OV&VK

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Z

Zomby_Woof

Gjest
    Hmmmm. Jeg trenger til og med nytt styrelager etter de siste ukenes regnværsturer.... Hadde ut gaffelen, pirket ut pakninger, renset og smurte så det går en liten stund til. Det satt så hardt at jeg ikke klarte å få det til å snurre med fingrene da jeg hadde gaffelen av. Nytt er i bestilling.

Jobber til helga men er gjerne med på tur i løpet av uka. Kanskje får til en liten mekkekveld også? Må bare ha go fra de som bestemmer sånt først, jobber med saken.

Innelørdag var nok et fornuftig valg på lørdagen, ja...

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Ellers er vi da fortsatt med i OVK. :)

Det er slett ikke bare sykling. Jeg har både syklet og spilt vinyl, og vasket både sykkel og plater i helga.

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    14.470
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Fint cykelväder idag, inte en krusning på Gjersjøen och varm sol, men blev likevel stelfrusen på tårna efter tre timmar! Kan tänka mig ni slet på lördagen :D

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Ikke sant? Jeg har fri onsdag og torsdag. Prøver vi å få en tur?

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    30.534
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Neste tilfelle for meg blir 2Pinsedag, då får det bli en lengre tur gjerne i tørrt vær! om skoa har tørket til dess:eek:

Z

Zomby_Woof

Gjest
    2. pinsedag er herved reservert for sykling.

Har forresten merket at det ved noen anledninger har blitt litt vanskelig å få kommet seg i butikken og handle. Kanskje jeg klarer å kvitte meg med trailerbringa likevel? :)

Sist redigert av en moderator:

totte

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    2.500
    Torget vurderinger
    0
    Løper løp i morgen (onsdag), er opptatt med henting/levering av covere og ikke minst skreddersydd platereol mye av torsdag ettermiddag, og er på reisefot mandag, men kan rekke en mellomlang tur på formiddagen. Ellers er fredag etermiddag og lørdag finere dager for meg.

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    14.470
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Börjar bli småsjuk, ont i kroppen och min iPhone skvallrar om torden.. Tror jag ska lyssna på kroppen och vädergudarna och bli inne i morgon! :(

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Argh! Jeg har prøvd så godt jeg kan å la være å se ut vinduet i dag, uten hell. Unner dere noen gode mil i dag. Gleder meg til langtur på mandag igjen.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Etter dagsformen min å dømme blir ikke futt noe tema. Trenger egentlig bare en veldig rolig langtur.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    30.534
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Er tilbake her i landet igen og klar for tur imorrn! Og været ser hur stabilt ut som helst:) Langt og Hardt:D Hvor starter vi? ikke før kl11.00.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Skal du kjøre hardt? Ta med ryggsekk. Eventuelt kan jeg justere bremsene dine.... :rolleyes:

Ellers er det lagt inn bestilling på ventevarianten av klubbtrøye.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    30.534
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Trenger og sota ur benen litt imorrn, men det er nog fort gjort:rolleyes: Helgen har vært litt sløv men med en forrykende mini festival på hjemmefronten:eek:

Denne konstellasjonen vet hur man agerar rockstjerner:cool: og samtidigt gjør det djævligt bra:eek:

Papa Dee og Conny Bloom in Ringo Franco Bæltøøft!
    Blazing rock with fire and spirit from punk and jamaican dancehall. Ringo Franco stands out with their dark, funny lyrics underlined by heavy grooves and catchy hooks. Live or in the studio, this tight four piece band kills it every time. MURDER!
    P5231072.jpg

Sist redigert:

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    14.470
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Hade gärna bett om å få bli med, men jobbet kallar. Senvakt idag.

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    14.470
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Hade gärna bett om å få bli med, men jobbet kallar. Senvakt idag.
    Synd! Det hade vært morro om du blitt med oss:)
    Ja, har krockat mycket med jobbet i det sista! Har fri fredag fram till 15 TROR jag, om det inte är planleggingsdag i barnehagen eller annet jag aldrig får med mig för det är försent! :p Så om det blir tur på fredag ser det lyst ut!

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    30.534
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Takk for dagens tur! fullt lag morro:) Turen blev både lang og hard, mine bein er da ordentligt genomkjørte:eek: Men han Sagene expr virket oberørd!!!
    Lagtrøye/caps er bestillt nå:D

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Var nervøs et stykke selv. Det hjalp med boller, kaffe og litt nedoverbakke etter Ski. ;)

totte

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    2.500
    Torget vurderinger
    0
    På lørdag snakket Elmer og jeg om at i et ellers flatt ritt som avsluttes med en svingete nedoverbakke kan man bare ligge bak ryggen på cash hele veien, og så trille uanstrengt ifra ned til mål. Avslutningen på "Siljan Rundt" er 700m med fall på kun ca 4m, eller 0.5%, neppe nok til å gå for denne taktikken. Ergerlig.

