Musikk og Hi-Fi På tide med boikott av SPOTIFY?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • K

    Khanate

    Gjest
    Hvis ikke verden danser etter min pipe så lager jeg kort og greit et helvete

    1643617416385.png
     
    • Haha
    Reaksjoner: T-1

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.834
    Antall liker
    5.482
    Sted
    Holmestrand
    Jeg gikk ikke inn her for å diskutere om det vil funke eller ikke, eller om det er konsekvent av Young. Men ser at noen nekter for at dette er et forsøk på kansellering, og det var det jeg hengte meg opp i. Hvis ikke det er kansellering å stille et ultimatum om at 'enten går Rogan eller så går jeg', hva er det da?
    Tja, Neil Young og andre artister har en forretningsavtale med Spotify. Hvis de ikke liker den veien det tar, så står de selvsagt fritt til gjøre som de gjør.
    Jeg har hørt andre podcaster på Spotify som jeg har tenkt at her burde de vel ha et redaktøransvar.
    Med andre ord ikke gitt det en plattform.
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.215
    Forøvrig syns jeg det er helt greit at Young inntar dette standpunktet og går i krigen for noe han tror på. Spennende å se hvordan dette utvikler seg, og om det vil ha konsekvenser eller bare skrumpe inn som en gammel ballong luften siver ut av.
    Men han tror jo ikke på standpunktet.

    Han går til amazon som også har Rodan. Han stiller null krav til dem.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.723
    Antall liker
    9.349
    Sted
    Trondheim
    Ifølge flere artikler på nettet er ikke podcastene på Spotify og andre steder like.

    ""The Joe Rogan Experience" is currently Spotify's top podcast. Rogan signed an exclusive deal with the companyin 2020, with the Wall Street Journal reporting he is earning more than $100 million from Spotify."

    Spotify har betalt Rogan $100 mill for å ha eksklusivt innhold. Nå aner ikke jeg om det stemmer, men det er flere artikler på nettet som hevder det.

     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Tja, Neil Young og andre artister har en forretningsavtale med Spotify. Hvis de ikke liker den veien det tar, så står de selvsagt fritt til gjøre som de gjør.
    Jeg har hørt andre podcaster på Spotify som jeg har tenkt at her burde de vel ha et redaktøransvar.
    Med andre ord ikke gitt det en plattform.
    Youtube tok jo det ansvaret på alvor og har fjernet og nektet mange innpass der, men det resulterte bare i at bitchute ble opprettet isteden. Hver gang man ser en eller annen konspirasjons-nøtt eller antivaxxer som legger ut en video for å "dokumentere" noe med "fakta", er det 9 av 10 ganger en video som ligger på bitchute. Bitchute er kjent for å plattforme høyreekstreme og det meste annet man vanligvis ikke vil assosieres med.

    Men selvsagt står Neil Young og andre artister fritt til å velge hvem de vil bruke. Ingen som har nektet på det?
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Har denne diskusjonen noen som helst verdi?
    Underholdningsverdi? :)

    Jeg tenkte den var litt relevant, siden jeg mener noen snakket om at Rogan hadde vært skeptisk til at vi hadde landet på månen tidligere.
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.834
    Antall liker
    5.482
    Sted
    Holmestrand
    ... jeg er selv hjerte operert og gidder ikke og risikere betennelse i hjerte etter en endt vaskinajson. ellers skulle jeg ha tatt den. men når jeg har lest på fhi og studier i usa på hvor mange unge men som h
    ar fått betennelse i hjerte så tror heller jeg står over og tar den risken det med fører. ..
    Ut i fra hva jeg forstår, så burde du med din tidligere hjertehistorie absolutt vaksinere deg.
    Tror du skal ta en ny runde med research her.
    Fr aforskning.no

    "En ekstremt sjelden bivirkning
    Begge studiene har undersøkt hvor ofte folk har vært innlagt på sykehus med myokarditt i ukene etter å ha mottatt vaksinene fra Moderna og Pfizer – den britiske studien har også sett på AstraZeneca.

