OVK: Årsmøte og Julebord

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• nlykke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Antall liker
    11.703
    Da er det sendt ut mail angående julebordet. Hvis det er noen som ikke har fått mail må si i fra til meg her.

hifihub

Bransjeaktør
    Ble medlem
    25.10.2023
    Antall liker
    579
    Sted
    Jessheim
    Torget vurderinger
    0
    Jeg jobber til 18.00 og ruller bort etterpå denne fredagen! Gleder meg! :D

nlykke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Antall liker
    11.703
    Da vil jeg minne herrene på at påmeldingsfristen for vårt fabelaktige julebord går ut i dag og at jeg så langt har registrert følgende medlemmer som vil være med: Sluket, Dr Dong, Jon, Bulter, Bjarnetv, Nemlonif, Skink123, Fosse , Grumpy, Cash, Bartesam, Elmer Midd, Habicht, Nlykke, Tbj, Aardappeleter, Woodrand, crosswind. Den som ikke ser sitt nikk her nå og vil komme må få ut fingeren og enten melde fra her eller på mail. Dette gleder jeg meg til!

Sist redigert:

nlykke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Antall liker
    11.703
    Da ble det sendt ut innkalling til Årsmøte/julebord i formiddag. Hvis det er noen som ikke har mottatt mail så si i fra. Jeg gleder meg til å se dere i morgen. :)

Sist redigert:

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    24.117
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Det sendes de varmeste hilsner med ønsket om en festlig kveld fra Generalkonsulen i "Jutland".
    Skulle ønske, jeg kunne vært med, men det får bli en annen gang.
    Og lov meg å passe på @Sluket . Benene skulle jo gjerne kunne bære etter 23:30 😁
    Ser frem til bilder av "Kalasen" senere 🥰

🍻🍻🍻🍻🍻

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    16.982
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Et oppriktig takk til ALLE for et superhyggelig Årsmøte og julebord. Jeg er nok litt bedugget, men det driter jeg i! Hyggelig x 4 var det uansett 🙃 Kan noen fortelle meg hvor vi havna tilslutt. Det var et koselig sted ...tror jeg 🫣🥴🥹

Sist redigert:

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    16.982
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Det sendes de varmeste hilsner med ønsket om en festlig kveld fra Generalkonsulen i "Jutland".
    Skulle ønske, jeg kunne vært med, men det får bli en annen gang.
    Og lov meg å passe på @Sluket . Benene skulle jo gjerne kunne bære etter 23:30 😁
    Ser frem til bilder av "Kalasen" senere 🥰

🍻🍻🍻🍻🍻
    Tusen takk Hasse, og det kan meldes at Sluket var som vanlig en åpenbaring rent verbalt, men han var ikke alene om det. Stor stemning, glade mennesker og neste år kan du ta fatt ski, staver og truger, så skal vi døpe deg påny i akevittfontenen 💥

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    109.856
    Torget vurderinger
    23
    Ridderne av det runde bord (med firkantet extensions...grunnet stor pågang) leverer alltid! Stor stemning i går, og hvilke andre hobbyrelaterte grupper av noenlunde størrelse kan skilte med 70% oppmøte?? Kan tyde på at noe er riktig! Stoppet et par-tre stykker i døra - de påsto de var fra OVK, hvilket forsåvidt var riktig bare at deres OVK var Otta Vev & Keramikk! :ROFLMAO: :ROFLMAO: Ikke helt det samme. Men uansett, en fin kveld var det, stor takk også til vertskapet for smidige holdninger og stødig håndtering av det lystige lag! Vi er hjertelig velkomne neste år også (ikke så rart, hardtdrikkende bigspenders som vi er..)

1700913770921.png

nlykke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Antall liker
    11.703
    Tusen takk for et veldig hyggelig og godt gjennomført årsmøte/julebord! Jeg storkoste meg, og det var jeg ikke alene om.:cool: Maten var deilig som vanlig og jeg ble over gjennomsnittet forsynt!!! 🤪 Et godt tegn.

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    26.960
    Torget vurderinger
    24
    Takk for i går dere.

