JackX
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 08.03.2002
- Antall liker
- 1.383
De musikkmarkedene dere skal innom ... er det bra jazz & klassisk utvalg også?
cheers!
cheers!
De musikkmarkedene dere skal innom ... er det bra jazz & klassisk utvalg også?
cheers!
Musicmania, som er hovedmålet for turen, er ikke spesielt bra på jazz. Men desto bedre på syttitalls rock – som jo også er gøy! Kvalitet og prisnivå er veldig varierende. Japan-pressinger kan du også finne, men de er dyre. Er du på jakt etter jazz, bør du lete andre steder. Jeg kan gi deg er par tips, JackX. Har du bestemt deg for å reise?De musikkmarkedene dere skal innom ... er det bra jazz & klassisk utvalg også?
cheers!
Nærmere 99% sikkert at det IKKE blir en tur på meg, men plutselig kan schäfern få det for seg at det er greit at gammer'n er ute av huset en weekendMusicmania, som er hovedmålet for turen, er ikke spesielt bra på jazz. Men desto bedre på syttitalls rock – som jo også er gøy! Kvalitet og prisnivå er veldig varierende. Japan-pressinger kan du også finne, men de er dyre. Er du på jakt etter jazz, bør du lete andre steder. Jeg kan gi deg er par tips, JackX. Har du bestemt deg for å reise?De musikkmarkedene dere skal innom ... er det bra jazz & klassisk utvalg også?
cheers!
Eneste målet mitt for i år er å kjøpe færre plater enn sist. Men man vet aldri...Noe spesielt dere jakter på i år? Noen secret wants dere vil dele med oss nysgjerrige. For min egen del går jeg bredt ut, men tenkte å ta en liten runde på discogs og oppdatere ønskelista mi der. Fortsatt noen hull i standard-samlinga av britiske band.
Intoxica på banen igen passer vel fint att besøke på Fredag eftm og samtidl stikke inom en gammel klassisker av pub i covent G Lamb & Flag - HomeDe musikkmarkedene dere skal innom ... er det bra jazz & klassisk utvalg også?
cheers!
siden jeg står mest med beina planta i upopulærkultur fra det glade 60-tall, ispedd 50-tallets rockefundament og 70-tallets snotty punk og livets soul music, påberoper jeg meg ingen connoisseur-status inenfor jazz og klassisk. Intoxica har heldigvis gjennoppstått, og Nick skal selvfølgelig avlegges en visitt. På adressen
11 Cecil Court , West End London , WC2N 4EZ vil jeg tro at det fortsatt finnes et utvalg heftig jazz, foruten det som er innenfor mitt "felt".
Erlandsen har sikkert et par luringer å komme med.
...og dersom du finner ut at planlegging skulle lønne seg Zomby, så vet jeg om en som mer enn gjerne gir bort sine to platebagger som rommer 60 frekvensflate kilogram .Tenker å sjekke inn ryggsekken med skittentøy og ha plater i Shure-bagen. Ellers fint lite planlegging.
Står to The Who på lista mi, A Quick One (den scora jo du på Spitalfields i fjor.... og så Magic Bus da.Tenkte å jakte på PF Piper At the Gates Of Dawn og The Who`s My Generation i alle fall
Står to The Who på lista mi, A Quick One (den scora jo du på Spitalfields i fjor.... og så Magic Bus da.Tenkte å jakte på PF Piper At the Gates Of Dawn og The Who`s My Generation i alle fall
Piper at the Gates of Dawn? første mono-press da eller? Ingen skal beskylde meg for å være blodfan av PF, men burde kanskje hanke inn Saucerful bare for å komplettere katalogen.
bah! nok med en puddel i husetJackX/ ang ditt spørsmål "Tips mottas med interesse" Bytt schäfern med en Puddel!
ca ett halvt døgn tils man får skylle ner reise støvet på første beste utenfor Victoria ster på nedtelling nå, 26,5 timer unna pøbb.
Middag på fredags kveld, hvem er med i regnestykket? Er Jeg og Dumbo45 "in"?
Har funnet frem den bærbare snurra, JBL-høytaler, mangler vinåpner og minijack til minijack. Pakking snart i mål med andre ord. Får slenge med noen par truser og sokker, selv om det tar plass.
ca ett halvt døgn tils man får skylle ner reise støvet på første beste utenfor Victoria ster på nedtelling nå, 26,5 timer unna pøbb.
Har funnet frem den bærbare snurra, JBL-høytaler, mangler vinåpner og minijack til minijack. Pakking snart i mål med andre ord. Får slenge med noen par truser og sokker, selv om det tar plass.
Dere er med i Fredags sellskapet!!! svågern har reservert bord på Walmer castle, dere møtte oss på den puben sist! Vi møts vel oppe i Camden tidl på dagen regner jeg med.
På en slik type tur kan man til nød ta med tannbørste, kort en selvfølge.ca ett halvt døgn tils man får skylle ner reise støvet på første beste utenfor Victoria ster på nedtelling nå, 26,5 timer unna pøbb.
Dere er med i Fredags sellskapet!!! svågern har reservert bord på Walmer castle, dere møtte oss på den puben sist! Vi møts vel oppe i Camden tidl på dagen regner jeg med.
og der var sannelig vinåpner og minijack-kabel på plass. Mangler bare en trillekoffert nå så er det avsted.
Tekstes i morgen kveld cash, lander på terminal 2 rundt halv ti. Dumbo45 har med seg en halv garderobe og sjekker selvsagt bagasjen inn, vi andre mer erfarne, reiser lett og har lyst til å løpe av flyet og gjennom terminal rett ned til tuben, men neida. Venting på bagasje tilsvarer ca. 2 pints.
urutt som noen ville sagt.
noen ville sikkert kjøpt 2 x 25 pack, men den smarte kjøpter 10 x 5 pack istedet for. Billigere faktisk!!Blir vel noen flasker innpakket i gråpapir med grønn kork oxo vel ???
Hah! Det ble 5.2 kg i år også...Eneste målet mitt for i år er å kjøpe færre plater enn sist. Men man vet aldri...Noe spesielt dere jakter på i år? Noen secret wants dere vil dele med oss nysgjerrige. For min egen del går jeg bredt ut, men tenkte å ta en liten runde på discogs og oppdatere ønskelista mi der. Fortsatt noen hull i standard-samlinga av britiske band.
5,2 kg. er ikke fangst. Knapt nok agnsilda.. På den annen side.. dersom man har alt fra før, så...Hah! Det ble 5.2 kg i år også...Eneste målet mitt for i år er å kjøpe færre plater enn sist. Men man vet aldri...Noe spesielt dere jakter på i år? Noen secret wants dere vil dele med oss nysgjerrige. For min egen del går jeg bredt ut, men tenkte å ta en liten runde på discogs og oppdatere ønskelista mi der. Fortsatt noen hull i standard-samlinga av britiske band.
Helt definitivt det beste arrangementet. Anbefales til alle med reiselyst og vinylkløen intaktHjemme med 6.5kg vinyl og mange hyppige pub besøk unnagjort også Og dere som ikke var med, har igen gått glipp av Ovk's beste arr
Nesten?Vi er da ikke ferdige med helga, er vi?
Dumbo45 er fysen på pubmat, får stikke en tur over gata. Fin fangst på messa i dag også, 4 platesjapper står på programmet i morgen formiddag, sikkert rom for en pub stop eller three også.
bra helg, enda bedre folk!!
nesten så en skulle meldt seg inn i OVK igjen......
og der spiller sannelig Teenage Fanclub, "Alcoholiday" på snurra. *kremt*