    Forskere finner ekstremt få tilfeller, men flest hos de som har fått Moderna-vaksine.

    I den danske studien er det 4 tilfeller av myokarditt per 100.000 som har fått Moderna-vaksinen. Det tilsvarer 0,004 prosent. I Storbritannia er det tilsvarende 10 av en million som har fått myokarditt innen 28 dager etter Moderna-vaksinen.

    – Da vi så på data om myokarditt etter Pfizer-vaksinen, var det fornuftig. Men så kunne vi plutselig se at det var noe med Moderna. Det var en overraskelse, sier Anders Hviid fra SSI, som står bak den danske studien.

    – Det er fortsatt en ekstremt sjelden bivirkning, men det ser ut til at det er en litt høyere risiko i noen uker, sier han.

    Milde tilfeller
    Alle tilfeller av myokarditt etter vaksinen var milde, med pasienter utskrevet innen 72 timer.


    – Ingen fikk hjertestans, og det var heller ingen reinnleggelser, forteller Anders Hviid. Han er fungerende instituttleder ved SSIs avdeling for epidemiologisk forskning og professor ved Københavns Universitet.

    – Bare noen få var innlagt på sykehus i mer enn 72 timer. Hvis du får covid-19, er det mye større risiko for at det går veldig dårlig, legger han til.

    De få som fikk myokarditt i ukene etter Moderna-vaksinasjon, var hovedsakelig menn under 40 år.

    Ingenting om Pfizer
    For Pfizers vaksine finner ikke forskerne det samme.
    Nesten 3,5 millioner dansker over 12 år mottok Pfizers vaksine mellom oktober 2020 og oktober 2021.

    Blant dem var det bare 1,4 tilfeller av myokarditt per 100.000 vaksinerte. Det er så få tilfeller at det er usikkert om de skyldes vaksinen.

    Risikoen er mye høyere etter koronainfeksjon
    I den andre studien med data om over 38 millioner vaksinerte briter over 16 år finner forskerne også en noe økt risiko for myokarditt etter Modernas vaksine.

    Men risikoen etter en positiv koronatest er langt høyere, konkluderer forskerne.

    De finner 40 tilfeller av myokarditt per 1 million som har blitt diagnostisert med korona i en test, ifølge studien.

    Til sammenligning finner de tilsvarende 10 ekstra tilfeller av myokarditt per 1 million som har fått Modernas vaksine. Og bare 1 og 2 ekstra tilfeller per 1 million som har mottatt henholdsvis Pfizers og AstraZenecas.

    Det vil si at ifølge studien er risikoen for å få myokarditt 4-10 ganger høyere etter koronasmitte enn etter vaksinasjon, avhengig av hvilken vaksine man får.

    Funnet stemmer overens med en israelsk studie som tidligere har vist at koronavirus er mye farligere enn vaksiner. I tillegg til myokarditt øker viruset risikoen for blant annet blodpropp og nyreskader, viser studien.

    Om den britiske studien
    Den britiske studien er basert på data om:

    Over 2,5 millioner som har mottatt AstraZeneca-vaksinen.
    Nesten 17 millioner som har fått Pfizer-vaksinen.
    Drøyt 1 million som har fått Moderna-vaksinen.
    Rundt 3 millioner briter testet positivt for korona mens forskere samlet inn data.
    De danske dataene er mer finmaskede fordi forskerne fra SSI har analysert data om hvor mange som både har vært innlagt på sykehus og fått påvist myokarditt med blodprøve.

    Betryggende funn
    Henrik Horwitz, som forsker på bivirkninger av medisiner, har ikke vært involvert i forskningen, men han har lest de to nye studiene. Han er positivt overrasket over at så få rammes av hjertebetennelse etter vaksinasjon.

