@Vinagunner
Ønsker virkelig ikke å fornærme noen eller deres intelligens her. Hvis jeg hadde gjort dette med overlegg, så er det bare å si unnskyld. Eller å tie helt.
Men for min del, oppleves det bare litt urettferdig at en liten feil og forglemmelse fra min side blir misforstått så mye. Jeg er heller ikke den typen som når blir beskyldt for noe, feilaktig, bare tie og akseptere det.
Så jeg sitter her over midnatt og gjør et siste forsøk.. Hadde jeg hatt tid på den julemiddagen, der 30 mennesker var til stede og som skravlet høylytt i vei, til å skrive det litt mer forståelig for andre, enn bare til meg selv, så kanskje ville det ikke ført til så mange misforståelser. Hadde jeg hatt tid og vært litt mer nøye så var meningen at svaret mitt til DagT blitt noe slik:
Når alt man har er anekdoter fra to relativt ukjente, anonyme mennesker er det da fullt lovlig å etterlyse mer opplysninger?
I motsetning til det du skriver, er det veldig interessant å lese at alle som har prøvd disse kablene, både av ukjente og
kjente medlemmer mener det samme
(sikter til medlemmet noaaa som er Hifi-entusiast fra 2006).
Det er fult mulig å kjøpe brukt par av missing link kabler til halv pris. Ser også at ett par selges nå på hfs til 9500kr. Det er med andre ord overkommelig.
(det har vært gjenganger at mange mener at paradox kabler er langt overpriset i forhold til andre. Jeg er enig at prisene, spesielt toppkablene, kan være avskrekkende for mange. Men sammenlignet med toppkabler fra nordost, som deres Odin, eller Transparent Reference (hadde begge dem), er prisene mye det samme. Jeg forsvarer ikke priser til bransjeaktører, uansett hvem, men jeg forsvarer den bedre kvaliteten de yter på mitt anlegg og som jeg opplever!)
Skal virkelig vurdere dette paret selv. Julegave til meg selv? Ønsker alle en fredelig jul og godt nytt år!
(Bruktprisen i dette tilfellet her var ikke aller verst. Prøv å finn nordost odin xlr par til 10 tusen på bruktmarkedet.. har som sagt 2 anlegg og ser ikke behov for å utdype hvorfor jeg ønsker å få enda ett sett av topp kabler hvis det er mulig).
------------------
Til sist:
Jeg har ikke forsøkt å føre noen bak lyset ved f.eks å stå fram som 6. person som mener at paradox kablene er ekstrem gode. Jeg har heller ikke sagt noe som jeg ikke kan stå for. Det jeg har glemt var å logge ut og inn på riktig konto på mobilen. Veldig dumt har det vist i etterkant å være.
Personlig, synes jeg at det er ganske ryddig å ha en konto for diskusjon og veksling av erfaring. Og en konto som brukes til kjøp og salg da jeg kjøper mange ting og får daglig 10-20 post fra torget.
Jeg vil beklage for å ha stelt i stand rot slik at det er lett for andre å mistenke, uansett hva det måtte være. Jeg har kanskje også vært noe irritert og brukt harde ord mot enkelte, og det beklager jeg.
Men jeg kommer ikke til å slette eller slutte å bruke den ene kontoen, så sant det er lov her på forumet hvis man holder dem adskilt, pga overstående årsak mtp ryddighet i innboksen. men jeg vil nok være ekstremt nøye med å ikke forveksle de 2 kontoene om hverandre igjen... for det å få ballene servert på den offentlige slakterbenken på selve julaften er ikke særlig gøy...det kan jeg garantere.. hehe
Ok. over og ut for meg om denne saken. Fortsatt god jul - til alle