Jeg har ca 850.000 timer med grubling på universalløsninger med fleksibilitet - og fikk tilbake LIVET etter å ha innsett at det beste er - ingen fleksibilitet i det hele tatt!! Bestemme seg for horn/drivere og så bygge deretter.Kommer selvsagt an på oppsett - plassering. Utfordringen er jo og finne en løsning som er maks fleksibel , og helst minst mulig beito.
Den var tøff. Skikkelig steampunk design.
Hvis man er strukturert nok til å falle på gode løsninger tidlig så ok , eller ha kjørt noen mock-ups runder og vet sikkert hva man vil ha.Jeg har ca 850.000 timer med grubling på universalløsninger med fleksibilitet - og fikk tilbake LIVET etter å ha innsett at det beste er - ingen fleksibilitet i det hele tatt!! Bestemme seg for horn/drivere og så bygge deretter.Kommer selvsagt an på oppsett - plassering. Utfordringen er jo og finne en løsning som er maks fleksibel , og helst minst mulig beito.
Ja , men spørsmål på det med stål . Vil såpass store mengder jernholdig materiale i og rundt våre dyrebare signaler ha betydning - høy følsomhet og avslørende oppsett dette her .Horns, seilbåt edition!
Går nok fint med wirelåser også!
Hva med firkantrør og sveiseapparat til stativ?
Med å trekke kabler i rør med stor andel jern vil øke kabelens kapasitans kraftig!!!Ja , men spørsmål på det med stål . Vil såpass store mengder jernholdig materiale i og rundt våre dyrebare signaler ha betydning - høy følsomhet og avslørende oppsett dette her .Horns, seilbåt edition!
Vet ikke helt hva jeg skal svare på dette !
Tipper at han er ute etter avstander.Vet ikke helt hva jeg skal svare på dette !
Spørsmålet er jo hvor mye jern / hvor langt unna som er hørbart . Nå er vel en del forsterker chassi i stål osv så helt galt kan det da ikke være ? , blir litt "føre var" tankegang !Med å trekke kabler i rør med stor andel jern vil øke kabelens kapasitans kraftig!!!Ja , men spørsmål på det med stål . Vil såpass store mengder jernholdig materiale i og rundt våre dyrebare signaler ha betydning - høy følsomhet og avslørende oppsett dette her .Horns, seilbåt edition!
Mvh
Morten N.A.T
Et kjapt søk på horns diy.pl vil avsløre dia på respektive horn, 110 - 100 cm, 270- 72 cm. 1000 - 20 cm. ellers er tegning med ca 5 cm pr rute !Tipper at han er ute etter avstander.Vet ikke helt hva jeg skal svare på dette !
Frode
Nangler det et punkt mellom 2.400 og 10.000 her?600/2400/10000 - før vi starter ...
Nei, blir jo to oktaver på hver driver . Selvsagt ingenting 100% sikkert, men slik er utgangspunktet !Nangler det et punkt mellom 2.400 og 10.000 her?600/2400/10000 - før vi starter ...