    – Man kunne ha forventet at det ville være en litt større frekvens. Men det er nesten ingenting på Pfizer, sier Horwitz, som er klinisk førsteamanuensis og overlege ved avdeling for klinisk farmakologi ved Bispebjerg og Frederiksberg Hospital."
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.834
    Antall liker
    5.482
    Sted
    Holmestrand
    Underholdningsverdi? :)

    Jeg tenkte den var litt relevant, siden jeg mener noen snakket om at Rogan hadde vært skeptisk til at vi hadde landet på månen tidligere.
    Ja, jeg er enig i at den er relevant, men den viser vel egentlig at Joe Rogans program ikke har er spesielt interessant?
    Mente ikke å kritisere at du laden ut. Var litt kort i kommentarende der. ;)
     

    palmaris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.11.2002
    Innlegg
    1.523
    Antall liker
    890
    Torget vurderinger
    1
    Ifølge flere artikler på nettet er ikke podcastene på Spotify og andre steder like.

    ""The Joe Rogan Experience" is currently Spotify's top podcast. Rogan signed an exclusive deal with the companyin 2020, with the Wall Street Journal reporting he is earning more than $100 million from Spotify."

    Spotify har betalt Rogan $100 mill for å ha eksklusivt innhold. Nå aner ikke jeg om det stemmer, men det er flere artikler på nettet som hevder det.

    Det er vel mest sansynleg at det er dette som er grunnen?
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Betennelse i hjertet er ikke trivielt. Og nå faller alle kurvene på innlagte, intensiv etc samtidig som smitten øker . Spis dine vitaminer så går nok dette bra.
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Ja, jeg er enig i at den er relevant, men den viser vel egentlig at Joe Rogans program ikke har er spesielt interessant?
    Mente ikke å kritisere at du laden ut. Var litt kort i kommentarende der. ;)
    Niema problema. Jeg er motstandsdyktig som et reinsdyr. ;P

    Om programmet til Rogan er interessant er jo en smakssak. Jeg har sett mange av videoene hans på Youtube, og har likt mye av det. Senest i går så jeg et par episoder med Billy Corgan som gjest, og man får ofte innsikt jeg ikke tror man hadde fått på andre måter. Svært interessant, IMO. :)

    Det jeg ikke er så glad i er at han også har sagt mye drøye ting om transpersoner og vaksiner, men det er vel kanskje bare sånt som skjer når man sitter og drikker whisky og røyker sigarer bak mikrofonen. Tross alt dette så føler jeg på en måte at han har hjertet på rett sted. IDK.
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.716
    Antall liker
    11.187
    Torget vurderinger
    2
    Har aldri hatt noe forhold til Young eller musikken hans, den har aldri fenget meg. Jeg liker sånne som Led Zeppelin og sånn, som kan synge og spille. :cool::)
    Jeg tror vi kan fastslå at mannen kan både det ene og det andre:
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.215
    N
    Ut i fra hva jeg forstår, så burde du med din tidligere hjertehistorie absolutt vaksinere deg.
    Tror du skal ta en ny runde med research her.
    Fr aforskning.no

    "En ekstremt sjelden bivirkning
    Begge studiene har undersøkt hvor ofte folk har vært innlagt på sykehus med myokarditt i ukene etter å ha mottatt vaksinene fra Moderna og Pfizer – den britiske studien har også sett på AstraZeneca.

    Forskere finner ekstremt få tilfeller, men flest hos de som har fått Moderna-vaksine.

    I den danske studien er det 4 tilfeller av myokarditt per 100.000 som har fått Moderna-vaksinen. Det tilsvarer 0,004 prosent. I Storbritannia er det tilsvarende 10 av en million som har fått myokarditt innen 28 dager etter Moderna-vaksinen.

    – Da vi så på data om myokarditt etter Pfizer-vaksinen, var det fornuftig. Men så kunne vi plutselig se at det var noe med Moderna. Det var en overraskelse, sier Anders Hviid fra SSI, som står bak den danske studien.

