Ikke bytt til P5, kjøp den beste preampen du kan, gjerne en brukt kvalitets pre amp. Har a21 hjemme her på test nå, dette effekttrinnet er utrolig bra fortjener bare en skikkelig pre.Melder meg inn i tråden her med A21 og P3, vurderer å bytte til HINT eller bytte ut P3 mot P5, hva tror man er best?
Liker jo effeken i A21 og HINT mangler nok en del der!
Enig der ang. A21, meget happy med den. Kunne ønske meg pre med god DAC og der har P5 og Hint fått gode omtaler. Men du mener de ikke er gode nok i forhold til hva A21 kan levere? Hva bruker du nå i test, noe å anbefale?Ikke bytt til P5, kjøp den beste preampen du kan, gjerne en brukt kvalitets pre amp. Har a21 hjemme her på test nå, dette effekttrinnet er utrolig bra fortjener bare en skikkelig pre.Melder meg inn i tråden her med A21 og P3, vurderer å bytte til HINT eller bytte ut P3 mot P5, hva tror man er best?
50 hz brum? = dimmerstøyDet er en slags tonebasert ulyd.
Det er forsåvidt et lite taklys med dimmer, men denne støyen var aldri et problem med Hegel koblet til.
P5 er såpass lettomsettelig at finner du en til god pris kan du teste og selge vidre. P5 er mye pre for pengeneMelder meg inn i tråden her med A21 og P3, vurderer å bytte til HINT eller bytte ut P3 mot P5, hva tror man er best?
Jeg har eid P5 og A21 for et par år siden. Testet og ordnet men fikk ikke orden på P5 , et eller annet med lyden som gjorde at jeg ikke ville høre masse musik. Nå tester jeg med Pre delen i T+A DAC8 og Luxman c900u begge deler fungere meget bra, dog noe slankere lyd med Dac8. For en kraft det er i forsterkeren.Enig der ang. A21, meget happy med den. Kunne ønske meg pre med god DAC og der har P5 og Hint fått gode omtaler. Men du mener de ikke er gode nok i forhold til hva A21 kan levere? Hva bruker du nå i test, noe å anbefale?Ikke bytt til P5, kjøp den beste preampen du kan, gjerne en brukt kvalitets pre amp. Har a21 hjemme her på test nå, dette effekttrinnet er utrolig bra fortjener bare en skikkelig pre.Melder meg inn i tråden her med A21 og P3, vurderer å bytte til HINT eller bytte ut P3 mot P5, hva tror man er best?
JC1 som blir nevnt her er nok det ikke dumt, men er meget lite brukt og nok litt over i prisklasse.
Noen som har gode tips?
Javist, dette går fint. Er PRE out på den så kan fint bruker som forforsterker, hadde vært en kjekk test for å finne ut forskjellen på effektrinnet i HINT kontra A21. Håper du har noen effekt krevende høytalere å teste på8)Noen som veit om det går an å bruke Harasound Hint som forforsterker til A21? Kjøpte ein brukt A21 og har lyst å teste.
Jepp, kjør på og oppdater oss;DTakk for svar. Ja, har psb synchrony one, di er tungdrevne og er litt av grunnen til at eg kanskje bytter til A21. Føle eg må opp til kl 12 på volumet av og til for å få elementa til å svinge. Bruke bare xlr fra effekt til xlr out på hint da?
Ai ai ai. Var ein liten metal bryter bak som stod på unbalanced når eg kjørte balansert. Rart at det ble lyd i heile tatt? Vippet denne opp og no blei det merkbart meir volum enn tidligere når jeg dro på. Må ta ein lytte runde til nå. Smart
Hadde problem for en mnd.siden, men fikset det ved å følge prosedyren på Parasound sine sider. Ikke vært noe tull etter det.Har ett irriterende problem framfor meg. Pc'n min finner ikke parasounden min i lydenheter så når jeg kobler til usb til pc'en så gir den fra seg ein tilkoblet lyd men ingenting kommer opp når jeg skal sette devicen som standard. Dette funket til windows 10 oppdaterte seg. Har lastet ner di siste driverne og der står det faktisk at ein må gå gjennom ein guide for å få dette til å fungere, noe som eg har gjort. Får innstalert driverene med hjelp av guiden, reboote dataen og fremdeles finner jeg ikke enheten på pc'n. Elendig av parasound å ikke få fiksa skikkelige drivere som går gjennom tredjeparts filteret til windows. Fleire som har dette problemet? Bruker bare dac'en så får jeg ikke til dette så selger jeg dritten...
Takk for svar. Siste usb'driverene på parasound.com er fra 9/1/2016 for windows 10. Kor fant du drivere fra 17.10?Hadde problem for en mnd.siden, men fikset det ved å følge prosedyren på Parasound sine sider. Ikke vært noe tull etter det.Har ett irriterende problem framfor meg. Pc'n min finner ikke parasounden min i lydenheter så når jeg kobler til usb til pc'en så gir den fra seg ein tilkoblet lyd men ingenting kommer opp når jeg skal sette devicen som standard. Dette funket til windows 10 oppdaterte seg. Har lastet ner di siste driverne og der står det faktisk at ein må gå gjennom ein guide for å få dette til å fungere, noe som eg har gjort. Får innstalert driverene med hjelp av guiden, reboote dataen og fremdeles finner jeg ikke enheten på pc'n. Elendig av parasound å ikke få fiksa skikkelige drivere som går gjennom tredjeparts filteret til windows. Fleire som har dette problemet? Bruker bare dac'en så får jeg ikke til dette så selger jeg dritten...
Er ikke data kyndig, men jeg kan jo fortelle deg hvilken USB driver som er i bruk her:
Driver versjon 6.0.1.2 fra VIA Technolgies. Dato 17.10.