Kastet på en nyvasket Jon Eberson Group som idiotene overså. Du har så rett Sluket. Nesten så jeg tviler på at plata noensinne har vært spilt. La folket få gleden av å tømme resten
Det gagner deg og alle andre. Spre vinylgleden utover!
En liten ting, forresten. En pytteliten potensielt irriterende detalj som rettet seg fint ut, eller krøllet seg pent sammen, ettersom.
Flere av platene er merket med god gammeldags DYMO. Det er kanskje det verste som er å fjerne. White spirit er ikke løsningen siden det ikke trenger gjennom plasten og ned i limet. Men det kom kjempefint av med varmluftpistol. Bruk pinsett, ellers blir det varmt på fingrene.
Dette tenkte jeg spørre deg om, flere slike her! Da tar jeg krølltanga eller tope' tørken til sambo og prøver!En liten ting, forresten. En pytteliten potensielt irriterende detalj som rettet seg fint ut, eller krøllet seg pent sammen, ettersom.
Flere av platene er merket med god gammeldags DYMO. Det er kanskje det verste som er å fjerne. White spirit er ikke løsningen siden det ikke trenger gjennom plasten og ned i limet. Men det kom kjempefint av med varmluftpistol. Bruk pinsett, ellers blir det varmt på fingrene.
Du ha ikke letet nærme nokk Dessverre ikke helt mint!1a press av Purple's BURN sa du? Den har jeg let etter i årevis!
Sikkert deilig for sluket å vite ...Du ha ikke letet nærme nokk Dessverre ikke helt mint!1a press av Purple's BURN sa du? Den har jeg let etter i årevis!
Ja, det gjør de - i hvertfall avd. på Bryn, Ole Deviks vei. Innlevering i u.etg på baksiden.BTW, noen som vet om Fretex tar imot plater?
Ikke meningen att være slem/grådig/tyken her! Men en TPS 3505 i ltt dette party skikket går før rundt 10-20 pund på discogs.Sikkert deilig for sluket å vite ...Du ha ikke letet nærme nokk Dessverre ikke helt mint!1a press av Purple's BURN sa du? Den har jeg let etter i årevis!
Ikke meningen att være slem/grådig/tyken her! Men en TPS 3505 i ltt dette party skikket går før rundt 10-20 pund på discogs.Sikkert deilig for sluket å vite ...Du ha ikke letet nærme nokk Dessverre ikke helt mint!1a press av Purple's BURN sa du? Den har jeg let etter i årevis!
Den får du gjerne tilbake , men gi den for all del ikke til Fretex isf!
Kudos! Skal det støttes støtt de som støtter best!Soldaten Sire Sluk skrev:...gir jeg til Fretex ...