    – Det er fortsatt en ekstremt sjelden bivirkning, men det ser ut til at det er en litt høyere risiko i noen uker, sier han.

    Milde tilfeller
    Alle tilfeller av myokarditt etter vaksinen var milde, med pasienter utskrevet innen 72 timer.


    – Ingen fikk hjertestans, og det var heller ingen reinnleggelser, forteller Anders Hviid. Han er fungerende instituttleder ved SSIs avdeling for epidemiologisk forskning og professor ved Københavns Universitet.

    – Bare noen få var innlagt på sykehus i mer enn 72 timer. Hvis du får covid-19, er det mye større risiko for at det går veldig dårlig, legger han til.

    De få som fikk myokarditt i ukene etter Moderna-vaksinasjon, var hovedsakelig menn under 40 år.

    Ingenting om Pfizer
    For Pfizers vaksine finner ikke forskerne det samme.
    Nesten 3,5 millioner dansker over 12 år mottok Pfizers vaksine mellom oktober 2020 og oktober 2021.

    Blant dem var det bare 1,4 tilfeller av myokarditt per 100.000 vaksinerte. Det er så få tilfeller at det er usikkert om de skyldes vaksinen.

    Risikoen er mye høyere etter koronainfeksjon
    I den andre studien med data om over 38 millioner vaksinerte briter over 16 år finner forskerne også en noe økt risiko for myokarditt etter Modernas vaksine.

    Men risikoen etter en positiv koronatest er langt høyere, konkluderer forskerne.

    De finner 40 tilfeller av myokarditt per 1 million som har blitt diagnostisert med korona i en test, ifølge studien.

    Til sammenligning finner de tilsvarende 10 ekstra tilfeller av myokarditt per 1 million som har fått Modernas vaksine. Og bare 1 og 2 ekstra tilfeller per 1 million som har mottatt henholdsvis Pfizers og AstraZenecas.

    Det vil si at ifølge studien er risikoen for å få myokarditt 4-10 ganger høyere etter koronasmitte enn etter vaksinasjon, avhengig av hvilken vaksine man får.

    Funnet stemmer overens med en israelsk studie som tidligere har vist at koronavirus er mye farligere enn vaksiner. I tillegg til myokarditt øker viruset risikoen for blant annet blodpropp og nyreskader, viser studien.

    Om den britiske studien
    Den britiske studien er basert på data om:

    Over 2,5 millioner som har mottatt AstraZeneca-vaksinen.
    Nesten 17 millioner som har fått Pfizer-vaksinen.
    Drøyt 1 million som har fått Moderna-vaksinen.
    Rundt 3 millioner briter testet positivt for korona mens forskere samlet inn data.
    De danske dataene er mer finmaskede fordi forskerne fra SSI har analysert data om hvor mange som både har vært innlagt på sykehus og fått påvist myokarditt med blodprøve.

    Betryggende funn
    Henrik Horwitz, som forsker på bivirkninger av medisiner, har ikke vært involvert i forskningen, men han har lest de to nye studiene. Han er positivt overrasket over at så få rammes av hjertebetennelse etter vaksinasjon.

    – Man kunne ha forventet at det ville være en litt større frekvens. Men det er nesten ingenting på Pfizer, sier Horwitz, som er klinisk førsteamanuensis og overlege ved avdeling for klinisk farmakologi ved Bispebjerg og Frederiksberg Hospital."
    Du kjenner ikke hans historikk eller hvilken hjertesykdom han har og vet heller ikke hvilke medisiner han går på.

