En spiller jeg kan tenke meg vil fungere bra er abrahamsen. Electrocompaniet prelude er også en god spiller som bør kunne passe meget bra.trebla2 skrev:hei der.
har akkurat kjøpt meg patos 302 og er veldig fornøyd.
lurer på om noen har noen tips om plassering\vinkling.
eventuelt andre tips.
jeg har abrahamsen forsterker og marantz 5001 cd spiller,men tenker å få meg en bedre spiller med bedre oppløsning.noen tips
Stemmer det, hadde helt glemt den tråden.Veggen skrev:Til glede for evt. nye lesere:
Oppgradering av Lyric 301 til 302 mk3:
http://www.club-patos.com/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?343
Synes absolutt det var verdt prisen og innsatsen.
2m skrev:Tja Patos i en eller annen form ser ut til å leve videre....
Bilde er saksa fra følgende side og tråd:http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70465
Er det noen som har mer info angående Patos?
Jeg liker EC-forsterkere til Patos.hifijanago skrev:Hei har noen patos lyric 302 som trenger en ny forsterker.
Pris ca 5000-10000, ønsker mye trykk. Brukt eller nytt?
Tenker du på s21? Det blir ikke overkill på min små Lyric 302?thomand skrev:AVI gir et sinnsykt trøkk. Den kan du kanskje være heldig å få for rundt 10 brukt.
HeiGoggen50 skrev:Hei!
Spørsmål til de av dere som har Patos Lyric sub 10" eller 12" vil jeg tro. Jeg har selv Patos Lyric 10" og synes at de 4 "beina" virket noe løs. Dette registrerte jeg ved en noe ulyd fra subwooferen når jeg guffet på litt. Jeg kjøpte meg en silikon patron og limte en fuge rundt "beina". Etter dette er de som en drøm. Er det andre som har merket det samme og som har gjort noe for å forhindre dette. Hva med spikes?
Hadde Naim Nait 5i inntil i går da denne ble solgt. Kombinasjonen Naim og Patos prøvde jeg i et par ukers tid, men konkluderte med at dette ikke var en helt ideell match. Naim setter et relativt klart preg på lydbildet noe som jeg synes gikk litt utover måten Patos pleier å formidle lyd på. Fungerte bra i enkelte tilfeller, men for det meste satt jeg igjen med et inntrykk av at Patos-ene ikke fikk vist hva de var gode for.thomand skrev:Grattis. Ser du har en naim cd spiller. Har du prøvd naim forsterkere med patos noengang? Aldri hørt kombinasjonen selv, men kunne kanskje være interessant å prøve.