OVK SommerFEST 2017

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.506
    Antall liker
    102.776
    Torget vurderinger
    23
    Dersom det er et skjønnsomt utvalg av delikatesser fra det store riket er det ikke helt enkelt... da det gjerne er både fisk, kjøtt, grønnsaker og et herlig utvalg. Jeg kan anbefale en godt avkjølt god rosevin - den fungerer til det meste. Alternativt en frisk gjerne fruktig hvit. En kraftig og god rødvin kan fort bli overpowering til noen av smakene faktisk. Men dette er selvsagt min subjektive mening, noen SKAL ha rødvin uansett, og vice versa med hvit!
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.001
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Kunne ikke ha sagt det bedre enn Sluket! Her blir det både storfe, svin, and, sjømat og grønnsaker. Noe av det er bittelitt spicy, men ikke alt. For øvrig blir vi 12 personer, kanskje 13 hvis islendingen er klar for å glede oss med sitt selskap. Velkommen alle sammen - jeg gleder meg!
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Woody:

    Det er mulig at jeg kommer; dagsformen avgjør. Går det greit for deg?

    Har du (også) kinesisk kone? I så fall særs smittsomt! Vi feiret rubin-bryllup for kort tid siden , så jeg er vel for super-veteran å regne :)

    Cheers!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.506
    Antall liker
    102.776
    Torget vurderinger
    23
    Slukets tilbringerservice :) Vi er faktisk 4 stk. som har kinesisk kone..... eller sagt på en annen måte - en femtedel av OVK. Hmm.. Bekymringsmelding anyone?

    Jackoff, du bare stiller. Sånn ærebare. Du trenger ikke komme tidlig og gå sent hvis du er litt pjusk, ikke har du lange veien heller. Vi vil jo gjerne se ditt blide åsyn!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.506
    Antall liker
    102.776
    Torget vurderinger
    23
    Ja dette gleder vi oss til:) Sluket skall visst være privat chauffør for meg og Bling dessutom! sier da ivf Bling:D
    Da må vi nok træ en sekk over Blingern - han vil nok ikke bli sett i Dodraugen!! Joe Cool blows his image osv.
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.001
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Woody:

    Det er mulig at jeg kommer; dagsformen avgjør. Går det greit for deg?

    Har du (også) kinesisk kone? I så fall særs smittsomt! Vi feiret rubin-bryllup for kort tid siden , så jeg er vel for super-veteran å regne :)

    Cheers!
    Du er hjertelig velkommen, bare å se an dagsformen! Kinesisk kone, ja - men et stykke igjen til rubinbryllup... Kan love deg at det blir kinesisk mat som garantert vil hjelpe til med å restitutere deg :)
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Du vet du skal feire rubinbryllup når det ligger gaveliste hos Enklere Liv... :(
    Tror jeg løp Medoc Marathon uken etter jeg hadde lagt den verste fyllerøra bak meg i forb med 40-års-slaget ... og bare for å komme inn i det Aller Helligste av vingårder et. al .... hvor Slottsherrene (tror vi var innom rundt 19 slott!) sto og håndfylte glassene til de utmagrede (not me!) atletene. Så skulle jeg plukke opp noe hos Enklere Liv i dag måtte det være boken Geriatrikerens Råd for full uttelling av "Raudkvin medan du laupar i Kvingaarden" (fy f@@n så sur vinen var!)

    --------------

    Håper jeg makter å komme (til festen, din gris!) - dette vil bi GØY!

    Cheers!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.506
    Antall liker
    102.776
    Torget vurderinger
    23
    Håper ikke dette betyr at lørdagens gigantgastronomiske gourmetutskeielser nå blir redusert til Olapakke og medbrakt....:(:D

    woody.png
     

    woodrand

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Innlegg
    611
    Antall liker
    2.001
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har søkt støtte fra NAV, så det skal nok gå greit allikevel. Ba spesielt om å bli tildelt noen kroner fra Sluket-skatten for inneværende år

    :cool:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.506
    Antall liker
    102.776
    Torget vurderinger
    23
    Hæææhæææ - der gikk du i såfall fem på! Ingen skatt fra meg i inneværende år!!
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Kom på at jeg ha vist ikke bekreftet min deltagelse, det gjør jeg herved.

    Hvad er vel en skarve nasjonaldags feiring sammenlignet med Slukster i knipetanga :cool:

    Jeg får vel bare pynte meg litt ekstra og finne frem et lite flagg og ikke er jeg redd for at Woody ikke klarer sakene med eller uten NAV.
    Det er klart dette kan bli spennende, 13 til bords, det er vel en Agataha Christie fortelling.


