Moiz Audio
Bransjeaktør
skal til roald i september..gleder meg allerede...WOW
odbs skrev:Var innom til Roald i dag å satt igjen noe spenende for alle å høre ;D
OMF skrev:Kan noen være snill og fortelle oss hvilke høytalere det der er....de så utrolig spennende ut!!!!!!!!!!!
MVh
OMF
Det er vel 10 gangen...RBN skrev:Hva blir utsalgspris med en delepris på 200 000 kr?
Ser godt ud ! Endnu bedre hvis der var brukt en bløt lim.odbs skrev:Har kalt kreasjonen Insomnia ;D
Er utviklet i samarbeid med Tony Gee i Nederlend
Startet det hele for ett år siden.
Kabinettet er laget av kryssfiner av baltisk bjørk laminert fra side til side
15 lag 1,8cm cnc frest
Delepriser ca 200.000.-
Kreasjonen kommer til å stå hjå Roald en stunn fremmover, så g er spent på
tilbakemelding.
Mvh
Odd B
Jeg er nok ikke i markedet for høytalere med det første, og når de jeg har nå skal byttes ut, blir det nok mot en eller annen form for DIY. Men det er nå en avsporing her....Endre Askeland skrev:Er du sikker at dette er noe for deg da Ole Martin?
mvh
OMF skrev:Kan noen være snill og fortelle oss hvilke høytalere det der er....de så utrolig spennende ut!!!!!!!!!!!
MVh
OMF
Stenna skrev:Vet du når i september det blir demo av Gallo ref. 5? Den demoen vil jeg gjerne ha med meg.NEVATON skrev:Det blir demo av gallo ref 5 også
OMF skrev:Disse vet jeg ikke helt hva er for noe ..
Karlinn skrev:Futterman OTL
Fantastisk service!relløm skrev:Avtalte å bytte inn en cd spiller mot hans egenproduserte kabel.
Fikk den noen dager senere grunnet sykdom i hans familie.
Gjorde meg ingenting å få dem senere , han sendte meg en kabel
som kostet 2 ganger mer uten tilegg i prisen.
Slik service har jeg aldri opplevd.
Ellers må jeg si at disse kablene slipper igjennom alt , selv om den
ikke er innspilt er den klart den beste jeg har prøvd.
c",) c",) hihi...... ;PDoMentor skrev:c",) ps...... detta var gøy... hihi... ;DNEVATON skrev:DoMentor skrev:c",)NEVATON skrev:c",)NEVATON skrev:c",)DoMentor skrev:c",)NEVATON skrev:
Flyttet alså??Kjetil_M skrev:Det er blitt en fantastisk fin butikk med utrolig mye snadder produkter. Og god lyd er det selvsagt også!
En tur innom Roalds nye butikk anbefales på det varmeste!!!
Nye butikken ligger i Stølegaten 15, 5003 Bergen.
Mvh
Kjetil
EDIT: adresse
Det er stort sett soneparkering i området der. Du kan vel snike deg til en plass i p-huset til matvarebutikken like ved om du ikke skal være lenge, men det er nok best å stå i et av parkeringshusene i sentrum (Det ved Rosenkrans er ikke så langt unna). Ellers må du ut forbi sandviken kirke for å komme utenfor soneparkeringen. Da er det vel 10 minutter å spasere tilbake til butikken.lovemusikk skrev:Mulighet for parkering der og eller best med buss når en først skal inn å se og høre?
Takk for svar Åpningstider da?? kvardag og Lørdag?Gjestemedlem skrev:Det er stort sett soneparkering i området der. Du kan vel snike deg til en plass i p-huset til matvarebutikken like ved om du ikke skal være lenge, men det er nok best å stå i et av parkeringshusene i sentrum (Det ved Rosenkrans er ikke så langt unna). Ellers må du ut forbi sandviken kirke for å komme utenfor soneparkeringen. Da er det vel 10 minutter å spasere tilbake til butikken.lovemusikk skrev:Mulighet for parkering der og eller best med buss når en først skal inn å se og høre?
Konge! kommer nok etter hvert til å "renne" deg ned..hehehe.. Hmm.. lukter det noe nytt senere eller?Designeren skrev:Åpningstidene er:
Mandag til fredag 11-17, torsdag 11-19 og lørdag 11-16.
Velkommen!
Mvh.
Roald
Blir nok noe nytt på meg og etter hvert, var det eg mente..hehe.. Kjem så snart eg får tid.Designeren skrev:Masse nytt
Kom inn og sjekk!!!
Roald.