ragwo
Mud-fi freak
Tusenkunstner den katta. Får til og med tallerkenen til å snurre feil vei.
Tusenkunstner den katta. Får til og med tallerkenen til å snurre feil vei.
På med fronttrekket 🫣
Har tatt mine forholdsregler nå
Driter i snurra, vinyl og pickup….. men dette er jo rett og slett dyreplageri🥹
Well well, we are pretty close to curiosity killed the catDriter i snurra, vinyl og pickup….. men dette er jo rett og slett dyreplageri🥹
gismo
Han kanske vill ha en ”jamare”. Mjau.Det er 11. desember og 13. dager til jul Whisky wednesday er det også, så da tar vi en førjuls dram, skål Django var også nyskjerrig på denne flaska
Vis vedlegget 1081239
Vis vedlegget 1081240
Det blir 3 uker med streaming skjønner je🥹Well well, we are pretty close to curiosity killed the cat
Vis vedlegget 1081246
Du kan behöver en liten motpol till Django? Nu i Juletider.Well well, we are pretty close to curiosity killed the cat
Vis vedlegget 1081246
Horten MikrobryggeriHvor drekkes denne ølen da? ikke i Oslo? står det noe om grill på taket i bakgrunn? er vi på bøgda
Fordi jeg kan og fordi du skal ha noe å spørre omOg hvorfor har du dasslokket på hodet??
Minner om forestående innvielsesrituale - utsatt til våren p.g.a. lav temperatur i kjelleren her.Grattis med nye flotte bokser FA og nå er du også blitt en del av OVK
Du er en veldig snill gutt så du har fått full uttelling for det iår
Har vel egentlig vært på Salikatt kjøret noen år, men det gjeler bare deres surøl og (ne)ipa. Andre ølsorter de lager kan andre bedre etter det jeg har erfart! Når det kommer til navnet så ble jeg ganske skuffa etter å ha lest opprinnelsen Greit at de er ganske religiøse fra gammelt av i de traktene, men kraftuttrykkHavnet på Salikatt kjøret. Det er vel ikke fra et kulturelt hovedsted, men så lenge de har et såpass bra ølmerke og har levert Stavangerensemblet, så er det innafor
På andre siden av veien hvor bildet er tatt, var det slengtau, da jeg var mindre, gøy!Rene vårstemningen langs gamle Mossevei i dag Ganske skjelden jeg kan sykle i slutten av desember uten piggdekk og fryse fingre å tær. Til uka så,ser det ut som om det blir omslag i været og mere normale temperaturer
Vis vedlegget 1085485
Ellers så har dagen gått med til bl.a å se dokumentaren om Louis Armstrong, Black & Blues. Dokumentaren tar for seg hans barndom, musikalske karriere, rasisme, ekteskap mm. Den blir delvis fortalt av Wynton Marsalis og er litt ”bitter sweet" i uttrykket. Jeg likte godt dokumentaren og den er nok en påminnelse på hvor mye moderne musikk skylder giganter som Satchmo
Han hadde hifi-utstyr på plass i sitt arbeidsrom i deres hjem i Queens, NY. Her ser du Tandberg og Marantz
Vis vedlegget 1085488
Slengtau?På andre siden av veien hvor bildet er tatt, var det slengtau, da jeg var mindre, gøy!
Mener du fra skrenten/skogen på venstre side? Regner med at det var ved siden av veien dere husket og ikke ut mot veien eller Gjersjøen, er jo veldig langt hvis du skal treffe vannet daPå andre siden av veien hvor bildet er tatt, var det slengtau, da jeg var mindre, gøy!
Slengtau og ikke hengtau Det er ikke så gøy!Slengtau?