Du er hjertelig velkommen, men tror vi skal finne noen andre sysler.Phu, da slipper jeg å ta turen til Blåskogen for å måle ”arm"Det hadde blitt en slags blåfilm på Blåskogen
![]()
![Apekatt med hendene foran øynene :see_no_evil: 🙈](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f648.png)
Hvis du sykler, kan vi drikke øl og høre på Norah Jones.
![Grinende skrikende ansikt :laughing: 😆](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f606.png)
|
Du er hjertelig velkommen, men tror vi skal finne noen andre sysler.Phu, da slipper jeg å ta turen til Blåskogen for å måle ”arm"Det hadde blitt en slags blåfilm på Blåskogen
![]()
Håper de fikk tatt mordern.....En liten konsert søndagskveld med Mordern Standards Supergroup på Cosmopolite![]()
Ja. Litt overasket over denne jeg også. Drivet i "Trial by fire" er ganske så fett!Her er et album jeg egentlig hadde tenkt å forbigå i stillhet og huske storhetstiden deres på 80-tallet! Etter første gjennomgang av albumet Invincible Shield så går ikke det. Dette er virkelig takter fra gamlisene fra Birmingham og lover godt for deres konsert på Tons of Rock til sommerenRob Halford akaThe Metal God har fremdeles mye av stemmeprakten igjen i en alder av 70
Musikalsk så vandrer vi i et landskap med røtter i deres 80-talls album helt opp til Painkiller. Godt levert Rob Halford, Ian Hill, Glenn Tipton, Scott Travis og Richie Faulkner
Gleder meg til sommerens Tons of Rock
Vis vedlegget 1004520
Se det ja, der var spilleren på plass og da er det vel på tide å gratulere med flott spiller
Nyt kvelden mister og regner med det kommer litt inntrykk om litt
mvh
Gratulerer med ny og flott spiller![]()
![]()
Gratulerer så mye med en flott oppgradering.
Regner med du nå er særdeles opptatt og veldig fornøydGratulerer! Gleder meg til å se bilder av den ferdig oppsatt, og selvfølgelig, lytteinntrykk
![]()
Gratulerer med fin spiller.
Stort grattis med råflott spelare!![]()
Grattisdu får to svensker på lytte besøk i helgen
![]()
Gratulerer med flott spiller![]()
Steike, det var spilleren sin! Gratulerer!
Takk for det karerGratulerer! Ser lekkert ut.
Utan sin vän från Ramar?
Grattis med fin snurre!!
Grattis!
Grattis m flott spiller!
Gratulerer! Ser bedre ut enn mange andre snurrer
gismo
Takker for det gutterGratulerer med å ha fått i hus din nye
"Dream Machine" .
Du må gi oss noen lytteinntrykk etter hvert.
Takk for detGrattis!
Så många arga tjurar. Själv föredrar jag att sitta under mitt träd och lukta på blommorna![]()
Nei, du misforstår. Det er du/spilleren din som ser ut som en sint okse!Takk for detJa den ser ganske fredelig ut der den står
Kanskje sette sette en blomsterkvast på racket og se om den trekkes mot de
Vis vedlegget 1005178
Vis vedlegget 1005183
Wow slitan med ny leker vinylsnurer.![]()
Nydelig spiller!
Veldig fin spelar. Til lukke.
Takker og bukker for det karerSykt fin, sjøl om je itte bryr mæ en dritt om snurrer
gismo
33rpm er lik grønt lys og 45rpm er rødt lysMen hvorfor er det rødt lys på det siste bildet, var det ikke grønt før?
Ser ellers at hastighetskontrollen er trådløs. Kan den brukes på avstand også? Hadde vært moro å sitte i lyktestolpen og switcher vilt mellom 33 og 45 rpm![]()