God tur! ![Strand med parasoll :beach: đ](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f3d6.png)
![Strand med parasoll :beach: đ](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f3d6.png)
|
Bevis #1, hentet sykkelLitt usikker pÄ hvordan det blir med denne syklingen. ForelÞpig har dere begge kun lagt ut bilder av whiskey![]()
Er kjekt med sykkel om det er mer enn 500 meter til strandenLitt usikker pÄ hvordan det blir med denne syklingen. ForelÞpig har dere begge kun lagt ut bilder av whiskey![]()
Skal heldigvis ikke sprenge noen broer fĂžr jeg tar helgDen positive vinklingen av, NĂ„r Klokkene Ringer for Deg![]()
Han gikk pÄ en smell der bokstavelig talt! Han var jo en mannemann sÄ klart at han ikke ble alkisOg solen gÄr sin gang.
Hemingway hevdet at det er umulig Ä utvikle alkoholisme hvis man avholdt seg fra alkohol fÞr kl 12 pÄ formiddagen.
Er det fin lyd pÄ Emmylou?
Den Àr good.I dag brÞlte solen over Oslo, men vi hadde planlagt Ä vaske vinduer, hagemÞbler og terrasseHoldt pÄ planen fordi om det var veldig fristende Ä ta en sykkeltur eller bare slafen i solen
Da er det ekstra godt Ä ta seg en Þl med en liten dram pÄ siden nÄ
Vis vedlegget 920087
Akkompagnert av den siste til Jacob Young trio sÄ er dette starten pÄ en veldig fin sommerkveld
Vis vedlegget 920089
Takk i like mÄte motorenNoen dager siden det har vÊrt liv her ogsÄ men kanskje en mÄ fyre opp i lÞpet av dagen selv om det er full sommer
Kos deg mister
mvh
Det synes jeg du skal!MĂ„ jo si at jeg slett ikke er negativ til utseende pĂ„ den nye Diablo 333 som ble presentert pĂ„ MĂŒnchen messaDa gĂ„r det vel et Ă„r fĂžr arvtageren til Diablo 120 kommer da! PĂ„ tide Ă„ begynne Ă„ spare
Vis vedlegget 922543
Dette var et av de beste rommene i MĂŒnchen dette Ă„ret synes jeg.MĂ„ jo si at jeg slett ikke er negativ til utseende pĂ„ den nye Diablo 333 som ble presentert pĂ„ MĂŒnchen messaDa gĂ„r det vel et Ă„r fĂžr arvtageren til Diablo 120 kommer da! PĂ„ tide Ă„ begynne Ă„ spare
Vis vedlegget 922543
Virkelig lekkerMĂ„ jo si at jeg slett ikke er negativ til utseende pĂ„ den nye Diablo 333 som ble presentert pĂ„ MĂŒnchen messaDa gĂ„r det vel et Ă„r fĂžr arvtageren til Diablo 120 kommer da! PĂ„ tide Ă„ begynne Ă„ spare
Vis vedlegget 922543
FĂ„r hĂ„pe OHC fĂ„r inn et eksemplar over sommeren, kanskje til HĂžst Puls. Spilte de pĂ„ EOS 2 pĂ„ MĂŒnchen messa? Har hĂžrt EOS 2 ved et par anledninger og de har potensiale!Dette var et av de beste rommene i MĂŒnchen dette Ă„ret synes jeg.
Ja, de spilte pĂ„ EOS 2 og 333, med en enkel Brinkmann platespiller (Taurus eller Bardo kanskje). EOS 2 var kjempebra pĂ„ VĂ„rpuls ogsĂ„ synes jeg, mistenker at det er en kjempebra hĂžyttaler.FĂ„r hĂ„pe OHC fĂ„r inn et eksemplar over sommeren, kanskje til HĂžst Puls. Spilte de pĂ„ EOS 2 pĂ„ MĂŒnchen messa? Har hĂžrt EOS 2 ved et par anledninger og de har potensiale!