gismo skrev:Visuell super match med Oppo og Densen
Flott!
gismo
Takker for det guttajohnnygrandis skrev:Flott spiller !! Grattis.
Takk for lytteinntrykk!ou812rh skrev:Da har jeg akkurat fått koblet opp spillernen. Har ikke koblet til hdmi kabel til bilde så dette blir en rask første inntrykk beskrivelse av spillernen som CD-spiller med dens analoge utganger. Spiller ganske ok, men mangler trykket og oppløsningen som jeg er vant til. Alt er litt mer tilbakelent, men spilleren har en forholdsvis stram bass. I mine ører så gjør den ikke så mye galt, men jeg håer jeg ikke trenger å vente så lenge på DAC-kortet til Densen.Ulf-B skrev:Jeg kan godt leve med litt blikklyd i topplokket - skal ikke sitte og tromme på det uansett - men nå må vi snart få høre hvordan det låter.
Skal teste bilde i helgen, men jeg må kjøpe meg en HDMI/DVI overgang da min gamle plasma ikke har HDMI inngang. Tror sikkert den knuser min gamle DVD-spiller Får vente til høsten med å komme med endelig dom da jeg forhåpentligvis har DAC og ny skjerm!
Mvh
Kultou812rh skrev:Første film på Oppoen i kveld
Mvh
J. Beck skiva kjenner jeg godt fra før og den er jo et must! Førsteinntrykket av de to andre er også bragismo skrev:
Da har jeg fått sett et par Blu-ray og DVD filmer med og uten Silver Screen kabelen. Til og med på vår aldrende plasma så jeg klare forbedringer. Crispere bilde, bedre farger og klarere kontraster er første inntrykket. Nå er det bare å få byttet ut skjermenou812rh skrev:Så langt er jeg storfornøyd med Oppoen når det gjelder filmfremvisning. Har fått tilbud på en Nordost Silver Screen HDMI kabel så da er vel morroa igang Har ikke peiling på HDMI kabler så det blir spennende å se hva den gjør med bilde i forhold til standard lakris HDMI. Pretty sight for soar eyes!
Mvh
;Dou812rh skrev:Vil ha nå!!! Craving.
Mvh
Er jo lov å håpe Ellers så var jo messen i München i mai da.sandecker skrev:;Dou812rh skrev:Vil ha nå!!! Craving.
Mvh
Sjekk merkelappen på kortet 11/05. Betyr kanskje mai 2011 eller 11 mai, altså nylaget
Grattis med ny skjermou812rh skrev:Da er sommeren over og sykkelsesongen på hell. Hva er vel da mer naturlig enn å invistere litt i hulen igjen. Har vel lenge hatt behov for en ny TV så her om dagen kom denne inn døren ;D Har ikke fått testet skjermen skikkelig enda, men den viser potensiale og er vel et lysår bedre en min utdaterte Hitachi plasma! Blir litt film titting denne helgen
Mvh
Takker for det gismo! Ting er endel større og klarere her nå, men det er rart hvor fort man venner seg til en større skjerm. Mener jeg har lest at det har kommet en 60" i samme serien.....he hegismo skrev:Grattis med ny skjerm
Titt på tv og film du, gullrekka på NRK anbefales 8)
gismo
Det er en Samsung UE55D8005. Fungerer fint sammen med oppoen En Densen 330 vurderer jeg, men først så blir det en DAC.Skink_123 skrev:Hvilken skjerm er dette? Og er det nå du vurderer Densen 330?
mvh
Gode konserter er stasou812rh skrev:Det er en Samsung UE55D8005. Fungerer fint sammen med oppoen En Densen 330 vurderer jeg, men først så blir det en DAC.Skink_123 skrev:Hvilken skjerm er dette? Og er det nå du vurderer Densen 330?
mvh
Mvh
gismo skrev:Går vel egentlig å venter på Densen sin DAC, men det kan jo hende at den aldri kommer!!! Hadde vært det mest estetiske sammen med resten av D-boksene. Har du andre forslag så fyr løs. Tenkte meg et budsjett på 5-10 k.ou812rh skrev:Gode konserter er stas
Ser du vurderer dac, noen du har blinket deg ut?
gismo
Mvh
gismo skrev:Ja det må jeg si, dette var jo lekkert
Virker til å være stor nok...
gismo
Takker for det guttasandecker skrev:Dette så flott ut
Sjekket hvor trafo og nettbrønn/høytalerterminaler satt før jeg plasserte. Valgte å plassere under disse og den siste for å holde balansen Skal skyve litt på de etterhvert for å teste plasseringen.Skink_123 skrev:Satte du en av de under trafoen i Densen?