|
Tror kanskje det bare var fordi jeg hadde bedre lys i dag. brukte en stol som stativ også, tror kanskje jeg får kjøpe meg et. :kjoenik skrev:Bildekvaliteten har definitivt fått et løft ja![]()
Låt bra de. Nå har jeg ikke fått hørt så veldig mye riktignok siden pre'en er sendt til overhaling.. :Continuo skrev:Fine blokker Pengu, åssen låter det sammen med Klipsch?![]()
Tillater meg å rette på innlegget ditt jeg. Har over 100 sølvplater, og det er minst en bunke..Rotekroken skrev:Detta så virkelig lekkert ut.!
Gratulerer så mye med oppgraderingene som har kommet de siste ukene.!
Nå er det, slik jeg ser det, bare en ting som mangler, bortsett fra en skikkelig CD spiller og en bunke med sølvplater da ;D
Du kan jo tenke over hva det kan være da![]()
Vet at sølvplater er nedprioritert, det er derfor jeg skrev det som jeg gjordePengvim skrev:Tillater meg å rette på innlegget ditt jeg. Har over 100 sølvplater, og det er minst en bunke..Rotekroken skrev:Detta så virkelig lekkert ut.!
Gratulerer så mye med oppgraderingene som har kommet de siste ukene.!
Nå er det, slik jeg ser det, bare en ting som mangler, bortsett fra en skikkelig CD spiller og en bunke med sølvplater da ;D
Du kan jo tenke over hva det kan være da![]()
![]()
CD-spiller er jo, som du vet, nedprioritert her i huset. Og pre'en er ikke kommet hjem igjen ennå.
Tenker du på bedre kabler kanskje? ???
Tja, jeg må få satt noen gode plugger på LMC-kabel så det blir litt skikkelig saker til komponentene og få skaffa meg noen bedre høyttalerkabler. Også trenger jeg en signalkabel til nå..Rotekroken skrev:Vet at sølvplater er nedprioritert, det er derfor jeg skrev det som jeg gjorde
Ikke kabler jeg tenkte på, der tror jeg du er ganske nærme der du skal være.?
Men et større rom så du får litt større avstand mellom høyttalerene, det handler om å slippe å ha dem som "øreklokker" ;D
Men det kommer med tid og stunder
Nydelig oppsett du har uansett.!
Kjell
Nå har "Dikemark" prosjektet mitt liggi å støvet ned i mange år, så jeg tenkte jeg skulle få tak i noen Bullet plugger å komma i gang.!Pengvim skrev:Tja, jeg må få satt noen gode plugger på LMC-kabel så det blir litt skikkelig saker til komponentene og få skaffa meg noen bedre høyttalerkabler. Også trenger jeg en signalkabel til nå..Rotekroken skrev:Vet at sølvplater er nedprioritert, det er derfor jeg skrev det som jeg gjorde
Ikke kabler jeg tenkte på, der tror jeg du er ganske nærme der du skal være.?
Men et større rom så du får litt større avstand mellom høyttalerene, det handler om å slippe å ha dem som "øreklokker" ;D
Men det kommer med tid og stunder
Nydelig oppsett du har uansett.!
Kjell
Større rom ja, det blir nok en stund til det blir nevneverdig større. :-\
Dette nye racket virket på en måte som det tok mindre plass. Det var mer luftig enn det andre, det ble litt for dominerende her..
Du skal være evig takknemlig for at du ble litt rørete vel.? ;DKapteinUfattelig skrev:Utrolig lekker den CJ Motif MP-11'en din, pengvim! Herlig retro-futuristisk. Her i gården tok det ikke lang tid før din gamle CAV-50 ble satt på sidelinjen, men det var til pass for den ettersom den lokket meg utpå rør-kjøret.
Mvh Kaptein Ufattelig
Så, så, la oss ikke spore av trådenRotekroken skrev:Du skal være evig takknemlig for at du ble litt rørete vel.? ;D
At CJ ble parkert av V20 kom vel ikke som noen bombe.?
Bildetråd av oppsettet ditt da, KU.?
Kjell
Joda, jeg har nok sett den spilleren og jeg forstår godt hva du mener! Iallfall dersom man kun vurderer det estetiske! Men som musikkformidler vil den vel være "en perle"?Pengvim skrev:Om du har sett en med egne øyne så skjønner du kanskje hvorfor jeg synes perle er et litt feil uttrykk å bruke om den. Klassiker, WAF-motstander, massiv dreiebenk, en av de minst feminine spillerne noensinne, og lignende passer ihvertfall veldig bra..![]()
Du må gjerne fylle på med "inntrykk" pinguPengvim skrev:Endelig er preampen tilbake. Og det er ingen tvil om at mannen har gjort en god jobb.![]()
Det skal jeg holde meg langt unna,ikke vet jeg ikke skal jeg synsePengvim skrev:Først må jeg finne ut hvordan man justerer gain på C-J RIAA'en. Prøvde meg med de vippebryterne oppi, men det gjorde ingen forskjell. Kan det være trimmepotmeterne mon tro? ???
Nei, men den kommer snart (får jeg håpe ihvertfall). Har fått svar på det nå ihvertfall. Det var visst vippebryterne. Men jeg synes det er liten forskjell i gain på de forskjellige settingene, men det er noe. Ikke kjempehøyt gain allikevel, men høyt nok..JanR skrev:Har du ikke manual da mann ?![]()
Takk for det.. Lytteinntrykk kommer etter at jeg får gjort den fæle loddinga.. :SOA skrev:Gratulerer med flott platespiller. En klassiker! Synes anlegget ditt begynner å bli veldig spennende nå Pengvim. Du får poste noen lytteintrykk etterhvert........