Dr Dong ble tatt godt vare på. Han var i seng før midnatt, pusset tennene selv og var ren og knusktørr bak ørene før frokost. Et par kopper kaffe, litt mat i magen og han var klar for et par timer alene i storbyen før han på nytt skulle koble opp med verge. Tøff distanse dette, men Dong stod med glans. Han handlet røkelaks og spiste med både kniv og gaffel.

Og en særlig takk til fruen som tar del i mitt sosiale prosjekt.

96A7DA42-5E83-4C37-AB36-B429674ABC9B.jpeg

nlykke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Antall liker
    11.703
    Så er vi kommet til denne tiden av året med årsmøte og julebord. Forrige torsdag på KH fikk jeg noen spørsmål om vi kunne diskutere tidspunktet for for dette. Vi har jo snakket om dette tidligere men jeg synes en meningsutveksling med gjevne mellomrom er av det gode.
    For min egen del er jeg åpen for endring, men det er dette jeg nå synes vi skal diskutere.
    Kjør debatt . . . .;)

Bulter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2003
    Antall liker
    3.405
    Hvilken dato er tenkt, @nlykke, som du vil at vi skal ta stilling til/diskutere? 22/11 eller 29/11? Ser det var 24/11 i fjor.

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    16.982
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Tja, jeg kommer nok uansett dato, men det var nettopp forutsigbarhet i planleggingen - både for klubb og medlemmer - at den siste fredagen i november ble fast høytidsdag for OVK.

Jeg tror at det skal bli vanskelig å finne gode argumenter for å splitte Årsmøtet og julebordet i to separate sammenkomster, med mindre vi endrer vedtektene og flytter Årsmøtet utpå nyåret. Jeg kjenner ingen andre sammenlignbare klubber som har så stor andel av medlemsmassen tilstede på Årsmøte som i OVK. Jeg kan vanskelig se for meg at en splitt av Årsmøte/ julebord vil bidra økt oppslutning. Så diskusjonen koker vel ned til om vi skal ha flytende arr.dato, eller fast?

Dette tenker jeg er noe som klubbkomiteen kan diskutere og legge frem anbefalinger til forslag dersom tegn i tiden tyder på at ting er modent for endring.

Min stemme går til: Opprettholde at Årsmøtet og julebordet avholdes årlig, den siste fredagen i november.

nlykke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Antall liker
    11.703
    Hvilken dato er tenkt, @nlykke, som du vil at vi skal ta stilling til/diskutere? 22/11 eller 29/11? Ser det var 24/11 i fjor.
    Det var eventuelt fredag 6/12 det var snakk om hvis jeg husker riktig.

Sist redigert:

habicht

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Antall liker
    3.549
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Nå er det jo kjent at siste fredag i november alltid krasjer med min faste julekonsert på Rockefeller, men jeg har flere ganger gjort begge deler. Det er da ønskelig fra min side at vi holder litt fremdrift i programmet slik at jeg rekker å fråtse i maten før jeg løper. Fredagen etter 06.12 kan jeg ikke. Uansett utopi at tro at det finnes en dag på så kort varsel som passer alle.

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    16.982
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har alltid hatt empati for deg Habicht, som alltid må løpe før morroa starter. :love:

Mulig at det uavhengig av diskusjon, er klokt å reservere sted og tentativ dato(er), om ikke det allerede er gjort.
    -Tiden løper fort og plutselig står vi uten lokale hvor eneste gjenstående alternativ er å bli med Islender'n på Jockefeller :LOL:

Elmer Midd

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.06.2006
    Antall liker
    1.557
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    Enig med Grumpy i at siste fredagen i november bør opprettholdes for å ha forutsigbarhet for når
    julebordet/årsmøtet avholdes fra år til år.

Som bonus får vi også som vanlig snakket om Islendingen straks han har reist :giggle:

nlykke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Antall liker
    11.703
    Da er det booket bord på vårt vante sted fredag 29 november kl 18.00. Jeg går ut i fra at vi er en gjeng som møtes på Valka før dette . . . Velkommen alle sammen, jeg gleder meg!:giggle:
    Påmelding innen 25 november.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn