Diy Duke
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 14.02.2007
- Antall liker
- 2
Hvis nogen er interesseret så er jeg i besiddelse af 2 stk Aleph 3 print som blot skal afmonteres kølepladerne. Jeg synes de lyder for pænt.
Uten noen form for subsonic filter, synes jeg er skuffende.wizard skrev:Fra testen av XP-15
:K.H. skrev:Uten noen form for subsonic filter, synes jeg er skuffende.
Og så ?Cobra2 skrev::K.H. skrev:Uten noen form for subsonic filter, synes jeg er skuffende.
Sub filter følger ikke RIAA-spec.
Arne K
Ja er vel kansje for at det er mindre pass en andre merker her inne . Det er jo veldig bra produkter skal jeg bytte blir det nok en pass igjen ;Dbalthar skrev:hvorfor er det så lite aktivitet i pass tråden ?..pass er helt fantastisk .. også klar beste presentasjon på horten messen
Helt enig ! Prøver å selge en Pass forforst her på Bruktbørsen, XO.2, - til en meget hyggelig pris.X-250 skrev:Ja er vel kansje for at det er mindre pass en andre merker her inne . Det er jo veldig bra produkter skal jeg bytte blir det nok en pass igjen ;Dbalthar skrev:hvorfor er det så lite aktivitet i pass tråden ?..pass er helt fantastisk .. også klar beste presentasjon på horten messen
Ja er det hadde vert artig å prøve den i oppsettet mitt da jeg har pass sluttrinn å ;DO.P.K. skrev:Helt enig ! Prøver å selge en Pass forforst her på Bruktbørsen, XO.2, - til en meget hyggelig pris.X-250 skrev:Ja er vel kansje for at det er mindre pass en andre merker her inne . Det er jo veldig bra produkter skal jeg bytte blir det nok en pass igjen ;Dbalthar skrev:hvorfor er det så lite aktivitet i pass tråden ?..pass er helt fantastisk .. også klar beste presentasjon på horten messen
Merkelig at ingen så langt har meldt sin interesse ???
Mvh
Duelund_Support skrev:Hvis nogen er interesseret så er jeg i besiddelse af 2 stk Aleph 3 print som blot skal afmonteres kølepladerne. Jeg synes de lyder for pænt.
Kjenner bare til XOno (RIAA-trinnet), det er fantastisk bra. Sikkert noen bedre der ute, men da må du enda lenger opp i pris (tror jeg).balthar skrev:kunne tenker meg å høre på riaa og 10 preapen sammen med 30.5.....til nå har jeg bare hørt pass på horten messa 2 ganger. synst den integrete 150 var veldig imponerende...
Har gått til det kanskje noe underlige skritt å bytte inn Pass XO.2 med den helt nyebalthar skrev:pass var ja helt sovereign på messen i horten
el_mariachi skrev:Noen som har hørt eller bygget Pearl phono?
Prisen blir ca 95000,-wizard skrev:Snart kommer XP-25 riaa.
Denne blir 2-delt som XP-20.
Den siste setningen er akkurat sånn jeg ville beskrevet Pass' produkter..Samlet vurdering
Det var en rigtig god oplevelse, at have Pass Labs Int 30 forbi lytterummet. Hvor jeg ofte har været meget fokuseret på de tekniske aspekter i gengivelsen af musikken, så kan kan man lige så godt glemme det med Int 30. Det er på ingen måde nogen negativ ting, for det minder én om, at det er musikken der er det væsentlig, og at det er det, dét handler om!
Denne forstærker har nemlig en hel speciel force, som man kun alt for sjældent render ind i, som hifi-anmelder. Den når nemlig ind til nerven i musikken, og får derfor formidlet musikken på en måde, som tænder alle de følelser, som musikken ligger op til. Ikke fordi andre produkter ikke kan give mig gåsehud, men der er det teknikken der fremkalder den stående pels. Men med Pass Labs Int 30 er det musikken og sangen, der giver rislen ned af ryggen, og ståpels over hele kroppen. Især Int 30s gengivelse af stemmer og instrumenter i det brede mellemtone-område, er suverænt noget af det bedste jeg har hørt. Og det er disse ting man skal vælge en forstærker som Int 30 for.
Og når Int 30 samtidig er så solidt bygget, og overdimensioneret som her, så er jeg ikke i tvivl om, at fremtidige ejere vil sidde med store smil på deres læber mange år fremover. Den får i hvert fald mine allervarmeste anbefalinger med her fra.
Enjoy the MUSIC, and then your hi-fi!
Designmessig bommert?ceroxol skrev:Litt nytt fra Pass på CES2010
He he.. Ser ganske spes ut ja.. her et annet bildeemotikon skrev:Designmessig bommert?
Ser ut som om de har bestillt for store ringer til potmeteret..... :
Har lest hele tråden spennende .ceroxol skrev:Ellers har jeg byttet INT-150 med disse to eskene...
Fra Agonceroxol skrev:He he.. Ser ganske spes ut ja.. her et annet bildeemotikon skrev:Designmessig bommert?
Ser ut som om de har bestillt for store ringer til potmeteret..... :
Hmm.. Det var jo heldigvis det da.. ;DE.I.A. skrev:Har lest hele tråden spennende .ceroxol skrev:Ellers har jeg byttet INT-150 med disse to eskene...
Men det jeg lurer på , var det noe i eskene............. ;D
mvh
All right! Gratulerer med et heftig forsterkersett!! Legg gjerne ut et lite bilde...KentOve skrev:Hei Pass Labs-venner
Jeg vil bare melde meg inn i Pass klubben.
Onsdag denne uken, ble jeg den stolte eier av en Pass Labs X350.5 og en Pass Labs XP-10.
Nå skal måndene frem mot sommeren brukes til å finne nye høyttalere som skal brukes sammen med dette forsterkersettet!
KentOve skrev:Nå skal måndene frem mot sommeren brukes til å finne nye høyttalere som skal brukes sammen med dette forsterkersettet!
Tusen takk for detceroxol skrev:All right! Gratulerer med et heftig forsterkersett!! Legg gjerne ut et lite bilde...KentOve skrev:Hei Pass Labs-venner
Jeg vil bare melde meg inn i Pass klubben.
Onsdag denne uken, ble jeg den stolte eier av en Pass Labs X350.5 og en Pass Labs XP-10.
Nå skal måndene frem mot sommeren brukes til å finne nye høyttalere som skal brukes sammen med dette forsterkersettet!
Har du noen spesielle høyttalere i tankene?