HasseBasse
OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
- Ble medlem
- 29.10.2016
- Antall liker
- 24.160
- Sted
- Hjortshøj, Danmark.
- Torget vurderinger
- 2
Min har ingen riper, så jeg får nøye meg med den, jeg harForhåndsbestilt allerede
Min har ingen riper, så jeg får nøye meg med den, jeg harForhåndsbestilt allerede
Ja, vi hadde sommerfest på jobben i går og på vei fra restaurant Park 29 mot Solli plass så lurte en kollega og meg oss unna en time på Syng (fu**ings karaoke) og svingte innom Sommerro i stedet Vi havnet deretter på Skaugum og så på nachs Tung dag i dagPrøvde du den igår
Silly Cybies er en surøl med mye kompleksitet og karakter. Lagret på eikefat sammen med bringebær gir en lett syrlig smak, med innslag av karamell og tørket frukt. Den vi drakk var lagret noen år så jeg tipper at syrligheten hadde blitt mer avrundet og den tørkede frukten mer fremtredende!Ingen av de fire som jeg har smakt.
Er det noen spesiell du vil anbefale?
Jo takk Variert kosthold og variert musikk er sunt for kroppen har jeg hørtDu er vidunderlig variert i musikksmaken
Hjemme igjen etter noen dager på Solkysten (Sandefjord) Det levde jammen opp til navnet i år også tross litt vekslende værmeldinger. Tradisjonen tro så bodde jeg hos Finn Audun aka @sandecker i hans flotte sommerhus. Helt ok å spasere ut på terrassen med morgenkaffen til denne utsikten hver dag
Siden været var på vår side så ble det et tur på vannet den ene dagen og da må jeg jo gjøre det obligatoriske badet Friske 18˚ grader, men det hjalp på et litt tungt hode etter inntaket av div. malt og humledrikker kvelden før
Som nevnt så blir det mye malt og humle i glasset når jeg er på besøk hos Finn Audun. Første dagen så tok vi en tur innom Sandefjord polet og handlet noen poser. Ble mye godt i år også, men noen bomkjøp kan skje. Årets bomkjøp for min del var Kyrö Malt Rye whisky. Den var for søt og krydret for min del Her er noe av det vi hadde i glasset.
Litt mat måtte vi også ha og det ble slengt på biffer, pølser og hamburgere på grillen Den ene kvelden hadde vi reker og hvitvin, men det var det ingen som dokumenterte
Takker for noen fine dager og at jeg får komme på besøk til din sommerperle langs solkysten
Tror kanskje det var du som tipset om den en gang! Bra lyd og et meget bra knippe med musikere han har fått med seg på den skivaDen med Dr. John er det bra lyd på.
Særlig messingblås er det bra trøkk i.
Dessuten er Dr.John s duett med Rickie Lee Jones verdt å kjøpe plata for.
Ble ikke helt Film Noir, men begynte å se The Sinner sesong 4. Litt mørk i hvertfallPasser bra å finne frem en "Film Noir" også da.....
Den blir fort endel av min pensjonskasse nåJøje meg, den var blitt riktig så dyr. Tror jaggu jeg skal legge min ut for salg så betjeningen må klatre på Vinmonopolet på fredag
Wow, the man of action Hifisentralens action manFant i dag ut at jeg ikke har Clairvoyant…….så for 5 min siden ble den postet på Stord med retning Foldnes
En öl och en juice?
Hvilken av de skulle være juice ?? Er humlejuice begge delerEn öl och en juice?
Den högra ser ut som svensk bärsaft.Hvilken av de skulle være juice ?? Er humlejuice begge deler
Eller sånt som man spiller på startnummeret på VasaloppetDen högra ser ut som svensk bärsaft.
Ikke langt unna, men det er surøl med blåbær og pasjonsfruktDen högra ser ut som svensk bärsaft.