    For alt du vet så kan det være medisinske årsaker som ligger bak, eller frykt for medisinske konsekvenser.
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.834
    Antall liker
    5.482
    Sted
    Holmestrand
    Alle mennesker bør tvinges til å stryke deg medhårs
    ?
    Hvordan kom du fram til slutningen?
    Hårretningen min har vel lite med dette å gjøre, men jeg var litt upresis og kort ser jeg.
    Det jeg mente er at jeg ser liten verdi i Rogans program.
    Hvorfor gir Rogan/Spotify en plattform til den fyren i det innlegget?
    Rogan skjøt ned alt han sa, og det virket som alt Rogan kom med var nytt for ham.
    Hvorfor betaler Spotify 100 mill dollar til Rogan?
    Jo, fordi han er pratemaskin som sier det en del mener er "riktig", og det henter kunder til Spotify.
    Spotify som ellers ikke er kjent for å overbetale innholdsprodusentene sine, betaler 500 millioner til Rogan.
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Uvaksinerte må blokkeres fra Hifisentralen. De sprer feil tanker. Fy
    Jeg mener uvaksinerte bør nedprioriteres ved sykdom jeg. Plasser de på ei øy, hent en og en ved ledig kapasitet...
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.215
    Og der har du greia. Det handler om penger.

    NY har image å forsvare og det er dårlig business å si at det handler om penger. Så han må finne en annen grunn for at han går til amazon, som har helt horribelt og velfortjent rykte.
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Jeg mener uvaksinerte bør nedprioriteres ved sykdom jeg. Plasser de på ei øy, hent en og en ved ledig kapasitet...
    Sammen med pillemisbrukere, fyllekjørere, fjellklatrere, ekstremsportutøvere, galfeite, utrente, røykere etc.
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.215
    Jeg mener uvaksinerte bør nedprioriteres ved sykdom jeg. Plasser de på ei øy, hent en og en ved ledig kapasitet...
    Og de som ikke trener eller spiser sunt og blir overvektige og utvikler diabetes?

    Hvilken øy skal de til?
     
    K

    Khanate

    Gjest
    ?
    Hvordan kom du fram til slutningen?
    Hårretningen min har vel lite med dette å gjøre, men jeg var litt upresis og kort ser jeg.
    Det jeg mente er at jeg ser liten verdi i Rogans program.
    Hvorfor gir Rogan/Spotify en plattform til den fyren i det innlegget?
    Rogan skjøt ned alt han sa, og det virket som alt Rogan kom med var nytt for ham.
    Hvorfor betaler Spotify 100 mill dollar til Rogan?
    Jo, fordi han er pratemaskin som sier det en del mener er "riktig", og det henter kunder til Spotify.
    Spotify som ellers ikke er kjent for å overbetale innholdsprodusentene sine, betaler 500 millioner til Rogan.
    Det er mengder av ting på Spotify, NRK, VG etc som har liten verdi for meg. Uten at jeg føler behov for å starte en kampanje
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.834
    Antall liker
    5.482
    Sted
    Holmestrand
    N


    Du kjenner ikke hans historikk eller hvilken hjertesykdom han har og vet heller ikke hvilke medisiner han går på.

    For alt du vet så kan det være medisinske årsaker som ligger bak, eller frykt for medisinske konsekvenser.
    Selvsagt gjør jeg ikke det, men ut i fra leger jeg har snakket med (jeg jobber helserelatert og snakker med mange) så er hjertepasienter generelt i risikogruppen, og bør absolutt vaksinere seg. Det betyr selvsagt ikke at jeg vet alt (er heller ikke lege selv), eller at det ikke finnes unntak.
    Men jeg har ikke funnet noe som underbygger at hjertepasienter bør avstå fra vaksine, heller det motsatte.
    Jeg er hjertepasient selv, så jeg har en viss interesse for temaet.
    Så hvis du har informasjon om det motsatte så er jeg definitivt interessert. :)
    Nå er det litt sent for meg da siden jeg har tatt både dose 1, 2 og booster.
     

    alfegutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.03.2015
    Innlegg
    938
    Antall liker
    1.316
    Sted
    Østfold
    Dette er ikke snakk om krenkehysteri, det er snakk om hvordan vi skal håndtere bevisst feilinfomasjon, FAKTISKE fake news.
    Ja slik ser jeg også på dette, vi har heldigvis ikke kommet så langt utpå i Norge. Men i land som USA og Russland er man nå så langt utpå at store grupper av befolkningen ikke lenger har tillit til informasjon, alt kan være "fake". Dette destabiliserer demokratiet og er meget uheldig, det er slik solide demokratier kan gå i oppløsning. Jeg synes derfor at det er bra av NY og andre at de står opp mot fake news som underminerer nasjonale helseprogram som rammer svake grupper.
     