For øvrig har jeg på nytt begynt å sende mailer for å kjøpe startplass. Følger med utover, og sender mail med en gang en ny dukker opp til jeg får napp. Er optimistisk nå.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    30.534
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    På lørdag snakket Elmer og jeg om at i et ellers flatt ritt som avsluttes med en svingete nedoverbakke kan man bare ligge bak ryggen på cash hele veien, og så trille uanstrengt ifra ned til mål. Avslutningen på "Siljan Rundt" er 700m med fall på kun ca 4m, eller 0.5%, neppe nok til å gå for denne taktikken. Ergerlig.

For øvrig har jeg på nytt begynt å sende mailer for å kjøpe startplass. Følger med utover, og sender mail med en gang en ny dukker opp til jeg får napp. Er optimistisk nå.
    Ser att det kom 4st nye plasser til salgs idag, burde ordne seg for deg totte:) Om jeg er med deg helt til det er 700m igen så ska du absolutt få gå i mål før meg:)
    Nå skall jeg sitte på kokkelaget og spise opp meg på kveldene:D jeg trenger ivartfall ikke gå ner mer vekt:p Ellers hade jeg en intrs prat med min meget aktive syklende HMS-sjef idag ang trening!

totte

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    2.500
    Torget vurderinger
    0
    Har nettopp betalt for startplass med nyopprettet Payson-konto. Regner med at jeg får registrert kjøpet/navneendring på siljanrunt.se i løpet av morgendagen i det minste.

Jeg var svært raskt ute etter at den siste 160km-plassen ble lagt ut, og den fikk jeg. Ha!

Vi kjører fredag etter vanlig arbeidstid?

totte

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    2.500
    Torget vurderinger
    0
    Har noen av dere erfaring med Payson? Jeg har betalt, og selgeren har sendt koden, men jeg må bruke et bank-ID-system som jeg ikke får til å fungere for å bekrefte kontoen min, som er nødvendig for å godta/motta/avvise etc. Jeg fikk lov til å betale og motta uten å ha ferdigbekreftet konto, men jeg får ikke se hva jeg har kjøpt eller bekrefte det jeg allerede har betalt. Svensker...

Uansett, jeg regner med at det løser seg med hjelp av kundeservice i morgen.

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    14.470
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Var nervøs et stykke selv. Det hjalp med boller, kaffe og litt nedoverbakke etter Ski. ;)
    Är ju en snittfart på 27 km/h! I 111km.. Jag har nog en lång väg kvar till jag klarar hålla takt med sånna fartdårar! Bara en sak som hjälper, träna mer.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Är ju en snittfart på 27 km/h! I 111km.. Jag har nog en lång väg kvar till jag klarar hålla takt med sånna fartdårar! Bara en sak som hjälper, träna mer.
    Ikke så alt for ille egentlig, med en gruppe på fire. Kommer til å gå enda fortere når vi blir fem. Vi er nok omtrent på nivå med de som kjører Lillehammer-Oslo på seks timer, sakteste gruppene til de store sykkelklubbene. :)

(Men det må vel innrømmes at Strava stopper klokka når man står i ro, så det er et par pauser som ikke kommer fram.)

Z

Zomby_Woof

Gjest

Ser att det kom 4st nye plasser til salgs idag, burde ordne seg for deg totte:) Om jeg er med deg helt til det er 700m igen så ska du absolutt få gå i mål før meg:)
    Nå skall jeg sitte på kokkelaget og spise opp meg på kveldene:D jeg trenger ivartfall ikke gå ner mer vekt:p Ellers hade jeg en intrs prat med min meget aktive syklende HMS-sjef idag ang trening!
    Husker hva jeg sa sist? Det heter ikke BMI lenger, det heter frittfallskoeffisient. :D

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    14.470
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    13
    Ikke så alt for ille egentlig, med en gruppe på fire. Kommer til å gå enda fortere når vi blir fem. Vi er nok omtrent på nivå med de som kjører Lillehammer-Oslo på seks timer, sakteste gruppene til de store sykkelklubbene. :)

(Men det må vel innrømmes at Strava stopper klokka når man står i ro, så det er et par pauser som ikke kommer fram.)
    Ja, du säger nåt där Zomby, jag har legat på 25 km/h i snitt när jag cyklat ensam. Inte prövat grupp och hur mycket det utgör på fart/tid, men det är klart där är det ju att hämta :)

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Mye å hente, overraskende mye. Forskjellen på en gjeng på fire-fem stykker som strengt tatt ikke sykler spesielt tett og disiplinert, og et drilla lag på ti eller flere er ganske stor. Å sykle alene er tungt.

totte

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2007
    Antall liker
    2.500
    Torget vurderinger
    0
    Registrert til Siljan runt, 160km, start 0700!

Problemet med Payson var at den alternative versjonen av epostadressen min ble brukt ved bekreftelse av konto. Problemet løst.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn