Bulter
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 18.02.2003
- Antall liker
- 3.476
Kanskje verten?Gleder mig till lördag!
Någon som tør å komma med en vinrekommendation till middagen?
Kanskje verten?Gleder mig till lördag!
Det var ett ödmjukt svenskt diplomatisk hint till just värden... heheKanskje verten?Gleder mig till lördag!
Kör han via Prinsdal? Kan ju omöjligt vara en omväg..Ja dette gleder vi oss til Sluket skall visst være privat chauffør for meg og Bling dessutom! sier da ivf Bling
Da må vi nok træ en sekk over Blingern - han vil nok ikke bli sett i Dodraugen!! Joe Cool blows his image osv.Ja dette gleder vi oss til Sluket skall visst være privat chauffør for meg og Bling dessutom! sier da ivf Bling
Du er hjertelig velkommen, bare å se an dagsformen! Kinesisk kone, ja - men et stykke igjen til rubinbryllup... Kan love deg at det blir kinesisk mat som garantert vil hjelpe til med å restitutere degWoody:
Det er mulig at jeg kommer; dagsformen avgjør. Går det greit for deg?
Har du (også) kinesisk kone? I så fall særs smittsomt! Vi feiret rubin-bryllup for kort tid siden , så jeg er vel for super-veteran å regne
Cheers!
Tror jeg løp Medoc Marathon uken etter jeg hadde lagt den verste fyllerøra bak meg i forb med 40-års-slaget ... og bare for å komme inn i det Aller Helligste av vingårder et. al .... hvor Slottsherrene (tror vi var innom rundt 19 slott!) sto og håndfylte glassene til de utmagrede (not me!) atletene. Så skulle jeg plukke opp noe hos Enklere Liv i dag måtte det være boken Geriatrikerens Råd for full uttelling av "Raudkvin medan du laupar i Kvingaarden" (fy f@@n så sur vinen var!)Du vet du skal feire rubinbryllup når det ligger gaveliste hos Enklere Liv...
Vi er opp til flere svensker nå mer i ovk! to hel-ylle svensker og elmer som har noen fnugg i segVore trevlig att vara med i denna samling, men det kanske räcker med en svensk.
Ha en trevlig träff med god musik, mat och dricke. Skål.
Kan nog lova löjrom från Sverige istället för surhaj från Island.Hvorfor ha med svensker når det ALDRI dukker opp hverken smørgåstårta eller løjrom? Svenskenes ENESTE bidrag til sivilisert spise. Jeg begynner å tvile på hele konseptet. Men de er jo usedvanlig likandes da! Blir nok bra i morgen - uansett vær. Kan jo hende det blir vær-omslag... eller sauur fittur som det heter på Island
Vi far sende over henne, saa vi far litt fart paa Jack'ernGod bedring jackX! dette såg litt trist ut