Kult. Nå har jeg enda mer lyst på.Hadde den før jeg fikk L402'ene.. Var veldig godt fornøyd! testet den sammen med endel små monitorer (epos/monitor audio) og integrasjonen var fantastisk bra
Ja absolutt! Kjørte med en gankse høy delefrekvens også (120-140 en plass tror jeg).. Gjorde aldri noen frekvensrespons målinger e.l. men det virket som om frekvensgangen var rimelig liniær også.. Alt i alt så angrer jeg på at jeg solgte denKult. Nå har jeg enda mer lyst på.
Virket den rask og presis over det hele?
Grattis Fornøyd jeg også ;DFikk godt igjen på skatten ;D )
Hørte dette settet på Plaza for tre år siden på EC-elektronikk. Får fremdeles gåsehud av å tenke på Marius Müller - Carmen, som de brukte som demomusikk. Selv om rommet var akustisk sett meget svakt. Kunne godt tenke meg å høre det igjen nå som jeg er bedre "trent"...Er det noen i dette forumet som har noen erfaringer i forhold til patos satelitt system? noen der ute som har hørt på dette anlegget?
Bengt
Mulig det. Kanskje. Skal prøve en sub først for å se. III blir nok kanskje litt i største laget her hjemme. Men aldri si aldrispar pengene, eller du kan oppgradere deg til Symphonic 3??? ville du ikke få mer igjen for pengene da??
Han har ihvertfall solgt Embla-blokkene sine... ;DLudo: Har du solgt preampen?
Det er nok dødsdom ja, begrenset hva jeg vil koste på den. Forsterker uten fjernkontroll er noe herk uansett.Enig. Synes de er blitt sinnsykt flotte. Er dritfornøyd med designet og finishen.
Joaredge: Fått noe ny forsterker i hus? Det ble vel dødsdom for tandbergen eller?
Hoi folkens - flotte bilder thomand, har du vært på shopping ??
Å neida, ingen shopping enda. Savnet bare noen oppdaterte bilder på nettsiden til Patos, så jeg ringte for å høre om de hadde litt bilder, og det hadde de.
Preampen står her enda, har ikke gjort store forsøk på å bli kvitt den enda.
Den er ihvertfall en super match til ICE
Lykke til med salget
For min egen del så har jeg gått over til Electrocompaniet på preamp-siden også med en EC 4.7... Så langt meget fornøyd !
Ja, så det i signaturen din etter at jeg hadde spurt, he he. Godt å høre du er happy
Så kjipt da, men da har du ihvertfall en god unnskyldning for å kjøpe noe nytt ;DDet er nok dødsdom ja, begrenset hva jeg vil koste på den. Forsterker uten fjernkontroll er noe herk uansett.
Er skikkelig lei av og bare høre musikk på pc'en, hehe. Tror jeg går for xindak og ny riaa.
Nice Sleng gjerne inn et bilde av hele herligheten.Han har ihvertfall solgt Embla-blokkene sine... ;D
Nå er sikkert ikke jeg rette mann å spørre akkurat i kveldTrenger gjerne også en tilbakemelding hva Dikemark Fat LMC gjør for dere.
hverandre.
Dikemark er først og fremst en budsjettkabel. Den er veldig god til prisen men kan ikke sammenlignes med dyrere kabler. Brukte den en periode gikk deretter over til Supra EFF 1 som jeg fant bedre på alle områder. Bruker idag Silk MK2 som er enda bedre Du får stort sett det du betaler for Dikemark er grei nok hvis du sammenligner med kabler opp til 7-800 kr,-Kort innpå.
Ser det er flere som bruker dikemark sign kabel
på patos her.
Kan dere gi en tilbakemelding hvordan den er på
Patos.
Trenger gjerne også en tilbakemelding hva Dikemark
Fat LMC gjør for dere.
Høres ut som mange er fornøyd med patosene sine.
Er ikke helt i mål,men kommer etterhvert.
Fin tråd her så vi patos eiere kan lære av hverandre.
Hvor lang tid sånn ca. tok det Thomand? Kan jo være det som er årsaken her... Forringelsen kommer nok av at kobber korroderer ganske heftig i kontakt med luft, og meste parten av en elektrisk ladning går i overflaten på lederen (tror jeg da )...Jeg brukte også dikemarken før, og jeg tror rett og slett den forringes svært raskt. Den spillte sykt godt med en gang, men ble mer og mer ullen etterhvert. Til slutt ble den ubrukelig
Har lest den artikkelen ja. Interresant lesing. Må ærlig innrømme at det er på bakgrunn av den jeg valgte å prøve SilkIkke helt enig Brianh.. Alt har med matching og preferanser å gjøre... I mitt oppsett har dikemarken matchet tara labs'en (pre monica2 dac).. hvorfor det ble kræsj nå vet jeg ikke... Forøvrig gjorde jeg og en kamerat en artikkel i fidelity nr. 4 (2003) på dette med kabler... Vi testet bl.a. Infinite Resolution Silver Signature, Tara Labs Prime, Silk MK II, Nordost Blue Heaven, Biltema lakrislisse osv. resultatet ble delt første plass mellom silk og prime.. Nå er jo ikke akkurat det noen fasit og ikke ment for å påprakke noen andre mine meninger.. er bare et forsøk på å sette ting i perspektiv
Bør ikke nødvendigvis bruke FAT LMC. Jeg får akkurat samme resultatet med Wireworld kabelen min det er bare det at den koster 3 ganger så mye Fat Lmc er vanvittig god til prisen.Brianh: Må kanskje få prøvd de høres det ut som. Koster jo bitte lite å prøve. Takk for beskrivelsen
Hehe, det var jo morro å høreHar lest den artikkelen ja. Interresant lesing. Må ærlig innrømme at det er på bakgrunn av den jeg valgte å prøve Silk
Kommer snart. Har tatt bilder må bare få lagt dem inn.Vi skulle jo snart hatt litt mer bilder fra patosbrukere nå.
Til nå er det bare meg, Ludo, vegard 01, joaredge, Raist og AVsmurfen som har funnet kameraet
Konge. Gleder meg. Har forresten både sett og hørt høyttalerne dine mange ganger hos han du kjøpte de av. Spiller mycket mycket godt. Har tilogmed hatt de her hjemme.Kommer snart. Har tatt bilder må bare få lagt dem inn.