    H
     

    Figge

    Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Innlegg
    3.635
    Antall liker
    4.063
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    Vore trevlig att vara med i denna samling, men det kanske räcker med en svensk.
    Ha en trevlig träff med god musik, mat och dricke. Skål.
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.885
    Antall liker
    26.683
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Vore trevlig att vara med i denna samling, men det kanske räcker med en svensk.
    Ha en trevlig träff med god musik, mat och dricke. Skål.
    Vi er opp til flere svensker nå mer i ovk! to hel-ylle svensker og elmer som har noen fnugg i seg:)
    Ellers hade du nok sklidd rett inn i mine øyner figge! Platespiller og sykkel intrs;)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.506
    Antall liker
    102.776
    Torget vurderinger
    23
    Hvorfor ha med svensker når det ALDRI dukker opp hverken smørgåstårta eller løjrom? Svenskenes ENESTE bidrag til sivilisert spise. Jeg begynner å tvile på hele konseptet. :( Men de er jo usedvanlig likandes da! :D Blir nok bra i morgen - uansett vær. Kan jo hende det blir vær-omslag... eller sauur fittur som det heter på Island :rolleyes:
     

    JackX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    1.377
    Helvedes greie :(

    Blir nok ikke party på meg
    IMG_3938.jpg
     

    Figge

    Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Innlegg
    3.635
    Antall liker
    4.063
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    Hvorfor ha med svensker når det ALDRI dukker opp hverken smørgåstårta eller løjrom? Svenskenes ENESTE bidrag til sivilisert spise. Jeg begynner å tvile på hele konseptet. :( Men de er jo usedvanlig likandes da! :D Blir nok bra i morgen - uansett vær. Kan jo hende det blir vær-omslag... eller sauur fittur som det heter på Island :rolleyes:
    Kan nog lova löjrom från Sverige istället för surhaj från Island.
    Sen kan jag vara utan smörgåstårta.
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.638
    Antall liker
    15.494
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Daeven dutte. Det saa ikke veldig bra ut, men du er vel i gode hender og vi kan love deg at hele Woodland skal sende healende vibber til JaXX's under middagen. Du vil raskt foele deg bedre ifølge den paalitelige Mr. Tarot.

    Men, uansett GOD BEDRING og kom deg raskt paa beina!!@!!!!
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.975
    Antall liker
    6.131
    Torget vurderinger
    32
    God bedring, JackX.

    Gleder meg til å se resten av banden i morgen.

    PS. Er en del svensk blod i årene mine også. Min oldemor på morssiden var svensk og hele den samiske slekta mi som fyller hele den andre siden innvandret fra Sverige på 1700-tallet. Ergo skulle vel det egentlig gjøre meg 62,5 prosent svensk.

    Roy
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.506
    Antall liker
    102.776
    Torget vurderinger
    23

    Ingen vei utenom; frem med trøstebamsen igjen, Jackoff!! Du er en tøffing - dette tar du på strak "arm"
    Det er ønskelig med en rask bedring!


    Get-Well-Soon-Glitters-5.jpg
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    En ørliten pressisering samtidig som jeg ønsker Jacky god og rask forbedring.

    Haien er ikke sur, det er det svenske kjerring sølet av strømming som er sur.
    Haien er foredlet, et sant kunsthåndtverk og ikkefor sveklinger.
    Tror jeg får ta med litt til Jack og da er han raskt på beina igjen :)

    H
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.506
    Antall liker
    102.776
    Torget vurderinger
    23
    Ja faen - liker ikke å sitte i sola og pimpe! :( Tror jeg blir hjemme og drekker trynet over brura.. eh... TREKKER dyna over hue!!

    Blir en glimrende aften dette. SlukApprobert vertskap og gjesteliste. Kroppen er nyvasket (så godt det lar seg gjøre å skrubbe en hvalross da) og matrosdressen er børstet og lagt frem. Dekksparkeskoene er pusset og klare og juging modus er aktivert!!
     
    Sist redigert:
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Prøver å komme meg avgårde snart. Formen er ganske ufortjent god, og jeg er klar.
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.594
    Antall liker
    11.109
    Ha en fin fest i dag! Jeg er godt igang med fruen, så jeg vet ikke om jeg savner dere så mye. . . :cool:

    God bedring til deg Jackx!!!
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.885
    Antall liker
    26.683
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Takk for en fantastisk fin sommer fest hos dere woody:) att stille istand allt dette som du og din kone servert oss er ikke gjort på en formddag:eek: meget smakfullt og varierte spennede retter:)
    Og så fikk vi endelig lyttet til dine nye HT målte inn dem på samme høyde som meg 1.90? slanke oppøver men med en underdel som ett kassaskåp:cool:
    Etter att skinker'n antagligen gjort tidenes billigste tweak!!! så satt bassen som ett skudd i lytteposisjon;) mellantonen/vokalen til Emmylou H klangen i piano anslag og trøkket i bassen er helt herlig i ditt anlegg:) neste gang vil jeg høre litt tung rock på anlegget! helt sikker det vil sette dype intrykk.

    Takk igen:)
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Hjertelig takk for enda en herlig sommerfest.

    Suveren mat, tror jeg smakte på alt, men kommer gjerne tilbake for å sjekke om det var noe jeg overså i farta.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn