denne syklingen da
He he, vi har jo alle vært unge og for min del så var mye av oppveksten preget av 80-metal og hardrock Hvem trodde at jeg skulle gjenoppdage Accept i en alder av 50 år Kjøper noe 80-talls skive nå og da bare for å ”sitte på gutterommet igjen og digge", men som oftest så er minnene bedre en musikken når jeg hører på endel band igjen! Her ble jeg positivt overrasket! Dette er jo et mesterverk innen 80-talls metalReferanser til alt fra Ac/Dc, Judas Priest m.fl. Bare å høre på Up to the limitGodt å se at syklisten ikke bare spiller dannet musikk
Jeg er heller ikke noen stor Aerosmith fan, men har et par andre album som har sine høydepunkterGodt valg. Eneste Aerosmithplata jeg synes er skikkelig bra.
Sommer er vel ikke akkurat inne tid med vinyl, men noen ganger så må en bare kjøpe i fare for at det blir utsolgt! F.eks Ani Difranco plata som jeg mener er et must Har du ikke den motoren så anbefaler jeg den på det sterkeste! En landmark utvivelse fra 90-talletAlltid moro å få hjem noe ny vinyl selv om det ikke blir noe særlig kjøp for min del på denne tiden av året
mvh