OVK: SommerFEST 2019

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    4.890
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    SOL, SOL og atter SOL = HOT SOMMERFEST!

Ja Sluket, man kan nesten begynne å tro på at det blir SOMMERFEST.

Til og med VÆRguden YR synes å ha omstøtt tidligere beslutninger akkurat i tide.

Det må nå VYrderes å ta med alt som begynner på "sol", enten det er -krem, -vin, -hatt, -bær, -stikk, -briller eller -strålehumør

20190613_143516[7670].jpg

Jon
    Skink 123
    Fetter Finn
    nlykke
    crosswind
    Sluket
    erlandsen
    Final
    Zomby_Woof
    EiK
    Bjørk
    tbj
    habicht
    Grumpy

Sist redigert:

terryboy

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.06.2003
    Antall liker
    271
    Da jeg også er blant de som er best til å drikke, må jeg også informere om at jeg ikke kan stille denne gangen! Det etter at jeg i PM til Sluket har lovet å bli langt mer synlig og tilstedeværende i aktiviteter arrangert i klubbens regi fremover. Denne gangen kolliderer sommerfesten desverre med bursdagsfeiring i lokalområdet sør for hovedstaden.

Jeg ønsker alle OVK'ere på detakerlisten en FABELAKTIG sommerfest og sommerkveld i herlig selskap!!

Sist redigert:

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    4.890
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Synd att vi i A-laget (les best og drikke) ikke kan stille denne gangen:p Dere får ha en strålende sommerfest;)
    Du er stygt feilinformert Cash. A-laget er de som gjør siste forbereder foran varmrulla og IKKE trenger klikksko og pedal for ikke å falle av setet!! -Ha forøvrig en østrogenfri sykkeltur i Sverige. Det samme til den Donauske Dongen som reiser på båttur med Geriatrisk Fraktselskap A/s

20190613_172425.jpg

Sist redigert:

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    4.890
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Forøvrig har jeg hørt rykter om at mat serveres fra 16:30'ish og at det er greit om du tar med det du måtte ønske av drikke, både før, under og etter. -Ellers blir det vann i springen :) Stemmer ikke det Woodiss?

Om noen skulle trenge nye t-skjorter eller Pique-trøye i morgen, så tar jeg gjerne med meg noen til Woodland i morgen. Prisen finner dere på medlemssidene

t-shirts_lager.jpg

Zomby_Woof

Æresmedlem
    Ble medlem
    07.05.2006
    Antall liker
    8.446
    Sted
    Third stone from the sun
    Torget vurderinger
    6
    Bare en tanke, sånn i forbifarta. Akseltrykk ganger antall akslinger=max vekt pr. løft. Bare å finne noen som har egnet kjøreredskap og kan ta jobben, selvsagt ikke noe i veien for å bygge opp en startreserve, og supplere underveis.

WSI-01-2402-SCANIA-Topline-6x2-Nooteboom-5-Axle-Low-Loader-Felbermayr.jpg

Jeg tror det eneste som kan stoppe deg er om det er en blindvei. Mener å huske at det er relativt smalt, sikkert vanskelig å ha trafikk av tungtransport i begge retninger.

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    4.890
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Gode betraktninger som vanlig fra Zomby, men???

Modern mankind kjører vel AIRBORN SUPPLY and no need for jorda transport, men OVKere er vel riktig nok ikke mennesker heller, bortsettt fra meg da... ? -Om alle tar med litt ekstra, så dynker vi både Sluket imorgen og habicht så sistnevnte glemmer his secondary party.

Airborne.jpg

R.E.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Antall liker
    3.271
    Torget vurderinger
    25
    Kos dere på festen. Jeg var dessverre allerede booket bort til et 50-årslag (ikke mitt, jeg er jo bare 49 og et halvt...)

Roy

Dr Dong

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.01.2011
    Antall liker
    6.162
    Sted
    oslo
    fra europas hjerte sender den utjagete sine hilsninger til de feirende snurrebasser på festdagen. her sammen med klubbens nyerhvervelse, the cartridge lady. dette er sliping helt i forskningsfronten!

F2B424DD-FCAB-4060-B782-C1EB0DF61079.jpg

erstatningsdrikkekompis

E5916E51-FD8C-4A39-97BE-7B59C243CA1C.jpg

Sist redigert:

nlykke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Antall liker
    5.408
    Tusen takk for en herlig sommerfest i går! Jeg storkoste meg og er naturligvis noen redusert i dag som det sømmer seg etter et vellykket selskap . . . En spesiell takk til vertskapet som er så drevne i dette at jeg blir helt målløs! Har fortsatt ikke blitt sulten og det er jo fordi jeg la inn på alt for mye av den nydelige maten. TAKK!:cool:
    Det skal også nevnes at anlegget innfrir så til de grader og at jeg faktisk også rakk og få med meg en deilig audiofil dose. God sommer til dere alle, også sees vi før vi vet ordet av det . . .

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    7.375
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    6
    Tusen tack för igår gutter och ett speciell tack till Xia! Massa god mat, superhyggliga OVKare och annlegg i yppersta klassen traditionen tro.

Fler än nlykke som är reducerade idag. Efter att ha blitt avsläppt längs E18 på Svartskogtoppen mitt i natten av 505-bussen, gått ett par traktorvägar genom skogen och så nästan hemma, snubblade jag ofrivilligt in på Svartskogs sommarfest runt kl. 01. Kan meddela att westerntema, rodeomaskin i hagen till Kolonialen och fulla grannar utpå småtimmarna inte gör undervärk på formen idag, men se det är en annan historia..

Storkoste mig hos woodrand igår!

Sist redigert:

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    4.890
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Vi skal være usedvanlig takknemlige for at vi har slike fantastiske mennesker i klubben som Xia og Øyvind!

20190615-DSC_5977.jpg

Men, det skal beviselig mer til for at en tolvtimers sommerfest skal bli husket som en god opplevelse. -Nemlig gjestene! -Og hvem var det? YESS, right!!

20190615-DSC_5905b.jpg

Dernest kan hvem som helst nå se bildene fra SOMMERFESTEN 2019 i Woodland Park.
    Væromslaget sørget for en solstekende atmosfære som dannet en utilnærmelig perfekt ramme. Ser at jeg ikke fikk avbildet alt, men noen andre har kanskje et bilde eller to å dele?

Det kan ikke sies for ofte: TUSEN, TUSEN TAKK FOR EN VANVITTIG HOUSING av Xia og Øyvind - WE LOVE YOU!

• Vinner av SOMMERENS BLOMST gikk til: XiA
    • Kåring av Årets T-skjorte gikk til: Sluket
    • Trekning av signert Aske Jacoby for utprøving av Hana ML: Jon

God sommer til ALLE, også de i OVK, inkludert de av dere som ikke hadde anledning til å komme i år. Pass godt på dere selv og de rundt dere, så sees vi utpå sensommeren.

Sist redigert:

Final

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Antall liker
    2.183
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    En suveren sommerfest - rett og slett - utrolig mye godt å spise og drikke. I tillegg ble en god del av verdensproblemene løst rundt bordet. Pussig nok husker jeg ikke lenger løsningene. En hjertelig takk til vertskapet.

woodrand

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.06.2015
    Antall liker
    1.684
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Tusen takk for en suveren dag og kveld, karer. Det finnes ikke hyggeligere og mer takknemlig gjeng å lage fest for. Min kjære hilser masse. Og tusen takk for alt det fine vi fikk. Plater, vin, whiskey, blomster og herlig ferskt brød til dagens frokost. Nå er oppvaskmaskin nr 4 straks ferdig. 10-åringen skal få panten, det blir godt med feriepenger av det;)

Zomby_Woof

Æresmedlem
    Ble medlem
    07.05.2006
    Antall liker
    8.446
    Sted
    Third stone from the sun
    Torget vurderinger
    6
    Ellers er det bare å henge seg på the band wagon. For noen fantastisk fine folk dere er, Xia og Øyvind. Når jeg besøker dere føler jeg meg velkommen, maten dere tryller fram er magisk, og gjestene dere inviterer.... ;D

Jeg tar forresten gjerne en oppskrift på det langkokte/braiserte? oksekjøttet. Det er noe fantastisk med sånt i utgangspunktet, men så skjer det noe ekstra med krydder der som jeg ikke vet hva er. Det ligger 3-4 kilo høyrygg i fryseren hjemme som bare mangler en plan...

Tusen hjertelig takk for en fantastisk sommerfest enda en gang. Og jeg digger de nye medlemmene i klubben!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn