- Ble medlem
- 24.11.2005
- Antall liker
- 0
Jeg har et problem som nå har fått relativt kjedelige konsekvenser. Anlegget består av rørpre - Lector Zoe, Conrad Johnson 350 SA, + Audio Physic Virgo 1. For en uke siden koblet jeg til en Rel sub for å prøve denne - sikringen røk flere ganger, først på strømrenseren, deretter på forsterkeren, til slutt på huskretsen. Prøvde så en annen kabel til subben fra forsterkeren, da gikk alt greit. I dag kjøpte jeg subben, koblet til, og intet skjedde, bortsett fra at det etterhvert begynte å lukte fælt. Kort sagt - den ene høytaleren brant. Åpnet opp, og komponenter hadde brent opp inni. Den andre høytaleren virker heller ikke - det kommer så vidt lyd i den, og intet er brent opp inni, men men.
Kan noen forklare meg hva dette kan ha vært? (Hypoteser og tester for å sjekke dem ut).
Er svært takknemlig for råd fra dere som kan teknikk - vil nødig gjenta denne erfaringen, som nok blir relativt dyrekjøpt!
Eije
[glb]TEXT[/glb]
Kan noen forklare meg hva dette kan ha vært? (Hypoteser og tester for å sjekke dem ut).
Er svært takknemlig for råd fra dere som kan teknikk - vil nødig gjenta denne erfaringen, som nok blir relativt dyrekjøpt!
Eije