Det var planen, men får se hvor mye futt det er i beina etter langtur med totte igår. Fikk oppleve bådeUt i morra?
Synd! Det hade vært morro om du blitt med ossHade gärna bett om å få bli med, men jobbet kallar. Senvakt idag.
Ja, har krockat mycket med jobbet i det sista! Har fri fredag fram till 15 TROR jag, om det inte är planleggingsdag i barnehagen eller annet jag aldrig får med mig för det är försent! Så om det blir tur på fredag ser det lyst ut!Synd! Det hade vært morro om du blitt med ossHade gärna bett om å få bli med, men jobbet kallar. Senvakt idag.
Ser att det kom 4st nye plasser til salgs idag, burde ordne seg for deg totte Om jeg er med deg helt til det er 700m igen så ska du absolutt få gå i mål før megPå lørdag snakket Elmer og jeg om at i et ellers flatt ritt som avsluttes med en svingete nedoverbakke kan man bare ligge bak ryggen på cash hele veien, og så trille uanstrengt ifra ned til mål. Avslutningen på "Siljan Rundt" er 700m med fall på kun ca 4m, eller 0.5%, neppe nok til å gå for denne taktikken. Ergerlig.
For øvrig har jeg på nytt begynt å sende mailer for å kjøpe startplass. Følger med utover, og sender mail med en gang en ny dukker opp til jeg får napp. Er optimistisk nå.
Är ju en snittfart på 27 km/h! I 111km.. Jag har nog en lång väg kvar till jag klarar hålla takt med sånna fartdårar! Bara en sak som hjälper, träna mer.Var nervøs et stykke selv. Det hjalp med boller, kaffe og litt nedoverbakke etter Ski.
Ikke så alt for ille egentlig, med en gruppe på fire. Kommer til å gå enda fortere når vi blir fem. Vi er nok omtrent på nivå med de som kjører Lillehammer-Oslo på seks timer, sakteste gruppene til de store sykkelklubbene.Är ju en snittfart på 27 km/h! I 111km.. Jag har nog en lång väg kvar till jag klarar hålla takt med sånna fartdårar! Bara en sak som hjälper, träna mer.Var nervøs et stykke selv. Det hjalp med boller, kaffe og litt nedoverbakke etter Ski.
Husker hva jeg sa sist? Det heter ikke BMI lenger, det heter frittfallskoeffisient.Ser att det kom 4st nye plasser til salgs idag, burde ordne seg for deg totte Om jeg er med deg helt til det er 700m igen så ska du absolutt få gå i mål før megPå lørdag snakket Elmer og jeg om at i et ellers flatt ritt som avsluttes med en svingete nedoverbakke kan man bare ligge bak ryggen på cash hele veien, og så trille uanstrengt ifra ned til mål. Avslutningen på "Siljan Rundt" er 700m med fall på kun ca 4m, eller 0.5%, neppe nok til å gå for denne taktikken. Ergerlig.
For øvrig har jeg på nytt begynt å sende mailer for å kjøpe startplass. Følger med utover, og sender mail med en gang en ny dukker opp til jeg får napp. Er optimistisk nå.
Nå skall jeg sitte på kokkelaget og spise opp meg på kveldene jeg trenger ivartfall ikke gå ner mer vekt Ellers hade jeg en intrs prat med min meget aktive syklende HMS-sjef idag ang trening!
Ja, du säger nåt där Zomby, jag har legat på 25 km/h i snitt när jag cyklat ensam. Inte prövat grupp och hur mycket det utgör på fart/tid, men det är klart där är det ju att hämtaIkke så alt for ille egentlig, med en gruppe på fire. Kommer til å gå enda fortere når vi blir fem. Vi er nok omtrent på nivå med de som kjører Lillehammer-Oslo på seks timer, sakteste gruppene til de store sykkelklubbene.Är ju en snittfart på 27 km/h! I 111km.. Jag har nog en lång väg kvar till jag klarar hålla takt med sånna fartdårar! Bara en sak som hjälper, träna mer.Var nervøs et stykke selv. Det hjalp med boller, kaffe og litt nedoverbakke etter Ski.
(Men det må vel innrømmes at Strava stopper klokka når man står i ro, så det er et par pauser som ikke kommer fram.)