    K

    Khanate

    Gjest
    Peter McCullough er (eller var?) en renomert hjertespesialist som Rogen har gitt plass i sin podcast. Mc Cullough har studert tallmaterialet grundigere enn de fleste, og han mener at hjerteproblematikken (og livmorporblematikken) forbundet med vaksinene er langt ifra triviell. Fordi en skade på hjertet kan aldri repareres. Døde celler i hjertet blir aldri erstattet. Denne stemmen ønsker Neil Young (eller de som eier hans låtmateriale) å stoppe. Det blir antagelig mye bedre om vi bare serveres solskinnshistoriene om hvordan vaksinen reddet mitt liv osv.
     

    pedal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Innlegg
    5.476
    Antall liker
    3.306
    Torget vurderinger
    1
    K

    Khanate

    Gjest

    vega jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2011
    Innlegg
    1.371
    Antall liker
    1.186
    Sted
    bærum
    Torget vurderinger
    3
    Selvsagt, og ikke glem Eric Clapton. De må bannlyses
    eric calpton er ikke glad i vaksinene han heller nei. det gjorde at han ikke kunne spille gitar på en stund hvis han i noen sinne kan spille igjen. i følge han selv. men han hadde og noen underliggende sykdommer som eksploderte etter vaksinasjon mente han.
     

    morbid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.08.2018
    Innlegg
    4.082
    Antall liker
    2.541


    NY burde slå opp Streisand-effekten.

    Videre... Er det ikke den der han ikke liker? Joe Rodan er å finne på amazon som han valgte å gå til. For ikke å nevne alle bleiene de ansatte må brukeb fordi de ikke får tissepauser.

    NY pusher 4 gratis måneder på amazon music nå.
    Hehe, "Joe Rodan" er ikke på Amazon, podcasten du linker til er "Joe Rogan experience experience" og er en kommentarpodcast om "Joe Rogang experience"
    Netflix har betalt $100 mill for de eksklusive rettighetene til podcasten "Joe Rogan experience" og den finnes bare der, samt noen klipp på youtube
     

    bambi

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Innlegg
    16.382
    Antall liker
    12.325
    Sted
    Smurfeland
    Jeg tror vi kan fastslå at mannen kan både det ene og det andre:
    Joda, skjønner hvis greia hans er at musikken handler mest om å lage en stemning. Men jeg ble nok ikke Neil Young-fan av det der heller. Vokste opp med å høre ganske mye på et kjeivhendt geni med gitaren opp ned, og det er vanskelig å slå han. :)

     

    erato

    Æresmedlem
    Ble medlem
    15.03.2003
    Innlegg
    19.532
    Antall liker
    9.692
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Selvsagt, og ikke glem Eric Clapton. De må bannlyses
    Selvsagt skal ikke Clapton bannlyses. Men man behøver ikke lytte på ham, og ingen burde behøve å tvinges til å publisere eller formidle hans musikk. Det er det et dreier seg om her. Hvorfor er det så vanskelig å fatte noe så grunnleggende enkelt? Clapton gjør sine valg, distributørene gjør sine valg, og lytterne gjør sine valg. Og presse og media sørger for at vi får vite hvilke valg de tar og hvorfor. Det er bra. Det kalles frihet.
     
    Sist redigert:

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.215
    Alle burde se at dette handler om penger. Rogan har en god avtale. Dinosauren har ikke. Så dinoen måtte finne en akseptabel grunn til å forlate skuta.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn