Cash 63
Æresmedlem
Dere hade en fin dag/kveld har jeg skjønt Idag får en annen solskinn rytter gi seg ut
Langtur i finværet i morgen, ikke for tidlig? Til Son?Ute som ensom rytter i vind idag Men fant en fin rundtur Stovner/Slattum/Skedsmokorset/Ask/Kløfta/Forgner/skedsmokorset/Hellerudsletta og avsluttet med bakken opp til Gjelleråsen og hjem 65km.
En fin runde som vi kan kjøre sammen, går att utvide med noen extra mil opp til Nannestad og hjemover via Jessheim,det blir en del høydemeter i dette bølgende landskap.
Funker for meg.Kan ikke dere komme opp hit så starter vi med en kaffe og bolle og avslutter med kaffe/banan/bolle er hjemme fra kl11.30 noen leveranser av ungdommer først!
Fint Det går att parkere bil her og spare på beinenFunker for meg.Kan ikke dere komme opp hit så starter vi med en kaffe og bolle og avslutter med kaffe/banan/bolle er hjemme fra kl11.30 noen leveranser av ungdommer først!
Masse rart i lommene til en sykkelist! Trur man kun bruker det på slangløse dekk?Pyspunka är inget vidare. Hade ni däckskum med er?
Hehe, jag har varit ute ett par turer och hade planlagt en längre på onsdagen, men jobbet ville annorlunda. Satsar på turer både måndag och tisdag! Rövontet var nästan borta andra gången, men har en misstanke om att jag inte cyklade länge nogMasse rart i lommene til en sykkelist! Trur man kun bruker det på slangløse dekk?Pyspunka är inget vidare. Hade ni däckskum med er?
Hur går det for deg crossw, fått noe mer vondt röva
Fin oppsummering zomby Dette med 15m/s sidevind kast i kroppen var en ny erfaringVoldsom den der "Giro d'Cash" dere har tatt! Kjør den som årviss foreteelse og sjekk forbedringen(?) Så kan jeg kjøre følgebil.